Orvonpäivä



Mulla on huomenna nimpparit! Sattuneista syistä huominen menee lähes merta edempänä kalassa, joten sukulaisille piti tarjoilla kakkukahvit näin epäonnenpäivän kunniaksi. Mä en ole orpo, vaan mulla on maailman parhaat vanhemmat, toinen vie mut sunnuntaina Ian Andersonin, toinen marraskuussa Ismo Alangon konserttiin. Ei se materia, vaan ne elämykset.

Ruokatarjoilu oli vähän haasteellista mun vegaaniruokavalion takia. Mulla ei todellakaan ollut intoa taikoa hatusta vegaanikakkujen ja -piiraiden reseptejä, vaan päätin mennä resepteillä, jotka osaan jopa unissani kädet selän takana. Pestosarvet sentään sisälsivät vain sallittuja aineita, joten mun ei tarvinnut maha kurnien kyynel silmäkulmassa katsoa toisten herkuttelua. Mikään tarjottu ei kuulemma ollut kenenkään mielestä pahaa. Vilpittömät onnittelut jokaiselle Suomen alle 1348:lle Orvolle!

8 kommenttia

  1. miks nuuskamuikkune on gay? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä. Johanna varmaan osaa kertoa, jos käy lukemassa tämän postauksen.

      Poista
  2. Narrihuorat kävi sit lahes häviimäs :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhtään narrinkaapuun pukeutunutta maksullista naista en nähnyt, eli sinänsä vähän turhan vahva mielipide. Mutta kyllä, Jokerit kävi tosissaan eilen varastamassa yhden pisteen Stadiin.

      Poista
  3. Ei nyt ihan liity postaukseen, mutta mua kiinnostaisi kuvapostaus näistä sun vegaaniruuistas. Että onko se muutakin kuin vihreää mössöä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin tehdä vaikka ensi viikosta muutaman ruokakuvan postauksen, riippuen ihan siitä, minkälainen kokkailu inspiroi. Mutta vegaaniruoka on helpostikin jotain muuta, kuin vihreää mössöä.

      Poista
  4. hui kuinka sulla on pitkät jalat!

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.