Q&A: ANSWERS PART IV


Kivoin “illanviettopaikka” Helsingissä? Drinksuille lempipaikkani on Bronda. Muuten viihdyn käytännössä missä vain missä kaverit ovat. BK:hon en kyllä aio jalallanikaan astua, oon onnistunut välttämään sen niin hyvin.

Minne veisit ihmisen, joka ei ole koskaan käynyt Helsingissä? Varmaan ekana hotelli Tornin Ateljee Bariin. Katelkoon ihminen sieltä mikä näyttää mielenkiintoisimmalta seudulta.

Onko kissasi sisäkissa? Pääsääntöisesti. Äidin luona Mymmeli saa olla valvotusti vapaana, koska ei lähde mihinkään omille teilleen. Korkeintaan piharakennuksissa etsii hiiriä ja myyriä, ja tulee huutamalla näkösälle.

Kuinka vanhaksi haluaisit elää? Kuinka vanhaksi luulet että todennäköisesti elät? En usko että elän vanhaksi, enkä oikeastaan haluaisikaan. Mitään tarkkaa ikää en osaa sanoa, niin kauan kun maailmantilanne ei ole loppua enteilevä ja mulla ei ole kipuja ja järkikin leikkaa.

Millaisista ihmisistä pidät? Pidän monenlaisista ihmisistä, musta on kiva että mulla on erilaisia ystäviä. Pidän ihmisistä lähtökohtaisesti, enkä jatkossakaan tuomitse hänen kaltaisiaan, vaikka yksilö tekisikin jotakin josta en olisi mielissäni.

Riiteletkö usein? Tarkoituksettoman usein, valitettavasti. Oon kyllä mestari riidanhaastossa.

Mikä on erityistaitosi, jossa uskot olevasi parempi kuin kukaan muu? Tää on paha, en koe olevani absoluuttisesti paras missään.. Öh, olen maailman paras olemaan Mymmelin lempi-ihminen.

Mikä saa sinut raivostumaan?  Riippuu päivästä. Joskus siihen ei vaadita paljoa.

Mikä saa sinut hyvälle tuulelle?  Kauniit sanat, vaikka paljastuisivatkin pöpöpuheeksi.

Mihin uskot, uskotko että ihmiset elävät vain yhden elämän, uskotko että on olemassa taivas ja helvetti? Mä en ole sitten vuosiin halunnut tarkemmin määritellä uskoani. Ateisti on liian jyrkkä sana itsestäni.

Miksi juuri Teuvo Teräväinen on suosikkipelaajasi? Mä olen seurannut Teuvon kehittymistä huipulle A-junnuvuosista. Diggasin vuosia Pavol Demitrasta, ja Lokomotiv Jaroslavlin tragedian myötä suosikkipelaajan paikka aukesi liian aikaisin.

Mikä on yleisin harhaluulo mikä ihmisillä on sinusta? Siinäpä kysymys johon en edes halua tietää vastausta.





Oletko miettinyt fitnesskisoja? En omalle kohdalleni.

Paljon nostat penkistä? En ole varmaan ikinä edes kokeillut. Ainakin sen tangon, luullakseni.

Millainen treeniohjelma sulla on? Olematon.

Suosikkiurheilulaji (mitä itse urheilet)? Mä en urheile :D Ratsastus, sitäkin tulee harrastettua ihan liian harvoin.

Olen ymmärtänyt, että olet kiinnostunut taiteesta. Oletko itse taiteilija? Määrittelisin itseni tekotaiteilijaksi. Olen luonteeltani ja tavoiltani aika boheemi. Luon paljon mutten halua asettaa teoksiani arvostelun alaiseksi. En haluaisi tienata elantoa taiteella.

Suosikkisi suomalaisista aktiivitaiteilijoista? Kia Taegen, mä olen jo pitkään harkinnut vakavasti hänen teoksensa ostoa. Pidän myös monista Nanna Suden teoksista.





Suosikkisipsit? Ehdottomasti Salt&Vinegar!

Valkosipulilla vai ilman? Valkosipulilla.

Tulinen vai mieto? Tulinen.

Luomu vai lähiruoka? Mieluiten molemmat.

Kaurapuuro vai riisipuuro? En tykkää kummastakaan, riisipuuro menee joka toinen joulu.

Vuohenjuusto vai puhvelimozzarella? Vuohenjuusto.

Lempijälkiruoka/makea herkku? Tiramisu ja sacherkakku. Tai joku hyvin marjaisa/hedelmällinen
pavlova.

Lempialkoholijuoma? Hyvä punaviini.

Lempidrinkki? Gin Tonic tai Brondan Pom-pom Martini. Tai Aperol Spritz nyt kesällä terassijuomana. Yhden kaverin mukaan juon sitä jatkuvasti.

