2016 Oscars: Red Carpet

Tämä yö vierähtää Oscar-gaalan parissa. Mä en ole niin elokuvasnobi, että osaisin arvioida, kuka tai mikä minkäkin palkinnon ansaitsee. En ole nähnyt kuin murto-osan ehdokaselokuvista, joten mun on parempi arvostella jotakin, josta ymmärrän enemmän. Eli mekkoja.

Ilta on kulunut erittäin pienimuotoisten juhlien parissa, täydessä tällingissä. Koska olen juttelutuulella, kirjoitan pari sanaa punaisen maton topeista ja flopeista tännekin.
Jennifer Garner on u-pe-a! Täydellinen leikkaus ja erilaiset materiaalit tekevät klassikkomustasta mielenkiintoisen. Varmasti ainoa Versacen luomus, johon tosissani haluaisin pukeutua, ihan riemusta kiljuen!

Toinen upea musta, Sarah Silverman ja Zac Posenin elegantti merenneitomekko. Tämä oli mun suosikkeja, kaverin inhokkeja. Mun mielestä yksinkertainen on kaunista, siisti kampaus ja kapeat roikkuvat korvakorut sliippaavat siluettia entisestään.

Tummansininen toimii! Sofia Vergerankin puvussa on todella kaunis leikkaus. Suuret, roikkuvat ja kimaltavat, puvun koristeluita toistavat korvakorut, sekä puolestaan puvun väriä toistava sormus ovat piste iin päälle. Mulle tuli vahvat vanhojentanssivibat tästä Marchesan mekosta, jos olisin itse tanssinut, olisin halunnut jotakin tämän tyylistä.



Priyanka Chopra paljastelee oikein! Nakumekot alkavat olla jo aika väsyneitä, mutta tämä toimii! Zuhair Muradin näyttävässä valkoisessa mekossa lehdet ja kukat on aseteltu tarkkaan, eikä lopputulos näytä halvalta. Vyö tekee asusta selkeästi gaalamekon eikä hääpuvun, joskin laukku oli mielestäni vähän huti.

Tykkään kukkamekoista. Tykkäsin myös Isla Fischerin Marchesan kukkamekosta. Printtiä näkee valitettavan harvoin Oscar-gaalassa, mutta tämä oli nappivalinta. Raikas ja kesäinen, mäkin haluan ensi kesäksi viileän vaalean neutraalin kukkamekon! Mun mielestä Marchesa oli ylivoimaisesti punaisen maton ykkönen tänä vuonna.

Brie Larsonin sähkönsinisessä Guccin mekossa oli jo melkein liian antava kaula-aukko mun makuuni, mutta läpikuultavat kerrokset pelastivat paljon. Aaltoileva helma on elegantti, ja olen satavarma, että statement-vyöt ovat tämän vuoden juttu.




Heidi Klumista ensimmäinen mielikuva oli Muumien mörkö kevään hempeissä trendiväreissä.

Jennifer Lawrencelta näkyy liikaa! Miksi läpinäkyvään yläosaan pitää yhdistää valtava kaula-aukko? Alaosa on epämääräinen röykkö, muistuttaa mun seiskaluokalla virkkaamaa ponchoa. Harvinainen floppi Diorilta. Suttuinen meikki ja tylsä kampaus eivät parantaneet vaikutelmaa tippaakaan.

Kerry Washingtonin Versacessa alaosa toimii, yläosa on kuin fetissikaupasta ostettu. Mustakärkiset kengät näyttivät hassulta pilkistäessä halkiosta, mutta korut ovat kauniit.

19 kommenttia

  1. Oot vaan kateellinen kun sun kuvottavilla roikkotisseillä ei voi pitää mitään muuta kuin poolopaitoja. Jennifer Lawrence oli kaunein <3 Jos joku floppaa niin sinä näillä "asiantuntia" mielipiteillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaudeveijaa, kateuskortti ja "rumat tissit"-kortti samassa lauseessa. Mä vastaan mielipideoikeus-kortilla.

      Poista
  2. Missäs Alicia Vikander sun listalta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mekon väri oli ihana, muttei suosikkeja koristeluiden ja mallin takia.

      Poista
  3. niin millainen oli se Priyankan "huti" laukku?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. https://media4.popsugar-assets.com/files/2016/02/28/039/n/1922398/895760bf9033b04c_GettyImages-512879816GWQG2B.xxxlarge.jpg Muhun ei vain kolahtanut.

      Poista
  4. Niin onko sulla jotain henkilökohtaista Jennifer Lawrencea vastaan kun noin ilkeästi pitää kommentoida...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään henkilökohtaista. En pidä hänen näyttelijäntöistään, mutta se ei vaikuta mielipiteeseeni hänen stailauksestaan. En mä ole tykännyt vielä yhdestäkään Brie Larsonin roolisuorituksestakaan, mutta silti hänen mekkonsa oli mielestäni kaunis.

      Poista
  5. Ootko koulukiusaaja? Miksi sun pitää puhua noin iljettävästi toisista ihmisistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen arvostellut hyviä ja huonoja gaalapukuja varmaan viimeiset kymmenen vuotta kavereiden kanssa. Samaa on tehnyt esimerkiksi media ja muut bloggaajat. Jos mun kommentit mielestäni huonoista puvuista oli iljettäviä, mitä on mielestäsi anonyymien kommentit mun vaatevalinnoista?

      Poista
    2. Oon samaa mieltä iida, mikset sä sais jos muutkin, iltapäivälehdistä lähtien.... Ja musta sä et haukkunut ketään julkkista tässä, vaan heidän kehnoa vaatetustaan

      Poista
  6. Hahahaha toi muumien mörkö on aika osuva kuvaus tosta mekosta :D mörkö oli laittanu kaapunsa valkopesuun :D -johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ja leikannut toisen hihansa pois koska yksiolkaimiset mekot ovat edelleen in :D

      Poista
  7. Heidi Klumilla on mun mielestä ollu aina tosi outoja vaatteita päällä, ihan hassua et sit se on tuomaroimassa siin Muodin Huipulle ohjelmas...Toi Priyankan mekko kyl on ihana <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt kun sanoit niin totta! Eipä tule äkkiseltään mieleen yhtään oikeasti onnistunutta asua punaselta matolta... Siviilipuolella taas Heidi Klumilla on mun mielestä ihania vaatteita!

      Poista
  8. Voi herran jumala näitä anoja! Ihan oikeesti, ootteko te ihan täysissä sielun voimissa??! :DDD Huutonaurua kun lukee näitä kommentteja. Ahahahaa. Last time I checked, Suomi oli vapaa maa ja kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Musta tuntuu että eiköhän noista naisista oo sanottu pahempaakin. Ei oo totta :'DD Toivon että nää kommentit on jotain huonoa läppää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ottanut huomioon että Jennifer Lawrence on tänä päivänä joku teini-idoli, josta ei saa sanoa pahaa sanaa. Liikenteen määrä demi.fi:stä oli meinaan poikkeuksellisen runsas.

      Poista
  9. Onko sulla tosissaan joku yksittäinen "vainoaja" mistä aihevapaa-palstalla puhutaan aina suhun liittyvissä. Jos on niin huhhuh, ei käy kateeksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei ole. Jos on, niin tämä ei ole mitenkään mua häirinnyt. Kyseisellä palstalla jollakin on pakkomielle jostakin yksittäisestä vainoajaotuksesta. Se on kuulemma ainoa joka mulle ikinä kommentoi, välillä kiltisti, välillä ilkeästi.

      Mä olen itse sinut sen faktan kanssa, etten voi miellyttää kaikkia. Kunpa muutkin ihmiset olisivat.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.