Q&A: ANSWERS PART II


Mitkä on sun top 3 matkakohteet, joissa oot käyny? Vaikea valita vain kolme. Wien, Key West ja Rooma.

Onko sinua koulukiusattu? Mikä on ollut pahin tapaus? Jossain määrin koko koulu-uran ajan. Pahin tapaus johti lukion keskeyttämiseen.

Millainen olit teininä? Varmaan aika nolo. Vanhemmille todella kiltti, kavereiden keskuudessa sitten en enää niinkään.

Mikä on noloin teinivillitys johon lähdit mukaan? Kamala kun mulla oli mielessä joku kun tämän kysymyksen sain, muttei sitten enää. (Onneksi nyt jo kadonnut) arpitatuointi varmaankin. Mä en ollut massateini eli mun villitykset on olleet aika ug.

Kaipaatko jotain kavereita mitä sulla oli teininä mutta et enää nää? Kaipaan.

Missä kohteessa olet käynyt jonne et halua enää koskaan uudestaan? On paljon kivoja paikkoja missä oli vain tyhmä hotelli, johon en palaisi. Bulgarian Sunny Beachilla hotelli oli kyllä huippuluokkaa, mutta muuten kohteessa ei ollut mitään mielenkiintoista. Rannat oli loppupelissä aika kuppaisia, ainoa mikä on jäänyt nähtävyytenä reissusta mieleen on Nessebarin antiikkikaupunki.

Oletko kauan seurustellut? Ehdin seurustella reilu puolitoista vuotta.

Onko sinulla ollut muita lemmikkejä kun Mymmeli? Mulla oli kaloja joskus alakouluikäisenä.




Missä päin Helsinkiä asut? Asun Etelä-Helsingissä. En halua kertoa missä kaupunginosassa asun, mutta tykkään Kaartinkaupungista, Ullanlinnasta, Puu-Vallilasta, Kruununhaasta, Töölöstä, Arabianrannasta ja Eirasta, myös jossain määrin Punavuoresta ja Kaivopuistosta.

Missä kaupunginosassa et haluaisi koskaan asua? Kallio/Kurvi ja itä. En haluaisi asua oikeastaan missään yli neljän kilometrin etäisyydellä keskustasta, en halua olla riippuvainen julkisista, saati omasta autosta.

Kolme parasta asiaa elämässäsi tällä hetkellä? Apua. Tässä huomaa taas miten epäkiitollinen osaa olla kun joudun miettimään tätä kysymystä kauan. Mymmeli, äiti ja rakkaimmat ystävät, jotka tietävät olevansa rakkaita.

Onko sun sukunimi oikea vai "taiteilijanimi"? Ihan oikea on sukuni ja sukunimeni :D

Helsingin top 5 lempipaikkasi? Lapinlahden kalliot, Regatta, Ateneum, Kruunuvuori, Susisaari.

Miksi juuri Teuvo Teräväinen on suosikkipelaajasi? Mä olen seurannut Teuvon kehittymistä huipulle A-junnuvuosista. Diggasin vuosia Pavol Demitrasta, ja Lokomotiv Jaroslavlin tragedian myötä suosikkipelaajan paikka aukesi liian aikaisin.

Millä alalla olet? Sanotaan että olen asiakaspalvelija. Mulla on suojatyöpaikka.

Tunnistetaanko sua kaduilla? Tullaanko pyytämään yhteiskuvia? En tiedä kuinka usein mut todellisuudessa tunnistetaan, ne jotka tunnistavat näkyvästi eivät ole mielissään mun kohtaamisesta. Ja ei tosissaan pyydetä mihinkään yhteiskuviin :D

Asutko Helsingissä vanhempiesi asunnossa? Ihan omassani asun.




Mikä on top 3 paikoista, joihin haluaisit ehdottomasti matkustaa? Yhtä vaikea valinta tämäkin kuin jo käydyt kohteet. Ehkä Tansania, Ecuador ja Sri Lanka. Mulla on tästä olemassa (ehkä jälleen pian päivittyvä) postaussarjan tynkäkin nimeltään Haavematkakohteet.

Haluaisitko muuttaa Lahteen takasin? En usko että tulen asumaan Lahdessa enää ikinä.


Mikä on unelma-ammattisi? Epärealistinen sellainen on hävittäjälentäjä, haaveen esteenä on vain alle viisi puuttuvaa senttiä. Realistista unelma-ammattia en tiedä.

Haluatko lapsia? Kyllä haluan.

