Eräs ihan tavallinen aamu

Huomenta! Mun aamu alkoi tänään noin kolmelta. Mikään pakottava tarvehan noin aikaiselle heräämiselle ei olisi ollut, mutta unta ei vaan riittänyt. Lisäksi kun alitajunnassa tykytti paitsi kasakaupalla huolia ja murheita, myös inhokki vastaan lemppari feat. Teuvo, ei uinumista ollut järkevä jatkaa. Kaksi tuntia sinne tai tänne.

Käytännössä heti silmät auki saatuani huomioni varasti Minnesota-Chicago-peli. Ennakkoon luvattu kolmosketju Sharp-Teuvo-Shaw oli jotakin liian hyvää ollakseen totta. Lapselta vietiin tikkari, eikä Teuvo edes pelannut. Onneksi mulla on yövirkkuja kavereita, joihin voin purkaa tuollaiset huutavien vääryyksien aiheuttamat ketutukset. Ensimmäisen erän ajan lellin rutikuivaa naamaani kosteusnaamiolla, ja valikoin vaatteita työpäivää varten. Tänään tarkenee hameella.

Ensimmäisellä erätauolla siirryin olohuoneen puolelle, ja valmistin reilun aamupalan itselleni. Päivästä on tulossa pitkä, ja mahdollisuutta lounastaukoon ei ole, vaan ruokaa näen seuraavan kerran vasta kolmen jälkeen. Aamupalaksi riisipiirakkaa juustolla ja paprikalla, itsetehtyä mysliä jogurtilla ja tietenkin kahvia. Taika-kahvikuppi ja lautanen sekä kristallilasi olivat joululahjoja.

Tokalla erätauolla aloin meikata. Mä meikkaan töihin todella harvoin, mutta nyt kun ylimääräistä aikaa on, niin miksipä ei? Luin blogipäivitykset, vastailin kommentteihini ja söin toisenkin riisipiirakan. Ja katselin Salomäen ei huonoa änäridebyyttiä.

Nyt kello on noin neljäkymmentä yli seitsemän, ja minä kuittaan junasta matkalla töihin. Hauskaa päivää kaikille!


12 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Parannusta asiaan toivon mukaan luvassa. Toivottavasti et saanut pahoja traumoja :)

      Poista
    2. Suunnitelmis mennä piikille vai? :0
      -johan

      Poista
    3. Eiköhän se ole edessä kun lupakin vihdoin saatiin :D

      Poista
    4. Äläs mene muuttaan mitään itsessäs :( oot just täydellinen noin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Poista
    5. Ei muutosten tarvitse olla pysyviä :)

      Poista
  2. Sulla on ihana blogi ja olet oikein mukavan oloinen! :) mua vain jäi häiritsemään, miksi tämän blogin kommenteissa on niin kovin paljon vihaa??! :( minä vielä jatkan selailua ja ps. Ihania kuveja! :)

    http://nevergiveupsarara.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän jokaiselle bloggaajalle tule välillä negatiivisia kommentteja, sinullekin?
      Mulla on vain alusta asti ollut se periaate, että jos joku vaivautuu mulle kommentoimaan, hyvää tai pahaa, on mulla velvollisuus vastata siihen. Läheskään kaikkia kommentteja en valitettavasti voi päästää läpi, niin järkyttävää settiä sieltä usein tulee. Omista periaatteistaan on vain tuskallista tinkiä :/

      Poista
    2. Miksi tähänkin piti vastata vähän vittumaiseen sävyyn? Olen itsekin ihmetellyt mistä tämä kaikkien viha sinua kohtaan johtuu, mutta nyt alan ymmärtämään..

      Poista
    3. Mitä vittumaista tuossa mielestäsi oli? Moni saattaa hätkähtää rumien kommenttien määrää mun blogissa, suhteutettuna muihin blogeihin. Itse en ole ainakaan kuullut kenestäkään muusta bloggaajasta, joka ei olisi koskaan saanut yhtään ilkeää ja vihamielistä kommenttia. Järkevät bloggaajat antavat niiden mennä suoraan roskiin, ottivat niistä sitten itseensä tai ei. Mä taas haluaisin julkaista kaikki saamani kommentit, joskin julkaisen vain ne, joissa loukataan korkeintaan minua itseäni. Niitä pahimpia loukkauksia en viitsi edes julkaista.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.