Vuosikatsaus

Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana? Olen kyllä.
Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt? Varmasti olen, mutta nyt en saa äkkiseltään mieleen mitään yksilöityä. Olen tehnyt paljon myös asioita, joita olen tehnyt viimeksi vuosikausia sitten. Esimerkiksi leiponut riisipiirakoita.
Oletko seurustellut tämän vuoden aikana? Kyllä.
Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta? Pikkuleijonien MM-kulta, Rooman reissu ja Pietarin opintomatka, kuluva joululoma täällä erämaassa.
Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana? Valitettavasti. Joskaan en peruuttamattomasti.
Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana? Ainakin musta on tullut viisaampi ja joustavampi. Ulkoisesti en juurikaan.


Oletko lihonut? Mun paino heittelee aika laajalla skaalalla. Olen lopettanut vuoden aikana vaa'an jatkuvan kyttäyksen, joten tarkkaa tietoa painostani mulla ei ole. Vaatteet mahtuvat vielä päälle, joten tuskinpa hirveästi.
Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana? En ole. Olen kyllä langettanut itse itselleni porttikiellon useaan paikkaan.
Oletko ollut elokuvissa yksin tämän vuoden aikana? En ole. Kotona voin katsoa elokuvat yksin, mutta elokuviin meneminen on mulle sosiaalinen tapahtuma.
Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana? Rannetatuoinnin.
Kuka oli paras uusi tuttavuus? Vähitellen elämääni roikkumaan jäänyt parempi (?) puoliskoni.
Synnyttikö kukaan läheisesi? Serkkujen parissa tapahtui perheenlisäystä. En ole vielä kerennyt näkemään tulokkaita.
Kuoliko kukaan läheisesi? Ei onneksi.


Missä maissa kävit? Ruotsissa, Venäjällä, Italiassa ja Virossa.
Mitä haluaisit vuodelta 2015 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2014? Muutto Helsinkiin. Riippuu pitkälti siitä, miten lahtelaisasuntojen hinnat kehittyvät.
Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2014? 5.1.
Kärsitkö vammoista? Ihan kyllästymiseen asti. Tässä vuodessa on ollut enemmän "sairaita" kuin "terveitä" päiviä.
Mikä oli paras asia, jonka ostit? Pakko sanoa, että olen ostanut näköjään todella paljon vähäpätöisiä asioita. Yksikään kun ei noussut ylitse muiden.
Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta? Mä osaan olla todella vaikea luonne, joten poikaystävällä on ollut kestämistä.
Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta? Eniten varmaan omani. En mä muiden käytöshäiriöistä ota itseeni.
Mihin käytit suurimman osan rahoistasi? Elämähän on diorisointia... Ei vaan, valtaosa taisi mennä ruokaan sun muihin elämiskuluihin.


Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi? Mä en muista miltä musta on tuntunut vuosi sitten, mutta en jaksa uskoa, että olisin voinut olla yhtä onnellinen kuin nyt.
Lihavampi vai laihempi? Varmaan ihan samankokoinen.
Rikkaampi vai köyhempi? Rikkaampi.
Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän? Matkustellut ja tehnyt töitä, opiskellut tehokkaammin, nähnyt enemmän sukulaisia.
…entä vähemmän? Varmaan laiskotellut :D Ja murehtinut tekemättäjättämisiä.
Miten aiot viettää uuden vuoden? Katsomalla ilotulitusta ja juomalla skumppaa. Ei mitään villiä, mä oon jo vanha ja väsynyt.
Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi? Sen tarkemmin erittelemättä, pari viikkoa alkuvuodesta.
Rakastuitko vuonna 2014? Niinkin pääsi käymään, yllättävää kyllä.


Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit? Pakko myöntää, että Syke. P.C. Holopainen <3
Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan? En vihaa ketään, vihaaminen on kuormittavaa. Joistakuista pidän nykyisin huomattavasti vähemmän kuin vuosi sitten.
Mikä oli paras lukemasi kirja? Mä luin hävettävän vähän kirjoja tänä vuonna. Suosikkini niistä muutamasta oli varmaan Khaled Hosseinin Tuhat loistavaa aurinkoa.
…entä musiikillinen löytö? Atomirotta. Vanha rotta oppii uusia temppuja.
Mitä teit syntymäpäivänäsi? Söin kettukarkkeja ja jouluruokaa, kävin saunassa, nautin läheisyydestä ja yhdessäolosta.
Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi? Mymmeli. Vuodesta toiseen.

8 kommenttia

  1. Et sä voi olla vanha ja väsyny koska mä oon ;D
    Kauhee ikävä tuli sinuu ku tätä luki ja toi viime talvine luistelukuva ❤ millo tuutte takasin sivistyksen pariin?
    T.johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenna lähdetään junailemaan. Jatkan tosin melkein suorilta käsin Helsinkiin, mutta kai me nähdään silloin kolmas päivä?

      Poista
  2. Kuulostaa niin täynnä elämää olevalta sinun kulunut vuosi 2014 :) ! Itse olen ollut melkein vaan kotona vauvan kanssa mut minäkään en päivääkään vaihtaisi ♡ kaikkea hyvää sinulle vuodelle 2015 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuollaisessa tilanteessa tuskin kukaan vaihtaisi sekuntiakaan (: Ihanaa uutta vuotta sinnekin!

      Poista
  3. Todella kaunis kuva Mymmelistä. Kaikkea hyvää teille ja vuodelle 2015 <3

    Terveisin rouva R.

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.