adieux


Mä olen kotiutunut kenties vuoden viimeiseltä visiitiltäni Hartwall Areenalta. Tänään oli muutaman tunnin arpominen viitsisikö mennä vai ei, en ymmärrä miten lätkämatsiin lähteminen on aina niin hankalaa... Enhän mä edes pelaa siellä! Asian käänsi kuitenkin plussan puolelle Helpot Pisteet Kotiin, eikä lempparipojan kotiinpaluu vaikuttanut tippaakaan. Niin mä löysin itseni yllättävän nopeasta Pendolinosta matkalla kohti Jaffaa. Voiton jättämä tyhjyys sai mut suuresti miettimään, miksi mä palaisin sinne enää koskaan.

Kuvituksena matsivalmistautumisia, sekä Eero Kilpeläisen jäähyväisjuoma,  juuri valmistettu aurinkoinen appelsiinimehujuoma Iidan tyyliin (Kekkuli-shot aka. vodkaa ja Triple Seciä suhteessa 50:50, appelsiinimehun tapaista, ja kaikki kimallehärpäkkeet, mitä talosta löytyy.) Onnea ja arvostusta Eerolle sinne käkikellojen maahan!

4 kommenttia

  1. Miks sun etusormi on tollanen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten niin "tollanen"? Se on vielä vähän turvoksissa ja siihen on kasvanut arpikudosta parin kuukauden takaisen accidentin vuoksi.

      Poista
  2. En ihan ymmärrä teitä narreja. Ensin haukut maalivatinne pataluhaksi viime keväänä ja syytätte yhtä miestä tappiosta. Nyt sitten itket kun pelaaja pääsee parempaan joukkueeseen ja yhtäkkiä olikin sun lempipelaajas, jonka lähdön takia sitten boikotoit koko joukkuetta. Logiikka? Olet kyllä tekopyhyyden kuningatar.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa, jos saivartelemaan aletaan, minä en pitänyt viime keväänä Eeroa ainoana syyllisenä kevään floppiin. Zugin paremmuudestakin voi olla montaa mieltä, ja koskaan Eero ei ole ollut lempipelaajani. Silti minun mielestäni siirto oli huono ratkaisu Jokereiden kannalta, ja mulla on oikeus olla surullinen. En boikotoi joukkuetta case Eerosta, vaan minulla on suuremmat syyt taustalla, joiden vuoksi matseissa käyminen muuttuu kohtuuttoman vaikeaksi. Tekopyhä saatan olla, mutten sentään noin ilmeinen.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.