Suosikkimeikkini

Postausta meikkituotesuosikeista on toivottu jo pidemmän aikaa. Nykyisin olen todella tylsä ja laiska meikkaaja, en koe tarpeelliseksi meikata päivittäin eikä mun naamalla mitään väri-iloitteluja tai innovatiivion multihuipentumia näe. Siksi mun suosikkimeikitkin on neutraalia ja jopa tylsää peruskauraa.




1. Diorshow Iconic Overcurl
Diorin Iconic on ollut mun ripsivärisuosikkini vuosikaudet, ja jo Overcurlin ostaminen tuntui pahalta syrjähypyltä. Mulla on pitkät, mutta ohuet ja vaaleat ripset, joten ilman taivutinta en yksinkertaisesti tule toimeen. Overcurlissa on mun silmän muotoon täydellisesti mukautuva kaareva harja, kiireessä saan jo yhdellä sipaisulla tarpeeksi näyttävät ripset. Ripsari paitsi taivuttaa, myös tuuheuttaa, eli tekee juuri sitä mitä omat ripseni kaipaavat. En usko, että tulen hylkäämään tätä ripsiväriä aikoihin.

2. Dior 5 Couleurs 030 Incognito
Paletti, jolla pystyn tekemään lähes kaiken. Vain tummaan smokey eyes-meikkiin tuo ei riitä, mutta viidellä hennonnäköisellä nudesävyllä onnistuu paitsi huomaamaton ja näyttävä arkilook, myös intensiivinen iltameikki.

3. Chanel Rouge Coco Shine 62 Monte Carlo
Ehdoton kesähuulipunasuosikkini! Räväkän värinen purkissa, huulilla kiiltävä, vain aavistuksen sävyä antava pinkkiin taittava puna. Mulla on usein rohtumaa huulissa, mutta tämä huulipuna levittyy pehmeästi ja häivyttää virheet. Toimii hyvin ilman rajauskynää, mikä on plussaa tällaiselle viiden minuutin meikkaajalle. Auringonvalossa punan shimmeri pääsee oikeuksiinsa, tulos ei ole mikään diskopalloefekti, vaan sofistikoitunut hohde.




4. Dermosil Blush Rose
Mun äiti on hulluna Dermosiliin, ja sysää mullekin monta kertaa vuodessa kamalasti "kivoja juttuja" sieltä. Tämä poskipuna on ihan loistava! Koostumus on melko jauhoinen, mulle se on vain plussaa. Nopeasti levitettävä, tuote on niin pigmenttirikas ettei sitä tarvita paljoa. Sävy on mulle täydellinen, häivyttyy lähes itsestään iholle. Kuvaa vastaavan tumman värinkin tuolla saisi aikaan, mä käytän vain hennon sipaisun.

5. Estelle & Thild All-in-one Tinted Moisturise 01 Light
Mä olen niin iloinen saatuani katkaistua vuosien meikkivoidekierteen! Mulla on pääasiallisesti siisti iho, mikä ei mitään pakkelikerrosta edes tarvitse. Jos harvoin laitan pohjalle jotain, se on Estelle & Thildin sävyttävä päivävoide, joka tasoittaa ihon sävyn ja jättää hentoisen mattapinnan. Voide on kevyesti levittyvä ja ihan tarpeeksi peittävä omiin tarpeisiini.

6. Guerlain Terracotta Light Sheer 02 Blondes
Käytin pitkään tuosta tummempaa versiota, autuaan tietämättä että muitakin sävyjä löytyy. Onneksi kokeilin, tämän värimaailma sopii minulle paljon paremmin! Mosaiikkipaloilla voisi kikkailla loputtomiin, mutta mä käytän tuota vain tylsästi isolla siveltimellä sutaisten. Kesto on mieletön, aamusta iltaan läpi rankkasateen ja kyynelten!

7. Yves Saint Laurent Touche Éclat 02 Ivoire Lumiere
Kulttituote. En varmaankaan osaisi elää ilman valokynää, tolla saa niin helposti väsyneen ilmeen veks. Käytän valokynää paitsi kulmaluulle, nenänvarteen ja amorinkaarelle, myös tummien silmänalusten peittoon. Mulla toi toimii niin paljon peiteaineita paremmin! En tiedä mikä limited edition tuo leopardikuosinen kynä on, mutta se on mahdottoman söpö!

4 kommenttia

  1. Raivostuttavan puutteellinen postaus. Mites kulmakynä? Rajaukset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En käytä niitä kumpiakaan säännöllisesti. Muotoilutan mun kulmat kosmetologilla ja rajauksiin en ole löytänyt vielä hyvää tuotetta, käytän milloin mitäkin. Useimmiten kuitenkin nestemäistä eyelineria, vinkkejä otetaan vastaan :)

      Poista
  2. Tykkäsin, lyhyt ja ytimekäs : D Ehkä olis kaivannut muutamaa esimerkki meikkiä tai semmonen ilman meikkiä ja meikin kanssa~

    Ihanaa kesää! C:

    - Nuut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä postauksesta näkee kuvia mun naamasta meikillisen ja meikittömän eroista: http://chicago187.blogspot.fi/2014/10/puolialaston-totuus.html

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.