15th

Kaikki pitäisi tehdä nyt eikä viidestoista päivä. Mulla vaan taitaa se viidestoista päivä olla se, jolloin kaikki tapahtuu. Ainakin kaikki reissut ja muut kivat hetket. Barcelonaan lähdettiin 15. maaliskuuta, viime vuoden kohokohdista viisi tapahtui viidentenätoista päivänä. Ja ylihuomenna tapahtuu taas, mä lähden nimittäin Tsekinmaalle.

Matkasuunnitelmassa on ensin entuudestaan tuttua Prahaa päivä tai pari, ehkä kolmekin jos villiksi heittäydyn. Siitä kyyti kaakkoon kohti tuntematonta. Tuntematon on Brno, kaupunki, jonka ääntäminen on mulle täysi mysteeri. Kaupunki, jonka näin mielessäni pienenä maaseutukaupunkina, kunnes avasin äsken Wikipedian ja opin, että se on Tsekin toiseksi suurin kaupunki. Kaupunki, joka on ihan naurettavan lyhyen matkan päässä Itävallan kodista. Mutta sille ei ole tälläkään reissulla aikaa. Tämä on yhden maan ja kahden pisteen road trip.

3 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Eipä tätä vieläkään tajua. Lempipelaaja, lempijoukkue. Sellainen lempipelaaja, johon mä olen aina uskonut, vaikka epäilijöitä on aina riittänyt ympärillä. Eka täysi kausi Teuvolle änärissä, heti Stanley Cup. Toiset ne vaan ovat voittajatyyppiä. Jos kehityskaari jatkuu samanlaisena, luoja ties mitä tulevina vuosina tapahtunee.

      Poista
    2. Sori jos olit ajatellut "miltä nyt tuntuu"-kysymyksesi yleismaailmallisesti tai jotenkin muuten. Mä ajattelin heti tätä.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.