To do-list for December

Löysin taannoin ikivanhan kalenterin, josta olin mustannut kaiken jouluun liittyvän. Olin angstiteini, jonka mielestä joulussa parasta oli se loma. Joulu oli ylikaupallinen roskajuhla, joka pilasi mahdollisuuden viettää kaverisynttärit sinä oikeana päivänä.

Joskus täysi-ikäisenä opin arvostamaan joulua kun oivalsi, että jokainen voi tehdä joulustaan omanlaisen. Jonakin vuonna olen aloittanut joulukorttien teon jo syyskuussa, ja hankkinut lahjoja pitkin vuotta. Toisinaan, kuten esimerkiksi tänä vuonna olen havahtunut siihen, että pian alkaa olla jouluvalmisteluiden aika. Ja tehtävää on paljon.


Mielessä on myös muutamia arkisia, joskin talvisia pikkuasioita, joita olisi kiva ehtiä tekemään ennen joulua:


Kuukauden päästä vietetään vuoden pimeintä päivää, joten siihen on hyvä varustautua kynttiläarmeijalla. Ja torkkupeitolla. Ja roskaromaanilla. Ja liioitellulla määrällä kermavaahtoa sen kaakaon pinnalla.

2 kommenttia

  1. Huono postaus. Odotin tästä parempaa toteutusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori :( Mulla ei loppupelissä vaan ole tuon tähdellisempää tehtävää tässä.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.