CHICAGO 187 3.0

Long time no ocean!

Meinasin aloittaa juhlallisen päheästi I'm back-fraasilla, mutta se olisi ollut ehkä turhan jerekaralahtimainen. Pitäkää silti päänne ylhäällä!

Aikansa kutakin, niin myös blogitaukoa. Rehellisesti sanottuna, olen haaveillut jatkamisesta käytännössä heti kun blogin suljin, ja paluukin on ollut mahdollinen varmaan yli kuukauden päivät. Lähipiirin lähes yksimielinen tyrmäys pisti kuitenkin jarrut päälle, kunnes kävin pohtimaan, olenko aiemminkaan välittänyt toisten mielipiteistä, jotka ovat omaa tahtoani vastaan? En. Otan muiden toiveet ja mielipiteet toki huomioon, mutta lopullisen päätöksen teen minä itse. Minun blogini.

Ulkoasua on taas päivitetty. Graafikkoystäväni loi blogille ihan ikioman logon! Koska mä olen viettänyt pastellikevättä, päätin ottaa pastellivärit myös uudelleensyntyneen blogin ensimmäiseksi teemaksi. Eikä kyseessä ole mitkä tahansa vaaleanpunainen ja -sininen, vaan vuoden 2016 Pantone-värit! Trendien aallonharjalla, kuten aina.

Mä tykkäsin, ja tykkään edelleen enemmän sivupalkista vasemmalla puolella, mutta moni koki sen ongelmalliseksi. Koska about kolmessa neljästä blogista sivupalkki on oikealla puolella, lukijat vain turtuvat navigoimaan oikeanpuoleisesti, ja mun päinvastaisuus aiheutti kolareita ja kuolleita kulmia. Mennään siis liikennesääntöjen mukaisesti!

Ja pingviinit, nuo vuosia sivupalkissa taapertaneet pingviinit. Mauno, Tauno, Urmas, Armas ja Käpytikka. Ne jatkavat mukanakulkemista yhä edelleen. Alusta asti jäädäkseen.

18 kommenttia

  1. No jo se tuli takas! Käyny ain välil kyyläilee et millomillo :D ihanat kuvat ja hieno logo!
    <3:johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sä huomasit asian ennenku ehdin ees tiedottaa asiasta :D <3

      Poista
  2. Kiva kun palasit. :)

    VastaaPoista
  3. Et sitten yhtään ole muokannut noitakaan kuvia... Nyt on noloa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi meille vähemmän luonnonkauneille ihmisille on erilaisia filttereitä, joilla tehdä ihmeitä kuville :)

      Poista
  4. Jeee, mä oon toiveikkaana aina välillä käyny kurkkimassa josko oisit palannu blogin ääreen ja nyt se on näemmä tapahtunut! Ja mun mielestä freesi uus ulkoasu :)

    VastaaPoista
  5. Kiva kun palasit takaisin blogin pariin! Sun höpinöitä on mukava lukea :)

    VastaaPoista
  6. Jee, oon odotellut innolla :)

    VastaaPoista
  7. Onpa kiva, kun päätit jatkaa!
    Olin todella harmissani, kun laitoit blogin tauolle, on niin vaikeaa löytää hyviä blogeja!
    Ihanaa kesänalkua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla että blogi miellyttää!
      Hyvää kesää sinullekin, jos ilmatkin alkaisivat taas näyttää enemmän kesäisiltä :)

      Poista
  8. Sulla oli joskus hyvä postaus musiikista, missä se on nyt? Kuunteletko samaa edelleen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuuntelen hyvin pitkälti sitä samaa omaa vanhaa :D
      http://chicago187.blogspot.fi/search/label/musiikki
      Löytyisikö etsimäsi postaus tuolta?

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.