Barcelona tips needed!

Kolmas kerta toden sanoo. Barcelona kutsui helmikuussa 2010 ja toukokuussa 2013. Nyt se on jälleen maaliskuussa edessä. Mulla on vain uutuudenviehätys päässyt karisemaan, tuntuu että kaikki tekemisen arvoinen on tehty. Rambla ajatuksenakin ahdistaa, metrokartan muistaa ulkoa, lähialueetkin koluttu jo läpi. Matkaseura ei ole museoihmisiä, rantakunnonkelienkään aika ei ole vielä.

Siksi mä vetoankin teihin, ihmiset rakkaat! Kertokaa mulle, mitä juuri te suosittelette Barcelonasta! Kertokaa, mitä siellä kannattaisi tehdä juuri nyt, mikä on suosikkikävelykatunne tai -puistonne illanviettoon, missä kannattaa syödä, missä juoda. Antakaa mun nähdä Barcelona uudessa valossa!

Kuvat we♥it

10 kommenttia

  1. Miksi sä et vaan itse googleta mitään vinkkejä? Nyt eletään nettikautta, helppoa olisi vaikka googlettaa toi barcelona tips. Kaikki pitäis saada valmiiks jonkun kertomana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on kivempi saada myös niitä henkilökohtaisia suosituksia, tietää ainakin varmasti mistä toinen ihminen on tykännyt.

      Poista
  2. Lähdet varmaan Barcaan vaan sen takia kun oikeasti suositut bloggaajat on siellä vuosi sitten käynyt. Noloa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tolla logiikallahan mä en voisi koskaan lähteä mihinkään, missä joku on jo ollut ennen mua :D Lähdetään Barnaan koska se on entuudestaan tuttu kaupunki, ja mä kaipasin irtiottoa arjesta.

      Poista
  3. Tiedätkö, en lue blogiasi, vaan päädyin nettiselailun (heh, arvaatko mistä pahamaineisesta paikasta linkki löytyi!) myötä sivuillesi. En käsitä miksi olet jatkuvan herjauksen ja kiusaamisen kohteena. Olet kaunis ja olet rohkea nainen, kun teet tätä hommaa, vaikka mikä tulisi! Toivon sinulle pelkkää hyvää ja toivon elämääsi ihania ja kauniita asioita. Ymmärsin, että olet muuttanut uudelle paikkakunnalle. Toivon, että löydät sieltä uudet kuviot ja oikeita, aitoja ystäviä. Toivon, että saat elämältä kaiken, mistä unelmoit.

    Mulle tuli sydänjuuria myöten paha mieli, kun mietin miten hirveitä ja julmia ihmisiä maailma on täynnä. Toivottavasti jaksat aina uskoa hyvään! Barcelonaan minulla ei ole valitettavasti vinkkejä. Kunpa matkastasi tulisi huikea!

    Ihanaa kevään jatkoa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole vaikea arvata :D Ei päivääkään ilman että tuolla palstalla ei jotain negatiivista musta kerrottaisi. Tuntuu absurdilta ajatella että voin olla jollekin ihmiselle niin tärkeä ja nimenomaan negatiivisessa mielessä.

      Kaupunginvaihdos tässä tosiaan tapahtui, ja parempaa vain on luvassa :) Mieletön kiitos sinulle hyväntahtoisesta ja kannustavasta kommentista!

      Poista
  4. Mee kattoo tripsteri.fi! Siellä on paljon hyviä vinkkejä bacelonaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vaikuttaakin hyvältä nettimatkaoppaalta - ei-kaupallinen ja yhteistyössä Mondon kanssa :) Kiitos vinkistä!

      Poista
  5. Mee kattoo Barcan pelii :) Tunnelma on ihan omalaatuinen ja jos on mies mukana niin tykkää varmasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nääh, siellä on City joka ei sytytä tippaakaan. Mä olen yhden Barcan pelin livenä jo nähnyt, ja silloin vastustajakin oli kiinnostava. Mies ei puolestaan seuraa urheilua käytännössä lainkaan, meillä on noi sukupuoliroolit vähän päälaellaan :D

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.