Blogiystäväkirja

Multa toivottiin taannoin blogiystäväkirjapostausta. Koska on kulunut noin puoli vuotta siitä kun tämä "haaste" kiersi muissa blogeissa, voin tehdä sen hyvällä omatunnolla. Mä olen tunnetusti aina myöhässä kaikista blogivillityksistä. Muutenkin tykkään todella paljon tehdä tämänkaltaisia postauksia, joissa on kysymykset valmiina, niihin on nopea vastailla. Täytyy alkaa bongailemaan näitä muista blogeista ja postata, vaikkei kukaan pyytäisikään.

SUOSIKKI...

...kaupunki?  Wien. Ikävä toiseen kotikaupunkiin kasvaa päivä päivältä.

...lomakohde?  Barcelona tai Rooma. Roomastakin saa pienellä matkustamisella yhdistetyn ranta- ja kaupunkiloman.

...biisi?  Tällä hetkellä päässä soi jatkuvasti vuosia vanha Kasper Bjørken Young Again. Pitäisi varmaan tehdä pitkästä aikaa biisipostaus, mä kun kuuntelen vain ja ainoastaan hyviä biisejä.

...ravintola ja annos?  Onko pakko valita vain yksi? Sushibar ja GRLLD Hotate Nigiri.

...juoma?  Vesi ja hyvä punaviini

...leffa?  Vaikea määritellä. Erityisesti monet -50-60-lukujen elokuvat.

...sarja?  Game of Thrones. Välttelin vuosia hypen vuoksi, kunnes annoin itseni koukuttua sarjaan viime kesänä. Nyt lasken päiviä kutoskauden alkuun.

...kirja? Just nyt David Lagercrantzin jatko-osa Stieg Larssonin Millenium-sarjalle! Paljon parempi mitä odotin, todella mukaansatempaava kirja. Olin ennakkoon todella skeptinen tuon kirjan suhteen, mutta lopputulos oli huikea!

...asu? ylipolvensaappaat, vekkihame, sukkahousut, nahkahanskat, parkatakki ja kissapipo, mustaa kaikki.

...meikkituote? Juuri nyt mulla puskee ihmeellisiä kiukkunäppylöitä nassuun, enkä selviäisi ilman Diorin peitepuikkoa.

...hiustuote? Balmainin suolasuihke. Sillä sentään saa seitinohuisiin hiuksiini edes hiukan ryhtiä.

...sovellus?  Neko Atsume!!! Mä pidin itseäni ihmisenä, jota ei saa koukuttumaan mihinkään kännykkäpeliin. Vaan niin mä löydän itseni monta kertaa päivästä tiirailemasta, josko uusia kissoja olisi tullut leikkimään pihalleni. Katsokaa nyt mun kissoja, eikö ole söpöpöpösiä?


...instagrammaajat?  Mä seuraan käytännössä vain kavereitani, mulla on vain kourallinen seurattavia, joita en tunne. @socalitybarbie on mahtava parodia hipsterihmisestä pienoislehtineen ja imagolaseineen. Chicago Blackhawksista tuttu @artemiypanarin päivittää ajoittain huikeaa settiä! Nauroin ja lujaa videolle, missä Patrick Kane opetteli toivottamaan hyvää uutta vuotta venäjäksi.

...aamurutiinisi? Varmaan hampaiden ja kasvojen pesu ja seerumi naamalle.



MUUTA

Mitä vaatekaapistasi löytyy? Juuri nyt kaapin perälle haudattu räikeän värisiä huonolaatuisia akryylineuleita, joista en osaa luopua. Liian paljon parittomia sukkia, liian vähän talveen sopivia alaosia.

Mitä pakkaat mukaan matkalle? Aina liikaa! Nytkin Floridan reissulle pakkasin mukaan yhdeksät kengät, käytin neljiä...

Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe? En mitään ihmeellistä. Dataan sängyssä kone sylissä, samaa teen vaikka joku näkisikin.

Viimeisin sisustusostoksesi? Kolmen euron poistotabletit Pentikistä. Eikä nekään mitenkään sisustusmielessä, vaan lähinnä pöydän suojaksi.

Viimeisin WhatsApp-viesti? "Jaa" Väinöltä. Kertoo kaiken.

