#boyfriendtag

Nimeltämainitematon vedonlyöntitoimisto antoi ei-vastaukselle kertoimen 1,08 kun kysyttiin, suostuuko poikaystäväni vastaamaan boyfriend tag-haasteeseen. Varsinkin itse yllätyin perinpohjaisesti, Väinö halusikin vastata kysymyksiin ja sanoi niiden jopa olevan ihan kivoja. Onnea suostumisen puolesta veikanneille, olette varmaan nyt rikkaita.



1. Jos tyttöystäväsi katsoo telkkaria, mikä siellä todennäköisesti pyörii?

- Salkkarit........
Mulla ei ole telkkaria enkä tällä hetkellä edes seuraa mitään muuta sarjaa. Salkkarit on tapa.

2. Minkä kastikkeen hän valitsee salaattiinsa?
- Mitä se oli se joku balsamihässäkkä..? Balsamico?

3. Mikä on hänen inhokkiruoka?
- Puuro, lasketaanko se ruuaksi? Banaani? Maito? Iida on äärimmäisen nirso ruuan suhteen jos sitä ei ole oikein tehty.
Tästä unohtui nyt maailmankaikkeuden pahuuden kulminoituma pinaattikeitto. Mutta mä vastaan meillä ruuanlaitosta ja en ikinä edes ehdota pinaattikeittoa, joten Väinö on todennäköisimmin unohtanut tuon ruuan olemassaolon.

4. Menette ulos illalliselle ja drinkeille, mitä hän tilaa?
- Ruuan suhteen jotain sellaista minkä olettaa kyseisen ravintolan tekevän hyvin. Todennäköisesti merellisiä tuotteita. Ja varmaankin punkkua. Kuten Gambina.
En ole koskaan suostunut maistamaan Gambinaa. "Merenelävät" oli sana jota haettiin.



5. Mikä on hänen kengänkoko?
- Joku ihan naurettavan pieni. 36?

6. Jos hän keräilisi jotakin, mitä se luultavasti olisi?
-Kissoja. Löytökissoja. Tai kulkukissoja.
Mä olen ilmeisesti Väinön silmissä kunnon crazy cat lady.

7. Mitä hän voisi syödä päivittäin kyllästymättä?
- Sushia, briejuustoa, aurinkokuivattuja tompskuja, Salt&Vinegar-sipsejä, Benkkujerkkua... Aaa mmm mitäs muuta? Kaikenlaisia mereneläviä, rapuja, mustekalaa, sen sellaista. Äyriäisiä tarkemmin.
Mä en tykkää syödä samaa ruokaa useampana päivänä. Kyllästyn kaikkeen kertakokeilun jälkeen määrittelemättömäksi ajaksi.

8. Minkälaista musiikkia hän kuuntelee?
- Antti Tuiskua ja Adam Lambertia. En mä muista mitä se ois viimeks kuunnellut niiden lisäksi. Het Potatis - Sommaren är här.
Kotona soi harvoin muuta kuin klassista musiikkia. Kuuntelen musiikkia mieluiten omissa oloissani. Oon kuitenkin tykästynyt Adam Lambertin Ghost Towniin ja Antti Tuiskun En kommentoi ja Peto on irti-biiseihin, joita Väinö ei voi sietää ja tykkää piruilla mun mieltymyksistä. Antaa hyvin vääristyneen kuvan mun musiikkimausta :D

9. Minkälaisista elokuvista hän pitää?
- Iida on avoin kaikenlaisille, ei voi sanoa suoraan olisiko joku genre Iidan suosikki.




10. Minkä väriset silmät hänellä on?
- Vaikea määrittää, sinivihreät, erilaiset eri valoissa.
 Väinö huijasi ja katsoi puhelimestaan mun kuvaa.

11. Kuka on hänen paras ystävä?
- Mymmeli. Toisella sijalla varmaan Johanna ja Leena.
Aistin tässä lievää katkeruutta kun Mymmeli tykkää musta enemmän kuin Väinöstä.

12. Asia mitä usein teet, josta hän ei pidä?
- *mielipuolista naurua* Mitä tähän uskaltaa vastata? Vaihtoehtoja on aivan helvetisti. Kattavasti sanottuna tyhmän "leikkiminen", esimerkkinä nighttime-daytime-leikki.
En vihaa mitään muuta niin paljon kuin tota typerää lintua.

13. Missä hän on syntynyt?
- Varmaankin siellä synnytyssalissa. Oletettavasti sairaalassa. Ja vielä oletettavammin jossain päin Lahtea.
Loistavaa päättelyä, tosin syntymäsairaalani PHKS sijaitsee Hollolassa.
 
14. Jos leipoisit hänelle synttärikakun, millainen se olisi?
- Skippaisin leipomisen ja ostaisin sen suoraan konditoriosta. Kissanmuotoinen kakku joka seisoo kahdella jalalla ja sen sellaista. Itseasiassa sen pitäisi olla luisteleva kissa.
No tässä olisi jo yritystä. Päälle Jokereiden pelipaita. Se vihreä talviklassikkopaita.




