Lempieläimiä

Kirahvi on mun lempieläin, koska ne ovat pitkiä ja hoikkia mitä mä en ole. Olen myös syvästi kateellinen kirahvien silmäripsistä, ja voisin vaikka ajelluttaa pään kaljuksi jos vain saisin joltakulta vapaaehtoiselta kirahvilta ripset. Ripsenpidennykset ei aja samaa asiaa, niiden kanssa oli tuskallista käydä suihkussa. Tosin kirahvit eivät kyllä mun tietääkseni käy suihkussa... Kirahvirakkautta kunnioittaaekseni mun oli pakko ostaa nämä Ted Bakerin safarihenkiset kuoret puhelimeen. Jos ei tykkää kirahveista, niin tosta kuoresta löytää Nooan arkillisen verran eläimiä, jos jaksaa vaan tarpeeksi kauan katsoa. Minä ainakin jaksan!

Blogin perusteella musta saa varmaan sellaisen kuvan, että pukeudun käytännössä aina mekkoon tai vähintään hameeseen, ja saatan olla itserakas, jopa narsistinen, sillä minulla on vähintään kerran viikossa postauksessa kuva itsestäni. Herää kysymys, kuinka realistisen kuvan blogin edes pitäisi pitäjästään antaa? Hulmuhelmat 24/7 kun ei ole totuus musta, enkä oikein suostu tota narsismikorttiakaan allekirjoittamaan (edes tervettä sellaista.) Jollakin ihmeen kaupalla mulle vaan putkahtaa mieleen hameenkäyttöpäivinä ottaa itsestäni räpsy kahdessa sekunnissa peilin kautta tärisevällä käsivaralla, iPhonen laatukameralla. Tänään jäähallille katsomaan historian koomisinta nelosketjua, juurikin tuossa hameessa. En ota kantaa onko hame kuinka sovinnainen jääkiekonseuraamisunivormu, jos mä olen menossa sinne toiseen kotiin, mä tahdon tuntea oloni kotoisaksi enkä miettiä mitä muut miettivät mun vaatteistani. Olen seurannut Jokereita jopa valkoisessa pitsimekossa ja 15-senttisissä koroissa. Silloin kyllä syystäkin sai osakseen kummastuneita katseita.

21 kommenttia

  1. Oot kyllä malli esimerkki siitä että musta ei todellakaan hoikista kaikkia.

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti ymmärrät jatkossakin blurrata tai muuten vain sensuroida naamaasi. Ruma lärvis tekee blogista lukukelvottoman.

    VastaaPoista
  3. Miksi et markkinoi blogiasi pluskokoisen blogina?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pluskoolle on niin monta määritelmää. Mä en näe itseäni pluskokoisena niin kuin valtavirta sen määrittää, ja tämä ei ole mallimaailman blogi. En myöskään koe aiheelliseksi markkinoida tätä mitenkään.

      Poista
  4. Onko toi elukka muslimi?

    VastaaPoista
  5. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunissanaisesta palautteestasi, tuollainen karkea uhkailu provosoi mua käymään siellä entistä useammin :)

      Poista
  6. Voi luoja! Saakohan ne kommentoijat jotka tulee tänne kirjottaa kaikenlaista ilkeetä, jotain mielihyvää siitä? Mä olisin huolissani jos mun jokapäiväinen tehtävä olis tulla kattomaan jonkun blogia ja haukkumaan sen kirjoittajaa. Mua säälittää oikeesti. Miksei teille ole hankittu apua noihin patoutumiin mitä käytte purkamassa täällä? :(
    Onneks sä Iida et lähteny tohon mukaan! Antaa fiksun kuvan susta!
    Älä usko mitä susta sanotaan, et ole lihava etkä todellakaan ruma. Oikein hyvää jatkoa sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luultavasti saavat, muutenhan tämä ei jatkuisi päivästä päivään ja kuukaudesta toiseen :D omapahan on fetissinsä.

      Poista
  7. Eiköhän SUN ois korkee aika pysyä noitten lahtelaisten Pelicans piireissä???

    VastaaPoista
  8. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Jokeri faneisaa on niin kauniita naisia et on surullista kuinka sinä olet negatiivinen poikkeus.

    VastaaPoista
  10. Oot rumin jokerifani mitä oon ikinä nähny

    VastaaPoista
  11. Miks sä pukeudut ku joku nelikymppinen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harvinaisen kiva tyyli jollakulla nelikymppisellä, mä pukeudun siihen mikä mua miellyttää :)

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.