Alkuviikon kysymykset

Miksi sää on kuin morsian aina silloin, kun velvollisuudet vaativat pysymään sisätiloissa?

Milloin Suomessa alkaa saada kissanpentuterapiaa?

Miksi Kanye West on suosittu?

Minkä värisen Kastehelmi-kynttiläkipon ostaisin makuuhuoneen yöpöydälle?

Miksi ruotsinkielisten Muumien Mörkö ynisee heleästi?

Miksen enää ymmärrä venäjää?

Mitä vikaa on vaaleanpunaisissa pörröisissä collegehousuissa? Kuulin sivukorvalla kun joku sanoi
koulussa että näytän porsaalta. Toivottavasti sama henkilö huomasi kun olin tänään pukeutunut pinkkiin neuleeseen, kenkiin ja vaaleanpunaisiin collegehousuihin.

Miksi Dubaita pidetään edelleen chic-paikkana, vaikka jokainen on varmasti tietoinen alueen epäeettisyydestä?

Miten nelivuotiaan Kertun äiti voi suuttua niin verisesti mun instagramkuvasta, että kommentoi siihen tapa ittes huora?

Miksi tämän illan Jokerit - Ska-pelistä puhutaan derbynä?

Miksi Areenalla soi Skan maalilaulu, kun Ska tekee maalin?

Siinäpä sitä pohdittavaa. Ei mulla muuta.

18 kommenttia

  1. tai sitten saattoi olla vikaa sussakin kun vainoat selvästi varattua miestä instassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Vainota" on turhan vahva sana. Mies oli laittanut oivaltavan jokeriaiheisen kuvaan instagramiin, hashtagilla jokerit. Mä en edes käynyt katsomassa kyseisen ihmisen profiilia, kunhan tykkäsin kuvasta. Se oli ilmeisesti virhe.

      Poista
  2. Tai sitten sä oot vaan katkera kun sulla ei ole rahaa Dubain matkaan. On meinaa aika glamour paikka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, mikäs hieno uusi kortti se tämä on? "Ei oo varaa"-kortti! Enpä ole ennen nähnytkään!

      Poista
    2. Mitä epäeettistä Dubaissa on? Moderneissa paikoissa otetaan ympäristö huomioon... Veikkaan minäkin että sisimmissäsi haluaisit luksusloman Dubaissa, mutta rahaa ei ole eikä kukaan sponsoroi. Ja mitäpä sä täällä edes tekisit? Täällä on aika tiukka facelimitti klubeille, joten tulisi varmaan tylsä loma. Itse olen ollut jo viisi viikkoa täällä eikä loppua näy!

      Poista
    3. Lue vaikkapa tämä hyvä artikkeli: http://www.independent.co.uk/voices/commentators/johann-hari/the-dark-side-of-dubai-1664368.html

      Mä en arvota loman jännittävyyttä bilettämisen perusteella. En oo mikään reissubilettäjä, ja naamaraja on mulle valitettavan tuttu jo ihan täällä Suomessa.

      Hauskaa lomaa!

      Poista
  3. Nyt leimaat kaikki Kerttujen äidit tuolla kommentillasi... Aika ikävää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En omasta mielestäni. Kyse oli äidistä, joka toi lapsensa iän ja nimen esille ig-profiilissaan. Sillä on varmaan helppo sulkea kerttujen äitejä pois. Kuka äiti ei suojele lastaan sen vertaa, että poistaa lapsen tiedot profiilista jos haluaa huudella tuntemattomille haistavittuhuoraa?

      Poista
  4. Mä en kans tota dubai-viehätystä ymmärrä, kun itekin tiedän mestan taustat niin en sinne menis vaikka ilmaiseksi pääsis, vaikka onhan siellä ns. tyylikästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestäni Dubai vaikuttaa lähinnä keinotekoiselta. Mua viehättää eniten paikat, joilla on historia. Dubain tyylikkyys on luotu orjatyövoimalla, eikä kaupungin arvomaailma miellytä mua tippaakaan.

      Poista
  5. Ootko nähny jo noi meemit itsestäs?
    http://memegenerator.net/Sikaiida

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten tuolla ei näy yhtään? Oon nähnyt kuusi, onko niitä enemmän? Aivan älyttömän huonoja, tekijällä/tekijöillä on kaikki faktat pielessä, sukunimestä alkaen.

      Poista
  6. Sulla on nätit silmät, tollaset isot "animesilmät" ! Ja ehdotan yöpöydälle vaaleanpunaista kastehelmeä :) itekin tykkään pinkistä, oon tykänny jo pikkutytöstä asti. Tykkään jopa vaaleanpunaisista ruuista :D esim. Puolukkavispipuuroa keitin osittain siksi, että se on niin nättiä...
    -Katja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaaleenpunanen vois tosissaan olla kiva! Ei varmaan joka sisustuskuvassa tule vastaan... Tosin pitää vielä miettiä miten se sopii makkarin muun värimaailman kanssa, onko liian hempeä.

      Poista
  7. Mikset osta vaan kolme tai viisi kivituikkua? Paljon tyylikkäämmät + kivemmat värit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on makkarissa jo ne kolme kivituikkua harmonisesti, tosin senkin päällä. En kaipaa siihen yhtään lisää, plus musta kivituikut on kokenut inflaation. Vähemmän on enemmän.

      Poista
  8. Koska teet sen kysymyspostauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuavoiluoja! Mä oon unohtanut koko roskan :D
      Vastaan että pikimmiten.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.