Joulu ei tule tänä vuonna

Yli neljäkymmentä joulukorttia tehty! Mä ehdin olla jo huolissani, kun pienintäkään joulukortti-inspiraatiota ei näkynyt moneen kuukauteen. Mutta sitten inspiraatio iski kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja rytinällä! Mun henkilökohtaisia suosikkeja ovat noi punavalkoiset porokortit.

Eilen olin äidin luona tekemässä joululahjakynttilöitä, ja seuraamassa biedermeier-sohvani entisöintiprojektia. Tällä viikolla lahjoja on leivottu, virkattu ja neulottu oikein urakalla. Olen käyttänyt lahjapaperineliömetrejä yli asuntoni pinta-alan verran. Oheissuorittaminen hoidettu. Vaan silti joulu ei asu enää täällä.

Yhtään joulupalloa tai köynnöstä ei näy missään. Parvekkeen lyhdyssä palaa kynttilä silloin kun muistan, useimmiten ei. En ole maistellut glögiä tai joulutorttuja, en leiponut pienintäkään piparia enkä uhraa ajatustakaan sesonkiruuanlaittoon. Joulukuusikin jää tänä vuonna vintille.

Vielä puolitoista viikkoa työntekoa, ja sitten koittaa loma. Kaivattu sellainen. Mä lähden etsimään joulua tänä vuonna pohjoisesta. Kohti tuntematonta.

8 kommenttia

  1. voisitko tehdä postauksen joululahja toiveistasi? mieluiten joku kollaasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole ihmeellisempiä toiveita, mutta voin tietysti yrittää koostaa jotakin kivaa kollaasia :)

      Poista
  2. Moikka! Hei mikä on sun mielipide Ville Leinon paluusta maajoukkueeseen? Ja ehdottaisin enemmän kuvia blogiin ja paremmin harkittua asettelua postauksissa, parantuis lukukokemusta heti puolella:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ville Leinosta jäi viime kaudelta parhaiten käsiin tämä video, sori! https://www.youtube.com/watch?v=N7TGYAIP38c

      Mä en ole seurannut Zagrebin otteita, joten nykykunto on arvoitus. Siksi en uskalla sanoa, onko Leinolta "turhaa" pelata höntsäturnauksessa, vai onko näyttöjä annettavana. Vaakani kiikkuu enemmän jälkimm. Mielenkiinnolla odotan, parhaimmillaan Leino on todella viihdyttävä pelaaja. Eniten mua tässä turnauksessa kiinnostaa kuitenkin Markus Hännikäisen otteet.

      Mulla ei tosissaan valokuvaussilmää ole riittävästi, mutta koska en pidä valokuvauksesta, en halua sitä millekään kurssille lähteä opettelemaan. Mulle teksti blogissa on pääosassa ja kuvat tukevat tarinaa. Kuvattomat postaukset ovat mielestäni niin tylsiä, että en sille linjallekaan lähtisi.

      Poista
  3. Hei Iida, eksyin blogiisi erään nimeltämainitsemattoman mollauspalstan kautta. Olet aivan ihanan valoisa ja kaunis ihminen. Tykkään sun kuvista : ) Tsemppiä ja kaikkea hyvää Sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! Hyvää joulun aikaa sinulle :)

      Poista
  4. Mistä oot saanut tota burberryn paperia?

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.