Lempipunaviini? Tällä hetkellä sellainen jenkkiviini kuin Lyeth Meritage 2012

Jos sinun pitäisi syödä kuukauden verran yhtä ja samaa ruokaa, mitä se olisi? Mä en varmaan pystyisi siihen. Ehkä sushi, siitä olisi ainakin runsaasti erilaisia vaihtoehtoja.





Kenen tyyliä ihailet? Victoria Beckhamin.

Meinaatko enää värjätä hiuksia tummaksi? Tuskinpa.

Mikä on mielestäsi pahin tyylimoka? Vääränkokoiset vaatteet ja alipukeutuminen.

Mitä trendiä inhoat? Tällä hetkellä yli kaiken niitä lorttonarupaitoja, missä menee nyöritys rintojen kohdalla. Niin mauttomia!

Arkimeikkisi ja juhlameikkisi erot? Juhliin saatan jopa meikata. Arkena tuskin koskaan.

Onko lävistyksiä? Mitä haluaisit? Tällä hetkellä mulla on seitsemän lävistystä. Haluaisin kipeästi oikeaan korvaan traguksen takaisin, se on varmaan ainoa lävistys mistä olen koskaan pitänyt.

Millä perusteella valitset vaatteet kaupasta? Ensin mietin mitä tarvitsen, sitten katson materiaalin. Jätän lähes poikkeuksetta kaiken polyesteriakryylikuran kaupan rekkeihin. Pyrin miettimään jokaisen ostamani vaatekappaleen ympärille vähintään viisi asua, ettei tulisi hutiostoksia.

Mistä inspiroidut? Catwalkeilta. Sovellan näytösmuotia rankalla kädellä arkikäyttöön.

Mikä hiusväri tuntuu eniten omalta? Mun luonnollinen blondi värini.

Minkä värisiä hiuksia et värjäisi ikinä? Tummia.

Onko sulla mitään noloja vaatteita joita häpeät muttet koskaan käytä etkä raaski heittää menemään? Vaikka millä mitalla haudattuna vintille pahvilaatikkoihin. Pitäisi varmaan joku kerta ottaa itseään niskasta kiinni ja varata kirpputoripöytä.

Et ole itse mikään superkaunis, koetko paineita tämän päivän pinnallisessa maailmassa? Yleensä toisia tuntuu harmittavan mun rumuuteni enemmän kuin mua itseäni :D En yksinkertaisesti jaksa välittää, pyrin olemaan ottamatta paineita.

11 kommenttia

  1. Salt & vinegarit on parhautta! Yleensä saa kyllä syödä sen pussin ihan yksin jakamatta kenenkään kanssa kun kukaan muu ei tykkää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä en tajua miten noista ei voi pitää :D Itkin verta ja karvaita kyyneliä kun mun lähikauppa poisti noi valikoimastaan, koska mä olin ilmeisesti ainoa joka niitä joskus osti.

      Poista
  2. Mulla ois sulle nimenparannus ehdotus blogiin! IIDA CAROLINA

    Niin siksi kun Teuvo Teräväinen siirrettiin Carolina Hurriganesiin, ja kiekkoa seuraamattomat voisi helposti luulla että blogin nimi olisi sun etunimi ja toinen nimi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei kiitos. Tykkään blogini nimestä. Etunimi-toka nimi-nimiset blogit ovat mun mielestä niin puuduttavan mitäänsanomattomia.

      Poista
    2. Mutta moni ei tykkää! Kannattaisi kuitenkin miettiä ketä varten blogia kirjoittaa. Chicago 187 on todella nolo ja teini nimi.

      Poista
    3. Kannattais sitten opetella puhumaan vähän kohteliaammin ja kunnioittavammin, vaikka joku ehdotus tässä maailmassa ei neiti nirppanokkaa välttämättä miellytäkään. Hyi hitto sä olet säälittävä.

      Poista
    4. Jep, niin mietinkin. Kirjoitan blogiani omaksi ilokseni, jonka vuoksi blogin nimi on minua itseäni miellyttävä, eikä lukijoiden valittavissa oleva asia.

      Poista
    5. Mietitkö sä yhtään muiden tunteita kun lauot näitä mielipiteeksi naamioituja loukkauksiasi? Aika monella on blogin nimenä ensimmäisen ja toisen nimen yhdistelmä, eikä heistä varmaan tunnu kivalta kuulla sen olevan tylsä. Tuntuu vähän että tahallasi haet paskamyrskyjä näillä kommenteillasi.

      Poista
    6. En mä ilmeisestikään mieti tarpeeksi. Sori jos joku pahoitti mielensä mun mielipiteiden (vai pitäisikö sanoa loukkauksien?) takia.

      Poista
  3. "olen maailman paras olemaan Mymmelin lempi-ihminen."

    :D Ihana vastaus! Ja mä niin tiedän mitä tarkoitat. Mä olen maailman paras olemaan kissani Viivin lempi-ihminen :)

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.