There's Colors on the Street: Red, White and Blue


Neil Young - Rockin' in the Free World
Kuunnelkaa sitten ihan oikeasti toi biisi, kyseessä on mun kaikkien aikojen lempibiisi Neil Youngilta ja mahtuu kevyesti myös maailmankaikkeuden viiden parhaan biisin joukkoon. Mulla tulee vaihtelevankokoinen tippa linssiin joka kerta kuin mikä tahansa Ö-luokan kellaribändikin vetää livenä kyseisen rockklassikon.

Päivän asun inspiraationa Heinäkuun Neljäs, 4th of July. Varmasti valtaosalle suomalaisistakin kyseinen päivämääräyhdistelmä soittaa kelloja. En ota kantaa, kuinka korrektia suomalaisten on hypettää toisen kansakunnan itsepäisyyspäivää. Mä aion juoda toisenkin kokiksen ja hakea Arnold'silta bagelin.

29 kommenttia

  1. Ihania kuvia! :) Oot niin söpön näkönen :D

    VastaaPoista
  2. Vaakaraita leventää, en suosittele noin isokokoiselle ihmiselle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua ei valitettavasti sinun suosituksesi kiinnosta. Mä tykkään vaakaraidasta, siksi pukeudun siihen.

      Poista
  3. Hyi helvetti mikä babyface! Minkä ikänen sä olitkaan? 15?

    VastaaPoista
  4. Ai sulla ei muka oo selluliittia??? Vittu mä nauran :DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä huomaa vieläkään missään itessäni. Selluliitti on kuitenkin eri asia kuin läski, sitä mulla on :D

      Poista
  5. Mikä kynsilakka sulla on näissä kuvissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Essien Ole Caliente. Paras kynsilakkasävy ikinä!

      Poista
  6. En ymmärrä, miksi sinua haukutaan lihavaksi. Sitä et todellakaan ole! Jotkut eivät ilmeisesti osaa erottaa lihavaa ja muodokasta/lihaksikasta ihmistä toisistaan. Onneksi vaikutat ottavan kaiken palautteen vastaan toisesta korvasta sisään, toisesta ulos -metodilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ero muutaman vuoden takaiseen on kuitenkin toistakymmentä kiloa. Ihmiset ilkeilynpuuskissaan yrittävät ilmeisesti etsiä arkoja paikkoja nälvittäväksi. Mä en jaksa muiden haukuista välittää :D

      Poista
    2. voin vain kiittää sinua kun olen askeleen lähempänä omaa blogia ja jos en sitä koskaan saa aikaiseksi niin tuntemukseni on ainakin rohkeampi ja uskallan tehdä asioita enemmän kun näen sinun terveen suhtautumisen tällaisiin ilkeilijöihin :) minulle riittäisi varmaan yksi paha kommentti ja koko itsetunto olisi maassa mutta nyt osaan jo varmasti paremmin kestää negatiivisia ihmisiä...

      Poista
    3. sinulla on muuten aivan esktraihanat kuvat tässä postauksessa :)

      Poista
    4. Kiva kuulla, että tykkäät! Ja todella ihanaa kuulla, että mun blogista on ollut sulle apua :) <3

      Poista
  7. Aivan sydäntäsärkevän ihanat kengät!!! <3 saako udella mistä ovat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on Vivienne Westwoodin Melissalle suunnittelemat. Muistaakseni vuoden 2008 mallia, mutta melkein samanlaisia olen nähnyt tänä keväänä Asoksella. Vähän erisävyinen vain toi punainen sydän.

      Poista
  8. Ihana asu ja kivoja kuvia! Mä niin tykkään punaisen ja valkoisen yhdistelmästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään, vaikkei punainen ookkaan ihan mun väri :D

      Poista
  9. Ihanan raikkaat värit näissä kuvissa, ne sopivat sinulle kuin nakutettu ja korostavat hyvin rusketustasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä tykkään punaisesta tosi paljon, mutta olen ollut aika arka käyttämään sitä pukeutumisessa. Pitäisi varmaan uskaltaa enemmän.

      Poista
  10. Sun asu on ihan nappivalinta! Terveisin entinen äänetön lukija :)

    VastaaPoista
  11. ai nii piti viel kysyä että kun sä tunnut käyttävät paljon noita korkokenkiä niin kuinka korkeilla osaat kävellä "sujuvasti" ja esim. muutaman tunnin esim. kaupungilla shoppailemassa syömässä yms. semmoista rentoa toimintaa. Kun mietin että minkä kokoisilla uskaltaisin mennä kaupungille kaverin kanssa, jos vietetään muutama tunti, josta osa tietenkin istumista, jonkun verran kävelyä ja seisomista, en ole tottunut korkoihin mutta kiilakorkoja tullut jonkun verran käytettyä...ja nyt sitten innostuin tilaamaan muutamat korkokengät :D ja niitä pitäisi viel oppia käyttämäänkin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muutaman tunnin mä pärjään käytännössä minkä korkuisissa tahansa, mutta suosin n. 10-12-senttisiä korkoja arjessa. Varsinkin nilkkaremmillisiä, niillä kävely on ihan uskomattoman helppoa! Harjoittelemalla oppii, jokaisen jalka on erilainen. Mä suosin myös hillitympää platformia vaikka sitten jalan asennon kustannuksella, koska haluan saada kunnon tuntuman maahan, jolla kävelen. Mukulakivikadut on ihan murhaa! Valtaosa taas suosii korkeampaa platoa, heidän mielestään niin on helpompi kävellä. Mutta ei muuta kuin rohkeasti treenaamaan, korkkarit on niin ihania :)

      Poista
  12. Tosi kiva asu ja mun mielestä sopii sun vartalolle. :) Ja hyvän näköiset jalat sulla!

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.