Millaiset häät sinulla olisi? Kirkkohäät, Helsingissä ja merenläheiset. Suuri sukujuhla loppukesästä, kun jo illasta alkaa hämärtää.

Millainen hääpuku sinulla olisi? A-linjainen, olkaimellinen ja jos ei ihan valkoinen niin vähintään norsunluunvärinen.

Onko sulla kummilapsia? Entä omia? Ei ole valitettavasti kumpiakaan :C Toivottavasti vielä jonain päivänä.

Kuinka vanhaksi haluaisit elää? Kuinka vanhaksi luulet että todennäköisesti elät? En usko että elän vanhaksi, enkä oikeastaan haluaisikaan. Mitään tarkkaa ikää en osaa sanoa, niin kauan kun maailmantilanne ei ole loppua enteilevä ja mulla ei ole kipuja ja järkikin leikkaa.

Mitä töitä kuvittelet tekeväsi viiden vuoden päästä? Olen todennäköisesti opiskelemassa tuolloin. Jos käy niin huono tuuri etten pääse sisään sinne minne haluan, mulla on varmaan edelleen tämä sama suojatyöpaikka missä olen nykyisinkin. Jos ei, teen varmaankin vapaaehtoistöitä. Jotakin tekemistä mulla on joka tapauksessa oltava päivisin, muuten menee elämä risaiseksi.

Kuvat: Weheartit

12 kommenttia

  1. Mitä vikaa on Kalliossa? Kateellinen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä Kallio asuinalueena on sellainen pk-seudun ulkopuolelta muuttaneiden vanhanaikainen käsitys trendikkäästä asuinalueesta. Itse en siellä viihtyisi.

      Poista
  2. Olinkin jo unohtanut sun blogin, mutta löytyi uudestaan. Kiva tää ulkoasu, jotenkin modernimpi ja siistimpi koko blogi nykyään! Ja ah tuo sun naama tossa "profiilikuvassasi", toi meikki pukee sua niiiin hyvin. Toi tumma silmämeikki saa sun silmät hehkumaan, ei olisi yhtään paha ihan yleiseksikin arkimeikiksi. Hyvää kesän jatkoa sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tosi kiva kun löysit takaisin! :)

      Voisi joskus kokeilla vaikka viikon vähän vahvemmalla meikillä - itse näytän omaan silmääni tuossa ehkä pikkaisen liian laitetulta mutta kerrankos sitä :D

      Poista
  3. Hei!

    Jättäisitkö ystävällisesti julkaisematta tänään aamulla lähettämäni kommentin? Se missä kerroin esimerkkitapauksen. Lähetin sen sijaan sinulle sähköpostia.

    VastaaPoista
  4. Millaistakohan on ollut tuota sinun "koulukiusaaminen" kun pystyt suhtautumaan siihen noin kevyesti? Tuskinpa puhuisit asiasta noin vähätellen jos sua olisi ikinä oikeasti kiusattu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monenlaista, lasten naljailua ja vähän rankempaa huumoria sitten myöhemmin. En sen tarkemmin aio eritellä koska juurikaan mitään traumoja ei ole jäänyt ja olen nykyisin kaveri monen minua joskus kiusanneen kanssa. Jokaisella on oikeus suhtautua omalla tavallaan, vähätellä tai olla pahoillaan.

      Poista
    2. Mä oon aina ajatellut, et siinä kiusatuksi tulleeksi vellomisessa ja asiaa jatkuvasti murehtimalla ja masentumalla antaa niille kiusaajille valtaa määrittää sun elämää, vuosienkin jälkeen. Unohtamalla asian ja olemalla mahdollisimman onnellinen ja tyytyväinen omaan elämäänsä on parasta mitä voi itsellensä suoda. Mut jokainen tietty käsittelee kiusaamista omalla tavallaan.

      Poista
  5. Oon pari kertaa käyny sun "suojatyöpaikassa" asiakkaana :) On tehny molemmilla kerroilla mieli paljastaa että luen sun blogia mut en oo vielä saanut sanaa suustani hehe :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua! :D:D
      Ja sä oot kommentoinut täällä blogissakin iät kaiket... Toisaalta täällä on toisinaan sen verran hurja meno että en ihmettele jos ei uskalla jäädä juttelemaan. Mutta tarjoan kahvit jos joskus paljastat itsesi ;)

      Poista
    2. Katotaan jos mä ens kerralla sit ku osutaan samaan aikaan paikalle ;)

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.