15. Minkä parissa hän viettää mielellään monia tunteja? 
- Macbookin parissa. En mä tiedä mitä se tekee sillä koneella. Kotiaktiviteetti mahtuu hyvin Macbook Airille.
Väinö ei tykkää Applen tuotteista. Uhkailen aina säännöllisin väliajoin ostavani sille iPhonen, sillä saa Väinön huutamaan kuin elävältä poltettaisi.

16. Mitä hän osaa erityisen hyvin?
- Tehdä ruokaa, keksiä impropoo-reissuja, iloita elämän pienistä asioista kuten värikkäistä taloista tai kivoista auringonlaskuista, toisin kuin minä.
Reppana on ilmeisesti korviaan myöten täynnä kävelyretkiä auringonlaskua katsomaan ja noin sataa taloa missä olisi mun mielestä kiva asua sitten joskus kun tarvitaan isompaa kotia.

17. Mikä on oudointa ruokaa, mistä hän pitää?
- Vesimeloni-minttu-fetasalaatti.
Varmaan ainoa mun tekemä ruoka mistä Väinö on uskaltanut sanoa "on pahaa". Ei kun ei, toinen oli aurajuustodippi.

18. Mitä kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan?
- Omppukännykkä, iloinen mieli, mahdollisuus muuttaa iloinen mieli pahaan mieleen.
Mä olen ihminen, jolta aina unohtuu jotain. Usein myös se puhelin.

19. Mikä saa hänet ärsyyntymään?
- Ihan mikä tahansa oikeastaan, riippuu ihan millä tuulella Iida on.

20. Entäs piristymään?
- Joskus äärimmäisen pienet asiat, joskus vaatii enemmän.




21. Ketä julkisuuden henkilöä hän ihailee?
- Jarkko Ruutua. Patrick Sharp, Teuvo Teräväinen. Pitäis keksii joku tyttö varmaan... Frida Kahlo. Ja Ismo Alanko totta kai!
Itsehän en suostu mieltämään ihailemiani urheilijoita julkisuuden henkilöiksi. Ihana yritys pitää tämä vastaus tasa-arvoisena :D

22. Millainen hän on tyttöystävänä?
- Sellainen niinkuin näistä vastauksista voi lukea.
Epätasapainoinen känkkäränkkä? Kiitti hei!

23. Milloin hän tapasi vanhempasi?
- Jouluna 2014.

24. Mikä on hänen uusin villityksensä?
- Hennatatuoinnit. Iida ei ole vielä edes avannut tilaamaansa pakkausta, joten se ihan tosi uusi villitys.
Mä tosissaan halusin jo kesällä hennatatuoinnin, mutten löytänyt sopivaa paikkaa. Ratkaisuksi jää tehdä itse ja säästää.

25. Millainen on hänen kotilook?
- Mitä vähemmän, sen parempi.
???

Kuvat: we♥it

12 kommenttia

  1. Kiva postaus :)

    Yhden iltaoluseni jälkeen luin tuon ihailemiesi henkilöiden vastauksesta Ismo Alangon mielessäni Ismo Laitelaksi....! :D Varmaan, kun Ismon ja Alangon välissä vaihtuu rivi, yhdistettynä tuohon aiempaan Salkkari-vastaukseen. En tiedä mikä on Ismon nykymeno Salkkareissa, silloin kun mä katsoin niin se tykkäsi pieksää tyyppejä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua huvittaa kuinka Väinö mietti ihailemiani naisia ja mieleen putkahti Ismo Alanko. Nykyään Laitelan Ismo tykkää maksella muiden velkoja ja antaa muiden aivopestä itsensä murhaajaksi :D Salkkarit ja Salkkareiden realistiset juonenkäänteet.

      Poista
  2. https://cubus.com/fi/7169977_F991

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä :D Mä en yleensä osta vaatetta missä on yhtään viskoosia, mutta nyt voisin tehdä poikkeuksen :DD

      Poista
  3. Ootko miettinyt että kannattais hillitä tota jääkiekkofanitusta ja miesten kuolaamista nyt kun seurustelet. Poikaystäväsikin on silmin nähden loukkaantunut ja ärtynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä ole :D Mä en ensinnäkään "kuolaa" jääkiekkoilijoita (pl. Patrick Sharp, maailman kaunein mies), toisekseen Väinöä ei kiinnosta kendo, vaan suhtautuu lähinnä huvittuneesti siihen että mä olen meillä se miehekkäämpi tapaus :D

      Poista
  4. Niin ne kulissit murtuvat kun poikaystävä kertoo totuuden. Sä oot alimman luokan luuseri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D :D Niin ne kulissitkin voi pystyttää uudelleen. Luokkayhteiskuntakin murtuu kun mun poikaystävä kertoo totuuden.

      Poista
  5. Noloa selittelyä sinulta, Iida.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakkohan mun on selitellä koska tiedän, että suurella osalla mun blogin lukijoista ei ole minkäännäköistä rivienvälistälukemiskykyä :D

      Poista
  6. Hääh eiks päksi oo ihan jalkarannassa ja kuuluu lahteen?

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.