Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja

Ihan niin armoton se Venäjä ei ollut. Kotiuduttu on lähes ehjänä, rahallisesti rutiköyhänä, mutta toisella tapaa uskomattoman rikkaana. Paljon näin ja vielä enemmän koin.

Mun on nyt äärimmäisen vaikeaa lähteä avaamaan tätä parin viikon reissua enää jälkikäteen. Munhan piti postata reissusta, mutku. Se kuuluisa mutku! Mun piti ostaa prepaidi, mutta en saanut sellaista, koska en ole Venäjän kansalainen. Enkä halunnut tehdä megakallista ja pitkää operaattorisopimusta.

Monesta kahvilasta löytyi langaton netti, mutta en jaksanut kuljettaa konetta mukanani julkisilla paikoilla. Ja mä halusin keskittyä elämään, en tuijottamaan läppärin näyttöä. Olosuhteiden pakosta suostuin pitämään lomaa blogista, ja ai että kun mä nautin siitä! Yritän postata näinä lähipäivänä muutamia kertomuksia Venäjänmaalta. Kuvat on tallessa, kuten muistotkin.

Ensimmäiset suomipäivätkin menivät koomassa ja kokemuksia kertaillessa. Näiden 48 suomitunnin aikana olen ollut äärimmäisen väsynyt, kuumeinen ja voimaton. Venäjä jätti jälkensä. Mutta ne jäljet kertovat eletystä elämästä.

4 kommenttia

  1. Hienon näköistä, upeita kuvia! :) Olisi kiva nähdä kuvia ostoksista, jos sellaisen postauksen haluat tehdä ^__^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ostokset ja ostopaikat voisin esitellä, vaikken mä loppujen lopuksi ostellut ihan niin kamalasti :D

      Poista
  2. Tahtoo tietää lisää! Lisää kuvapostauksia onko tulossa? :) Ylipäätään sinun postauksia olen kaipaillut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvia on kyllä satoja lisää, pitäisi vaan vielä osata kertoakin niistä :D Kiva kuulla, että mua on kaipailtu :)

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.