Tämä päivä

Isäni haluaa yrittää pitää mun kielitaitoa yllä, ja osti mulle Voguen venäjäksi. Kiireettömät aamut ovat mitä parhaimpia (ja käytännössä ainoita mahdollisia) hetkiä lehtien lukemiselle. Muotiraamatun seurana lohicevicheä ja itsetehtyä salsaa. Mä en tarvitse tänään lounasta!

Mun minuutintarkkaan aikataulutettu lauantaipäivän lotonuusimisreissu koki kovan kolauksen, kun joku jäynäpetteri oli keksinyt, että Itella ei ole lauantaisin auki. En tajua, miten tollainen aikatauluinformaatio on mennyt multa sivu suun. Tässä näkee, kuinka aktiivinen postinkäyttäjä oikein olenkaan. Sen sijaan kävin ostamassa vähän suklaata ja vadelmia, sillä lupasin tehdä isänpäiväkakun isälle, joka ei halunnut lahjoja. Katastrofi keittiössä luvassa, mä en osaa tehdä kauniita kakkuja.

Lähikioskin täti oli ihan mua ajatellen järjestänyt muutaman Jokeriarvan Pelicans-arpojen oheen. Mä en voinut vastustaa tuollaista myyntipuhetta, vaikka en yleensä rahahassutteluja harrastakaan.

Mä olenkin joskus maininnut, että yksi mun rakkaimmista harrastuksista on juomapelien keksiminen. Aivan sattumalta vanhoja papereita järjestellessä löysin pelin, mistä kaikki alkoi. Lähes kaksi vuotta takaperin lanseerattu Antero Mertaranta-juomapeli, jota ei muistaakseni koskaan ehditty käytännössä testaamaan. Päätettiin ottaa Johannan kanssa vahinko takaisin, miehekkäästi Heinekenilla. Lisäksi puolentoista tunnin kapakkakierros räkäisissä keskustaloukoissa. Tänään se on sallittu, mulla on synttärijuhlat illalla edessä.

8 kommenttia

  1. Olit jartun synttäreillä myymässä lippuja

    VastaaPoista
  2. Mainostatko kenties taas blogiasi vauva.fi:ssä?
    Sulla on hurjat kolme lukijaa, joten tuskin sitä tekee muutkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, joka päivä. Minä olen myös itse kirjoittanut nämä kaikki kommentit blogiini. Eihän kolmen hurjan lukijan blogiin voi eksyä kukaan muu kuin minä.

      Poista
  3. Tosi ikäviä kommentteja olet saanut. Ei voi ymmärtää miten aikuiset ihmiset kirjoittelevat noinkin törkeästi. Mutta siihenhän anonyymius antaa hyvin mahdollisuuden. Kaikilla on tietenkin oikeus omaan mielipiteeseen mutta en näe yhtään syytä miksi noin herjaavaa tekstiä pitäisi kenellekkään lähettää. Tuollaiset mielipiteet voisi pitää omana tietonaa.En ole blogisi lukija, vaan "eksyin" blogiisi muuta kautta. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja kovaa nahkaa näitä törkyturpia vastaan

    VastaaPoista
  4. Jep, pää pystyssä uusia pettymyksiä päin.

    VastaaPoista
  5. Ensinnäkin blogisi on ihana ja vaikutat itsekin kovin ihanaiselta naiselta,vaikken sinua tunnekaan!(: Aivan järkyttäviä kommentteja vaan olet tänne saanut, en ymärrä todella minkä vuoksi!):

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.