Crochet bag

Taidan olla saanut pienen tällin päähäni. Ainakin sitä mieltä ovat kaikki kaverini, joilta olen kysynyt mielipidettä tästä laukusta. Koska kyseessä on Dolce&Gabbanan Miss Sicily vuodelta 2012, en tiedä saako sitä enää mistään. Tai raaskinko heittää kahta tonnia laukkuun, josta en tiedä tykkäänkö tarpeeksi.

Sen sijaan ajattelin inspiroitua laukusta, ja virkata itse samankaltaisen. Värikkäitä langanjämiä mulla on enemmän kuin tarpeeksi, eikä tuon virkkaaminen vaikuta mitenkään haasteelliselta. Vain tiivistettyä ja laajennettua isoäidinneliötä ja simpukkanauhaa. Tai jotain. Kyllä mä vielä keksin. Ainoa kysymys on se, millä saan laukusta tarpeeksi jämäkän? En soisi lopputuloksen näyttävän alakoululaisen jumppapussilta. Tässäpä projektia keväälle.

8 kommenttia

  1. Vastaus on tarpeeksi tukeva kovike vuorin (laitathan sellaisen?) ja päällisen väliin. Esimerkiksi paksu askarteluhuopa, pohjaan kaksinkertaisena.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kehitellä jotain sovelluksia :D Mikään vuori ei ois tullut mieleenkään, tässä näkee kuinka käsi mä oon näiden kanssa.

      Poista
  2. Itsekin kotioloissa kaikenlaisia nyssäköitä väsänneenä voin sanoa, et toi alakoululaisen jumppapussi on harmillisen usein erinomaisen osuva luonnehdinta... :D

    VastaaPoista
  3. Entä voisiko tuollaisen virkkauksen tehdä jonkun sopivan laukun päälle? Saisikohan sen virkkauksen siihen ulkokuoreen jollakin konstilla kiinni kunnolla?
    En kyllä tiedä mitään virkkauksesta, tai käsitöistä noin muutenkaan.

    Mutta ajattelin heti, että jotenkin siihen tyyliin kun tämän linkin traktori on saanut ylleen nättiä: http://yle.fi/uutiset/traktori_saa_villapaidan__vanha_ferkku_kukkii_pitseja_ja_isoaidinnelioita/8630548

    Mukavaa kevään alkua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa vois olla ideaa, pitää lähteä kirpputorille etsimään sopivanmallista uhrilaukkua. Ei sen tarvitse olla edes samanmallinen kuin tuo esikuvansa :)

      Poista
  4. Näin sut tänään seiskasporassa järkyttävän rumissa pinkeissä collegehousuissa. Kannattaa laittaa ne molemmat villasukat ihan vaan sinne lahkeiden alle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin menossa töihin pienessä kiireessä. Ne on mun comfort pantsit. Kolme dollaria Walmartista.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.