Shoppailu Pietarissa 2/2

Näiden ostosten kanssa mulla sattui legendaariset - olin ehtinyt jo purkaa kaikki kaappeihin ja laatikoihin, enkä enää muista, mitä kaikkia ostin juuri Pietarista. Kannattaisi pitää ne kuitit tallella... Kuvasin tähän postaukseen nyt ne varmat ostokset. En lähtenyt Venäjälle shoppailemaan, joten ostoksetkin ovat loppupelissä varsin maltilliset.


Perustoppeja Pull&Bearista. Karkasi ehkä vähän käsistä, mutta ne olivat 49 ruplaa kappale. Perustoppeja tarvitsee aina.


Keltainen mekko Stradivariuksesta. Tää on mun ehdoton lemppari, pyysin kaveria metsästämään tota mulle Tallinnasta, tuloksetta. Pietarista löytyi, alennettuna ja vielä mun koossa! Asupostausta piakkoin luvassa ton mekon kanssa!


Mun lepardibaltsut unohtui Suomeen, joten piti ostaa korviketassut heti ekana päivänä Primorskajan metroasemalta 300 ruplalla.


Valkoinen pitsihame ja punainen hame Topshopista. Pardon my legs, niitä on syönyt hyttyset enkä jaksanut laittaa korkokenkiä.


Mustavalkoinen, graafinen huivi H&M:ltä. Oltiin menossa hautausmaalle, ja ortodoksiperinteeseen naisilla kuuluu peittää paitsi polvet ja hartia, myös pää kirkkomailla. Ostin tuota tarkoitusta varten vain halvimman huivin mitä löysin.


YSL:n valokynä, ja maailman paras huulipuna! Rouge Volupté, sävy 4. Tykkään Rouge Voluptién tuntumasta huulilla, melkein kuin huulirasvaa laittaisi. Ja toi sävy on ihan täydellinen arkipunainen!

Ostin myös Essien kynsilakkoja Rive Gauchesta kolme kappaletta 700 ruplalla (noin 14 euroa.)


Korkkarisuora, valkoiset Bershkasta, mustat ja punaiset katukaupasta. Bershkasta löytyy muuten paljon kivannäköisiä korkokenkiä koossa 35, suosittelen lämpimästi kaikille pienijalkaisille.


10 kommenttia

  1. Kivoja ostoksia olet tehnyt ja muutenkin nää Pietari-aiheiset postaukset tuo nostalgisia muistoja omalta Pietarin reissulta :) Mutta yhteen pikkuseikkaan kiinnitin väkisinkin huomiota: jos kahden viikon aikana tehtyihin ostoksiin kuuluu seitsemän toppia, mekko, kaksi hametta, huivi, neljät kengät ja lisäksi kosmetiikkaa (+ehkä lisääkin vaatteita), niin onko tuo tosiaankin käsityksesi maltillisesta, olkoonkin kyseessä ulkomaanloma? En todellakaan sano tätä mitenkään moralisoivassa tai kettuilevassa hengessä vaan ihan puhtaasti mielenkiinnosta kysyn. Toisinaan nimittäin tuntuu että olen ulkoavaruudesta mitä tulee käsitykseeni normaalista kuluttamisesta verrattuna muihin nuoriin naisiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostelen vaatteita täällä Suomessa todella harvoin ja vähän kerrallaan, oon pyrkinyt suorittamaan shoppailut joko ulkomaanreissujen yhteydessä, tai nettikaupoista. Esimerkiksi Roomasta en ostanut yhtään rättiä, mutta Pietarista löytyi useampia kivoja, ja ennen kaikkea tarpeeseen.

      Kauniisti sanottuna, mä olen kasvanut ohi vanhasta vaatevarastostani, joten olen iloinen, että löysin Pietarista pienellä vaivalla kelvollista päällepantavaa. Olisin voinut ostella enemmänkin jos tarpeeksi hyvää hinta-laatusuhdetta olisi tullut enemmän vastaan, koska kyseessä oli juurikin poikkeustilanne, matka. Joillekin kymmenen rättiä kuussa on ihan tavallinen shoppailutahti, muttei mulle normaalioloissa.

      Poista
  2. Mitä rintaliivejä käytät tossa mekkokuvassa? Olisiko sulla suositella jotain halpoja liivejä kookkaampirintaiselle naiselle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä mulla on olkaimettomat Wonderbrat. Muuten tosi kivat ja hyvintoimivat, mutta ne muovituet napsahtaa todella helposti katki. Alta viidenkympin ei mun kokoiselleni löydy rintaliivejä mistään, en ainakaan vielä ole löytänyt.

      Poista
  3. vitsit noi valkoset korkkarit on aivan ihanat, kuten myös tuo keltainen mekko *drool*

    t. LeNnArT

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :D Mä arvasin että löytäisin jotain sunkin maun mukaista :)

      Poista
  4. Oliks noi topit tosiaan normaalihintaisia? Eli jotain euron kappale?
    Jos siellä noin halpaa on ketjuliikkeissäkin niin pakko päästä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollut, ostin noi alennuksesta. Normihinnat olivat ainakin henkkamaukalla Suomen vastaavia kalliimmat.

      Poista
  5. Hyvin sopii sulle tuo keltainen mekko! Sulla on unelmavartalo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) itse en kyllä tota ihan unelmavartaloksi kutsuisi :D

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.