Viimeisiä viedään

Ennakkotiedoista poiketen paluu etelään koittaakin jopa vähän liian aikaisin. Mä kun olen todella nauttinut ajastani täällä. Minä, urbaani ja helposti tylsistyvä kaupunkilaissielu.

Olen nauttinut pitkistä aamuista sängyssä elokuvan ja aamiaisen parissa, paikallislehdestä, uusista tuttavista, juhlista, lyhyeltä tuntuvista pitkistä välimatkoista, koiraseurasta, saunasta ja lähes jokailtaisista seurapelituokioista. Selitellä olen osannut aina, mutta enpä olisi uskonut olevani Aliaksen kruunaamaton ja voittamaton kuningatar.

Henkilökohtaisesti viikon suurin järkytys on ollut peräti kahdessa miljoonakysymyksessä esiintynyt Pipin Pieni. Helpolla on päästy.

6 kommenttia

  1. Ihana toi viimenen kuva! Sininen hetki. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi nätit näyt ovat olleet jokailtapäiväinen nautinto. Onneksi sain sellaisen ikuistettuakin :)

      Poista
  2. Huomenta! Selailin kevyesti blogiasi. En ole blogi-ihminen, mutta nyt piti palata takaisin toivottamaan kivaa tätä päivää :) vaikka nyt onkin maanantai. Toisaalta sitä suuremmalla syyllä pitää toivottaa hyvää tätä päivää :D Söpö blogi ja hyviä kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos toivotuksista ja kiva kuulla, että palasit! Mulla on onneksi kiva maanantai edessä. Aamua on venytetty useampi tunti, kohta luvassa lähes 30 astetta pakkasta, kirpputoria ja mummun luona kahvittelua. Lomamaanantait eivät tunnu maanantailta.

      Poista
  3. Lumiset pihlajanmarjat... Ihana kuva! Mulle tuli ikävä maalle kun näitä kuvia katselin :)
    Hyvää Uutta Vuotta 2015 sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä on niin paljon lunta, että oksaa joutui ravistelemaan saadakseen pihlajanmarjoiksi tunnistettavan kuvan :D
      Hyvää tulevaa vuotta sinullekin!

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.