Vuoden viimeinen

Paljetteihin verhoutuminen on aina ollut mulla vähän sellainen uuden vuoden perinne, ja tutut olisi pettyneet, jos mitään kimaltavaa ei ois löytynyt mun päältä. Toinen perinne on sulkakorvikset, mä taidan olla aina pukeutumisieni kanssa maailman ennalta-arvattavin.

Mä aloitan vuoden 2014 Johannalta. Mä tein yhden säälittävän perunasalaatin, mutta onneksi Johanna on tehnyt valtavan määrän kaikkea hyvää ruokaa. Korkattiin joululahjana saatu Jokeriviini, myöhemmin luvassa on tinan valua ja ennustamista, sekä samppanjapullon aukaisu. Älykäs ihminen olisi ostanut kertakäyttösamppanjalasit ulkona rakettien paukkeessa skoolailua varten. Minä en ole älykäs.

18 kommenttia

  1. Kiva ku taas lesoilet kalliilla ja aidolla shamppanjalla koska sulla on varaa. Et tiedoks vaan kaikille et toi pullo maksaa tavallisessa suomalaisessa alkossa 24,90 ja on yksi halvimpia shamppanjoita mitä on olemassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole ymmärtääkseni lesoillut missään vaiheessa. Sain pullon lahjaksi, joten en tiedä hintaa enkä sitä ole myöskään viitsinyt selvittää.

      Poista
    2. Miksi et voi puhua kuohuviinistä tai kuoharista tai skumpasta? Korostat sitä _SHAMBBANJAA_. Samaa paskaa ne kaikki on.

      Poista
  2. Taas stalkkeri kivalla päällä:p Naurattaa nuo keskenkasvuiset, jotka on aina kuittailemassa asiasta kuin asiasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä kyky löytää kaikesta mahdollisesta jotain huomautettavaa on jo uskomaton lahjakkuus. Vaikka tekisin postauksen jossa kertoisin, että nukuin iltayhdeksästä kuuteen aamulla, kommenttiosioon tulvisi silti ruikutusta.

      Poista
  3. Rumaa yhdistää kaksi noinkin eri sävyistä kultaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en näe paidan ja kenkien kultaisessa niin suurta eroa.

      Poista
  4. VOi ei noi kengät!

    VastaaPoista
  5. Aika kova määrä alkoholia kahteen pekkaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meitä oli toki muitakin paikalla viettämässä uutta vuotta kuin vain minä ja Johanna.

      Poista
  6. Uih, riikinkukkokorvikset! Mistä ne on ostettu ja milloin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Reilu kaksi vuotta sitten muistaakseni Claire'silta Lontoosta. Oon kyllä käyttänyt noita luvattoman paljon :D

      Poista
  7. MIKSI OLET KOPIOINUT POSTAUKSEN OTSIKON ANNIKA O:LTA??????????????? MATKIJA!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No enpä tiennyt että sielläkin on tällainen otsikko ollut käytössä. Anteeksi paljon taas kaikki Annikafanit!

      Poista
    2. Annika kirjoittanut blogitekstinsä kello 19.25, Iida kello 18.17.

      Ja tuo otsikko on ollut blogimaailmassa käytössä tuhansilla ihmisillä tuona viimeisenä päivänä, kyllä sitä maalaisjärkeäkin saa käyttää, jos toista piikitellä tahtoo.

      Poista
    3. Silti Annika on voinut KEKSIÄ otsikon ennen Iidaa, Iida kerkesi vain kirjoittaa nopeammin kun tämä on näin suppea ja tylsä, Annika on nähnyt oikeasti vaivaa postauksensa kanssa.

      Poista
    4. Mistä sinä tiedät vaikka minä olisin keksinyt otsikon jo 20 vuotta sitten opittuani puhumaan? :) Oikein yritätte houkutella mua katsomaan sitä Annikan parempaa blogia mistä olen kaiken kopioinut. Turha toivo, ei siellä ole mitään mua kiinnostavaa. Mulle on samantekevää kuka maailmasta on keksinyt minkäkin sanan ja otsikon ja raamattusitaatin ensimmäisenä.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.