Kotikaupunkisi paras paikka shoppailuun, syömiseen ja drinkeille? Pahapaha, mitä shoppailulla tarkoitetaankaan. Sanoisin että Aleksanterinkatu, löytyy Stockaa, Marimekkoa ja mulle tärkeimmät vaatekaupat, eli Zara ja Andiata. Ruokapaikoista on vaikeaa valita Boulevard Socialin ja Korjaamon Sushibarin väliltä. Drinksuille suosikkipaikkani on Bronda.

Mitä ostoslistallasi on nyt? Ei varmaankaan mitään. Mun uggit alkaa olla kyllä lunastuskunnossa mutta mä en raaski luopua niistä. Rumat kengät kun ovat rumat rämänäkin.

Mitä laukustasi löytyy aina? Ei ole mitään mikä löytyisi varmasti aina. Useimmiten mukana kulkee iPod, avaimet, matkakortti ja pankkikortti.

Paras tapa tuhlata 50€? Ravintola.

11 kommenttia

  1. Kiva postaus ja kaunis kuva sinusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitihän mun nyt dokumentoida toi järkyttävä läikikäs bruna kasvoissa ja hiusrajan raja.

      Poista
    2. Miksi vastaat noin hyökkäävästi? Mun mielestä toi on oikeasti kaunis kuva, sulla on ihanan isot silmät ja muutenkin kauniit kasvonpiirteet. Sun pitäisi opetella sanomaan kehuihin "kiitos" :)

      Poista
    3. Nää anonyymien "kehut" kun harvoin mun blogissa ovat oikeasti vilpittömiä (: Joku kommentoi mulle blogissa että oletpa kaunis, samassa mammapalstalla onkin ketju "tsikaakkoiida väittää olevansa kaunis ziiz voiko olla narsistisempaa ihmistä???!?! ps. näyttää perseeltä."

      Poista
    4. Voi vitsi mä aidosti tykkään susta ja sun blogista enkä tosiaan ikinä ole käynytkään mammapalstalla. Musta sä oot harvoja "aitoja" bloggaajia ja sä oot oikeasti kaunis! Oon joskus kommentoinu sulle anonyyminä enkä ikinä tarkoittanut mitään pahaa, tosi syvältä että saat niin paljon paskaa niskaan :( toivottavasti jaksat jatkaa bloggailua!

      Poista
    5. Kirjoitin sinulle tuon "kehun". Ikävää, että sen vilpittömyyttä joutuu epäillä, mutta toisaalta ymmärrän kyllä, kun taustalla on aiempaa ilkeilyä anonyymeiltä. Kuitenkin halusin tämän selventää, ettet pidä minun kommenttiani ilkeilynä, sillä se oli ihan vilpittömin mielin kirjoitettu. En ole sinulle aiemmin kommentoinut ja olen muutoinkin aika tuore lukija. Tykkään tästä blogista ja aion vierailla täällä jatkossakin ja en siis halua, että ensimmäisestä kommentistani jää sinulle ikävä kuva :)

      Terkuin
      Annukka

      Poista
    6. Oo huoleti, ei jäänyt :) tosi kiva kun tykkäät blogista!

      Poista
  2. Järkyttävä Contouring yritys. Mitä ihmettä olet ajatellut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole varjostanut yhtään :D Kokeilin glow kittiä ja... Harjoitus tekee mestarin. Läikät on sitä epätasaista rusketusta jota yritin korjailla meikkivoiteella, samoin hiusraja on piirretty meikkivoiteella :D

      Ei tää meikkaaminen niin vakavaa oo.

      Poista
  3. Voi mä niin syytän sua, jos jään koukkuun tohon peliin! Oli pakko pistää latautumaan, ku noi kisut oli niin sulosia. :D

    Tosi kaunis kuva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa sit ostaa heti kun mahdollista Zanzibar cushion mikä maksaa 20 kultakalaa ja vaihtaa ilmaisruoka frisky bitzeihin! Sieltä tulee sellanen persialaiskissa nimeltään Xerxes IX istumaan sille tyynylle yrmeänä ja jättää aina kerralla jotain 50 hopeakalaa :)

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.