Junassa syötyä

Mua alkoi ihan naurattaa, kun selailin tämän viikon puhelinkuvia. Valtaosa niistä on tärähtäneitä ruokakuvia, kaikki otettu liikkuvassa Z-junassa. Mä reissaan viikoittain aika paljon Lahti-Helsinki-väliä, joten junanviemä tunti on hyvä käyttää syömiseen.

Tiedän, että moni kanssaihminen vihaa ja äklöää julkisissa syöviä ihmisiä, joten pyydän anteeksi. Jos mä en söisi junassa, mä en ehtisi syödä ollenkaan. Ja jos mä en ehdi syödä, musta saattaa tulla kiukkuinen, eikä silloin kenelläkään ole kivaa.

Mua alkoi myös naurattaa, kun mietin, että kukaan järkevä bloggaaja tuskin omistaa postausta viikon noutolounailleen. No, minä en ole järkevä bloggaaja.

14 kommenttia

  1. Mitä paskaa tossa salaatissa on? Ällöttävän näkönen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinun paskasi taitaa puolestaan olla mielenkiintoisen näköistä. Tossa on ihan täydellinen jokirapu-caesarsalaatti, ei ole säästetty parmesanlastujen eikä rapujen määrässä :)

      Poista
  2. Noin läskillä ei olisi mitään vaaraa vaikka jättäisitkin sen lounaan syömättä. Ällö. Jos syöt joskus mun kanssa samassa vaunussa, lounaas lähtee aika pian luikkimaan ja väkivaltaisesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko ällö teidän anonyymien päivän sana? Jos sulla ei ole varaa ostaa omaa lounastasi, jaan mielelläni omastani :) Rohkeasti vaan hihasta nykimään, ei tarvitse väkivaltaakaan käyttää.

      Poista
  3. Sun kannattaisi kiinnittää huomiota ruuan laatuun, kun oot taipuvainen pulskistumaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kannattaisi, ihan ilman pulskistumistaipumustanikin.

      Poista
  4. En voi kun ihmetellä näitä sun saamia kommentteja. Vetää niin sanattomaksi... Onneksi sun asenne haukkujia kohtaan on kohdallaan. Mielestäni sulla on mukava blogi, kivoja ja vaihtelevia postauksia ja osaat kirjoittaa hyvin. Luoja, miten huolestuttaa että tässä maailmassa löytyy näin paljon häiriintyneitä ihmisiä , joista sunkin kommentoijat ovat esimerkki. Kaiken lisäksi vielä luultavimmin nuoria. Surullista heille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kaikkea ei tarvitsisi aina ottaa niin vakavasti, eikä aina keskittyä niiin asioihin, jotka eivät miellytä. Energian voisi keskittää muuhunkin. Onneksi Siperia opettaa.

      Poista
  5. VOI NYT SAATANA näiden muiden anojen juttuja :D Anteeks mut hajosin todella, miten joku voi keksiä vittuilua toisen ihmisen matkaeväistä? Tervetuloa tsiikaamaan mun mätöt ens keskiviikon aamujunassa, voitte sit tulla VÄKIVALTAISESTI kiskomaan mun safkoja, jos uskallatte :D Musta tää oli kiva postaus, keep it up!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä sinänsä ymmärrän, että joidenkin tekee pahaa olla syöpöttelevän ihmisen lähellä, varsinkin jos matkaeväs on luokkaa majoneesipitsaan kääritty rullakebab mistä täytteet pursuavat pitkin rinnuksia ja maiskutus kuuluu Ouluun asti :D Mutta koska junassa syömistä ei ole kielletty, mä aion jatkaa ateriointiani lähijunassa.

      Jos jotakuta todella mun pupellus häiritsee, toivoisin että siitä tultaisiin sanomaan henkilökohtaisesti. Eikä tulla nimettömästi itkemään mun blogiin, kuinka mun viikontakainen mässäily pilasi koko päivän.

      Poista
  6. No huh taas mitä ällökommenttia ilman syytä joku sulle jättäny. Itseki menen aika usein tästä lähtien Lahti-HKI väliä junalla. Mistä tuon jokirapusalaatin saa? Entäs sushi? Vielä ei oo hesan pään paikat itsellä ainakaa hallussa ei kyllä oikeen Lahdenkaan... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokirapusalaatti on asemalta Baquette&co:sta. Sushi on tällä kertaa Kampin Ichibanista, useimmiten mä suosin Lasipalatsin Itamaea vähän lähempää steissiä. Lahden päästä on tosi vaikea ottaa ruokaa mukaan, aseman kupeessa kun ei ole oikein mitään :/ Toivottavasti matkakeskuksen myötä siihenkin tulisi joku kiva noutoruokapaikka.

      Poista
  7. Voisitko tehdä tämän tytön keksimän meikkihaasteen, missä yksi kuva suoraan kameraan, toinen puoli naamasta on täydessä tällingissä ja toinen luonnontilassa, ilman mitään meikkiä ja blurria photoshopilla http://pastellinpinkkipikkutytto.blogspot.fi/2014/09/toinenkin-puoli.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äkkivilkaisulla ainakin vaikuttaa ihan toteuttamiskelpoiselta haasteelta :) Pitää pistää harkintaan.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.