MIAU!

Tykkään ostaa itseni näköisiä vaatteita. Missä on jokin juju, mitkä saattavat jonkun muun silmissä olla jopa mauttomia. Pari vuotta sitten henkkamaukassa myyty musta kissapipo oli sarjassamme niin mun näköinen. Harmi, etten sillon ehtinyt ostamaan sitä omaan päähäni kehräämään.

Pikkukisut kertoivat, että tänä syksynä kauppojen tangoille on kiivennyt pörröinen versio kissapiposta. Pakkohan sitä oli käydä silittämässä - ja ostamassa. Niin moni kehui, kuinka kyseinen pipo on niin mua, että kahdeksan euron kasa polyesteria ei kaduttanut tippaakaan. Minä olin niin tyytyväinen ostoksesta, että hengailin koko eilisillan pipo päässä yhtenä :3-hymiönä.

Ja kissoista vielä - tässä yksi jumputusbiisi, joka todellakin toimii harvinaisen hyvin! Jytkyä perjantaita kaikille!

8 kommenttia

  1. Toi pipo kyllä huutaa sun nimeäs :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö :D Tuolla se hattuhyllyn päällä mouruaa että IIIIDAAA!! :D

      Poista
  2. OTA TÄÄ VITUN SANAVAHVISTUS POIS ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole kyllä sanavahvistusta käytössä, kävin sen asetuksissa varmistamassa. En tiedä missä vika :/

      Poista
  3. Mulla on sama pipo :3

    VastaaPoista
  4. Hei! Selailin blogiasi enkä vaan ymmärrä tätä negatiivisten kommenttien määrää! kaikesta ne ihmiset keksiikin valittamisen aihetta..mut halusin vaan todeta, että kiva blogi ja niin makee pipo! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Joo itsellenikin bloggaajana on tullut yllätyksenä tämä negatiivisten ajatusten määrä. Omanlaistaan luovuutta sekin :D

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.