Vihollisia

Kuva: we♥it
< Talvea kohti mentäessä päivien sanotaan lyhenevän. Silti mä miellän, että mun päiväni ovat pitkiä. Saman verran tunteja kuin aina ennenkin, mutta kun yhä useampi niistä vaelletaan pimeässä...  Pituuskin voi olla henkinen käsite. Yritin torjua pimeyttä ostamalla kynttilöitä viidelläkympillä. Yritys jäi huonoksi, enhän mä muista niitä sytytellä! Illat kyyhötetään pahalta pimeydeltä piilossa sohvannurkassa tai peiton alla, kuumaa juoden.


Mun päivät on pilannut tehokkaasti vanha viholliseni, matti-matiikka matematiikka. Mä kun ehdin jo luulla, että meidän ei tarvitsisi enää koskaan kohdata, mutta ei... Toistaiseksi elämäni pyörii lähinnä vain kirjaimien, numeroiden ja kaiken maailman nokkien ja kirkkovenesulkujen ympärillä. Ja stressitaso huitelee kiehumispisteissä.


Kummitäti piristi arkea kortilla Englannista. Viron reissu oli niin lyhyt ja raskas, ettei se tuntunut lomalta ollenkaan. Oikealle lomalle lennetään ja siellä rentoudutaan, eikä kyylätä kelloa ja säntäillä tuli pyllyn alla. Oikeaa lomaa odotellessa...

Ei kommentteja

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.