Christmas wishlist

Musta paljettibleiseri on ainoa toivomani vaateasia. Sopii arkeenkin piristämään perusasua, muttei ole liian blingbling. Varsinkin, jos osa paljeteista olisi mattapintaisia.

Muumimuki on ollut sellainen jokajouluinen perinne, itse en niitä kaupoista hamstraa. Tänä vuonna mun silmää miellyttäisi toi Seikkailu Muutto-sarjan muki. Myös parin vuoden takainen Primadonnan ratsu-muki olisi mukava yllätys, jos sellaisen vielä jostain bongaisi.

Olen yrittänyt kerätä tota punaista Taika-sarjaa, yhden ihmisen tarpeitteni mukaan. Harmi, että tuo on sesonkisarja. Tänä vuonna voisi olla pienempien, pöllökoristeisten kulhojen ja kahvikuppien vuoro.

Mulla on ollut aina tuuria joululahjakirjojen kanssa - ne ovat sellaisia, joita en itse ostaisi, mutta lukukokemus on todella mukava. Toivon täksikin jouluksi paljon kirjoja.

Ainoa lahja, mitä olen äidiltäni pyytänyt niin joulu- syntymäpäivä- kuin nimipäivälahjaksikin jo pari vuotta, on johdoton, moppimainen pölynimuri. Tuloksetta ainakin toistaiseksi. Äidin mielestä se on maailman suurin turhake, mutta mua itseäni ärsyttää roudata päivittäin iso pölynimuri siivouskomerosta vain minuutiksi imuroidakseni kissanhiekat. Jos imuria ei tänä jouluna paketista löydy, ostan sen itse.

Diorin Hypnotic Poison on suosikkihajuveteni talveen. Kylmänä ja pimeänä aikana suosin lämpimiä ja syviä tuoksuja. Tällä hetkellä mulla on ammottava tyhjiö talvihajuvesiosastolla.

Samppanjapullo on mulle se jokavuotinen rasiallinen vihreitä kuulia. Enpä juuri itse osta, mutta lahjaksi saatuna kyllä maistuu!

Mun lompakko vetelee viimeisiään ja on lisäksi ruma ja epäkäytännölinen. Haluaisinkin laadukkaan ja ajattoman lompakon, johon mahtuu riittävä korttiarsenaali (esim. kaikki vanhatkin kausikortit on kannettava aina lompakossa mukana!)

Ihastuin taannoin noihin fouta-pyyhkeisiin, jotka mahtuvat näppärästi pieneen tilaan ja ennen kaikkea kuivuvat nopeasti. Ihanteellinen reissupyyhe, ja materiaalikin on miellyttävän tuntuista.

2 kommenttia

  1. Aika noloa ton ikäsen on tehdä jotain kirjeitä joulupukille. Lahjoja kerjäät, miksi kukaan ostaisi sulle _JOULUNA_ mitään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä on mukavaa paitsi antaa, myös saada lahjoja. Edes kerran vuodessa. Ja joulupukki tykkää kirjeistä, miksi en hänelle sellaista kirjottaisi?

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.