Never say never

Koko viikon sää on ollut kaunis kuin morsian Tuksun häissä, tyypillinen lomasää. Ilman sateenvarjoa lähteminen on sulaa hullutta, sen sain kokea karvaasti eilisellä sunnuntaikävelyllä. Kai perjantainakin voi sunnuntaikävellä, jos perjantaipäivä on pyhä?

Mä kun joskus uhosin, etten monogrammia sitten koskaan päälleni pue, mutta olen kova likka pyörtämään päätöksiäni. Toi Louis Vuittonin monogrammihuivi on kuitenkin tosi kiva, vaikka mä alkuunsa epäilinkin että osaanko mä käyttää tollasta minkään kanssa. Lahjahevosen suuhun ei ole katsomista. Eikä lahjahuivin.

19 kommenttia

  1. Miksi ihmeessä et käytä meikkiä? Olet tosi ankean ja piirteettömän näköinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tosi laiska käyttämään meikkiä. En koe sitä arjessa välttämättömäksi.

      Poista
  2. Oletko kateellinen kun Johanna Tukiainen on menestyneempi, lahjakkaampi, älykkäämpi ja kauniimpi nainen mitä sinä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole kenellekään kateellinen. Kateus tuhoaa ihmismieltä.

      Poista
  3. Sulle ei kyllä sovi tippaakaan meikitön look. Tarvitset varjoa tohon pullanaamaan.

    VastaaPoista
  4. Haluaisin tykätä susta ja sun blogista, mutta paljastat todellisen luonteesi tolla vastenmielisellä ja loukkaavalla keskustelulla mitä harrastat av-palstalla. Toivoisin että kaikki vaan avaisivat silmänsä ja näkisivät lävitsesi kuinka kaksnaamanen olet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en käy keskustelemassa sillä palstalla, vaan joku esiintyy siellä mun nimissä. Mä toivoisin että ihmiset avaisivat silmänsä ja ymmärtäisivät, ettei mulla ole mitään tarvetta tyrkyttää itseäni jollakin äitien keskustelufoorumilla.

      Poista
  5. Ihanaa ettei sun itsetunto ole kiinni pakkelin määrästä, näyttää hyvältä ja freesiltä ilmankin! Itsekkin koitan vähentää meikkaamista, kevyt meikki toimii arjessa ja vkloppuisin voi sitten räväyttää :) Ihana asu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä enemmän meikkaamattomuus johtuu aamu-unisuudesta eli suoranaisesta laiskuudesta :D Mä tykkään kyllä meikkaamisesta, mutta se vaatii sitten ajan uhrausta. Viikonloppuisin juurikin on sitten kiva laittautua!

      Poista
  6. Mun mielestä näytät kauniilta näissä kuvissa :)

    VastaaPoista
  7. Vau, näytät tosi hyvältä! En edes kiinnittänyt huomiota meikittömyyteen vaan upeihin jalkoihin:)

    VastaaPoista
  8. Lol, ei tolle/noille anoille voi tehdä enää muuta kun nauraa :'D "oot huono meikkaa" "miks et käytä meikkiä uliuli" "oot tyhmän näköinen tolla meikillä" "oot tyhmän näköinen ilman meikkiä". Kauniita kuvia ja tosiaan noi jalat, wau! Menkää anonyymit tekin vähän ulkoilemaan niin piristytte. :) Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyhmä näyttää tyhmältä vaikka pussi päässä :D Onneksi tyhmyys mun kohdalla on suhteellista.

      Poista
  9. hei :) vauvapalsta taas lennätti tänne.. mun mielestä oot kaunis ja hyvä tollasena :) en ymmärrä noita läski-kommentteja, mun mielestä oot ihan normaalin kokoinen. mulle tulee aina paha mieli kun luen noita kommentteja. mielenkiinnosta kysyn (ja toivon että vastaat rehellisesti): tuleeko sulle koskaan paha mieli ilkeistä kommenteista, vai osaatko jättää ne omaan arvoonsa? ite en kestäis tollaista haukkumista.. siks en varmaan blogia kirjotakkaan :D hyvää kevättä sulle iida! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä osaan onneksi antaa ilkeiden kommenttien lentää ohi, niin kauan kun ne ovat anonyymiltä kirjoittajalta. Mä en voi ikinä tietää, onko tämä anonyymi ministeri, äiti, vanha tuttu tai joku kellariinsa vuosikausiksi linnoittautunut ammattitrolli, Enemmän mua häiritsee julkisilla paikoilla tapahtuva näkyvä supattelu ja hihittely.

      Poista
  10. Kivat siansilmät sulla :DD

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.