Hyvä aamu




Tänään oli hyvä aamu. Työvuoron peruuntumisen myötä vuorokauteen ilmestyi yhtäkkiä ei-fyysisiä lisätunteja. Luppoaikaa. Mahdollisuus viettää pitkä ja rauhallinen aamu, mikäs sen parempaa?

Mun aamu kesti tunteja, ja koostui tuoreista hedelmistä, kroissantista, brie-juustosta, itsetehdyistä rumista sämpylöistä, greippimehusta, chiavanukkaasta sekä reippaasta litrasta teetä. Ja Voguen kokoelmalehdestä, jonka pohjalta syksyn ostoslista alkaa näyttää valmiilta. Ainakin samettia, kiiltonahkaa ja jotakin ruudullista!

Chiavanukas on ollut nyt muutaman viikkoa mun vakkariaamupala, koska se tekeytyy yön aikana ja on nopea vetäistä kitusiin. Teen vanukkaan maustamattomaan mantelimaitoon, ja heitän päälle marjoja, pähkinöitä tai hedelmiä, sen mukaan mitä kotoa löytyy. Pelkältään vanukas muistuttaa sammakonkutua, niin maultaan kuin rakenteeltaankin.

Vaan tätä postausta en ehtinyt (=osannut/muistanut) julkaista, vaikka sen valmiiksi kirjoitinkin. Tekniikka 100 - Iida 0. Yllätys löytyi luonnoksista, saatte siis lukea aamukuulumisia näin illalla. Tai sitten vasta jonakin tulevana aamuna.

13 kommenttia

  1. Ei liity nyt tähän postaukseen, muttet miksi ikinä julkaise outfit kuvia enään? Oon itseasiassa nyt parikin kertaa nähnyt sua stadissa ja sulla on ollut kivasti päällä, mutta olen saanut tulla pettyneenä blogiin kun täällä ei ole kuvia outfitista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mielenkiinnosta, mitä mulla on ollut päällä silloin kun olet nähnyt? :D

      Mulla ei ole kuvaajaa. Mä en kehtaa käskeä kavereita kuvaamaan silloin kun nähdään, enkä halua palkata mitään ammattikuvaajaa seuraamaan mua koko päiväksi, koska se olisi mun mielestä teennäistä. Vois kyllä alkaa raahaamaan kameraa mukanaan, jos vaikka sillä tulisi joskus kuvattuakin.

      Poista
    2. Ööömmmm nahkahame ja nahkatakki ja toisella kerralla oli joku vaalea hame kans mut en muista xd

      Poista
  2. Tuommoiset aamut on kyllä ihan parhaita! Ihan superhyvältä näyttää tuo sun aamupala :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Superhyvää se olikin, ja kaiken lisäksi todella pienen vaivan kattaus! Suosittelen :)

      Poista
  3. Heipsan! Törmäsin blogiisi tänä yönä ensimmäistä kertaa ja luinkin sitä jo aika tovin. Blogisi on mielenkiintoinen ja poikkeaa nykyisestä perus jokapojan massasta.:) Jatka siis samaa rataa!! Ja toinen asia minkä huomasin lukiessani kommentteja. Näin ulkopuolisen silmin vaikuttaisi ilkeän/ilkeiden kommenttien kirjoittaja yhdelta ja samalta ihmiseltä. Älä missään nimessä anna niiden kommenttien vaikuttaa minäkuvaasi. Olen itse samoissa mitoissa kun sinä ja oikein onnellinen kehooni. Näytät hyvältä myös rannalla maatessasi bikineissä, lähi- ja kaukokuvissa. Ja silmäsi ovat todella kauniit! Opettele tunnistamaan kieroliero ihmisten kommentit oikeasta kritiikostä. Sitä oikeaa kritiikki kommenttia ei ole blogissasi näkynyt vaan kommentoijan oman pahanolon purkua. Jatka siis samaa rataa, blogisi on ihana omanlainen pakkaus niinkuin kuuluu ollakkin! Ihanaa alkusyksyä sinulle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä kritiikkiä on hankala arvottaa. Kuka haluaa vain ilkeillä, ja kenellä on oikea pointti sanomisissaan?

      Kiitos sinulle kivoista sanoista, hauska kuulla että blogi miellyttää :) Toivottavasti ei ole vielä alkusyksyn aika, mun kesä jäi turhan vähälle vietolle :D tämän takia toivotan hyvää loppukesää!

      Poista
  4. Nahka on aina enemmän tai vähemmän muodissa varsinkin 80-luvulla oli in t.Jani-75

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, varsinkin syksyn tullen! Kiiltonahkasta en kyllä ole vuosiin ollut innostunut, ennen kuin nyt.

      Poista
  5. Milloin olet maistanut sammakonkutua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en ole :D Mitäköhän mä oon taas aatellut kirjoittaessa? Tarkoitin vanukkaan ulkonäköä, mutta syön vissiin niin paljon silmilläni, että olen alkanut jo maistamaan näkemällä.

      Poista
  6. Ois mielenkiintoista nähdä ostoslistaa bloginkin puolella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, otan tän seuraavan vapaapäivän agendaksi :)

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.