I'm thankful for today

kuva: we♥it
Usein mua syytetään (ei ihan syyttä suotta) negatiivisuuden kruunaamattomaksi kuningattareksi. Näen kaikissa asioissa jotakin huonoa, mun lasi on aina puoliksi tyhjä jos ei kokonaan, ja löydän kaikesta roppakaupalla parannettavaa.

Koska naama henkisesti mutrulla oleminen on aika kuormittavaa, mä päätin katsella edes päivän ajan elämän kirkkaampaa puolta. Päätin listata ylös yhden päivän mukavat asiat. Asiat, joista olen kiitollinen tänään.

Olen kiitollinen
- tuntemattoman kehuista aamujunassa, vaikka olin väsynyt ja meikitön.
- töissä saadusta kroissantista
- jääkaapissa odottaneista fetasalaattiaineksista
- tunnin päiväunista
- että sain nähdä paikan päällä pelin, jonka Jokerit voittivat
- kyseisessä matsissa nähdystä kunnianosoituksesta Antti-Jussi Niemelle
- aftergameista Westissä chantaten
- että mulla on kumisaappaat ja saan pomppia lätäköissä
- Ex tempore-reissusta Atomirotan keikalle
- tulevasta turvallisesta kyydistä kotiin

8 kommenttia

  1. minkä kehun sait tuntemattomalta?

    VastaaPoista
  2. Mikset enää chanttaa peleis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo vaan napannut. Pari kertaa olen, jos on ollut fiilistä. Väkisin mä en ala hyppimään ja pomppimaan.

      Poista
  3. Olipa kiva päivitys kaikessa lyhykäisyydessään : )

    VastaaPoista
  4. Tyytymättömyys voi olla hyväkin juttu koska se ajaa yleensä ihmisen kohentamaan asioiden tilaa. Jos kaikki olisivat aina tyytyväisiä emme olisi tulleet vielä alas puusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liika tyytymättömyys ja negatiivisuus on vaan todella kuormittavaa. Joku tasapaino pitäisi löytää tyytyväisyyden ja tyytymättömyyden välille. Niin, että tarvittavaa kehitystä tapahtuu, mutta ei henkisen jaksamisen kustannuksella.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.