Perjantailta

Eilen tietokonetta avatessani mulla oli tarkoitus alkaa etsimään tietoa albumiinista. Tiedonjano tukahtui kun hakusanoja näpytellessäni havaitsin jonkun etsineen minun Googlestani tietoa hakusanoilla alkuasukkaat seksi. Siis ihan oikeasti! Ei mitään muistikuvia, joten sen on täytynyt olla joku muu.

Mulla ja Johannalla oli perjantai-illalle huikea suunnitelma mennä katsomaan kuinka Nico Manelius kohtaa Tomek Valtosen. Manetskuukkeli ei valitettavasti tainnut uskaltaa lähteä tähän kohtaukseen mukaan, joten ajattelimme että pelkkä Tomek ei ole yhdeksän euron arvoinen keissi. Sori!

Sen sijaan päätettiin seurata meillä nykyjokereiden taivalta viini-juustoillan voimin. Viime kerrasta olikin vierähtänyt melkein vuosi! Pitkästä aikaa päästiin myös ihan keskenämme viihteelle, paikkaan minne kuulumme, eli Torveen.

4 kommenttia

  1. sori, pakko myöntää että minä se olin joka tuota etsi googlesta.. :D
    - johan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin arvasin. Ei mulle juolahtais mieleenkään googletella tollasia :D

      Poista
  2. Kukakohan esiintyy minuna.. hmm.
    -oikea johan

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.