Sadepäivien ilot

On surullista kun sataa, eikä oikein voi mennä ulos leikkimään. Huolimatta siitä, että sade on tärkeä asia, vetää toi jatkuva vesikeli mielen melko mustaksi. Sadepäiville on ollut hivenen hankalaa keksiä tekemistä. Mutta parhaani olen yrittänyt.


Olen yrittänyt opetella syömään aamupalaa. Mä viitsin ehkä kerran viikossa syödä aamupalaa, ja useimmiten aamupalahetki rajoittuu viikonlopulle. Tällä viikolla on ollut helppoa jo kolmena aamuna istua valmiiseen aamupalapöytään.



Ruotsin kieli on päässyt pahasti lörpsähtämään vähäisen käytön johdosta. Lempitaiteilijan tuotanto on ollut ihan hyvä keino itsensä kehittämiseen, olen lukenut kahdessa viikossa kymmenen Tove Janssonin teosta!



Mulla on pysynyt koti käytännössä muuttumattomana sen kolme vuotta, mitä olen kotonani asunut. Välillä on tullut huonekalu tai taulu lisää, mutta kaikki kalusteet ovat löytäneet oman paikkansa, ja pysyneet siellä. Eräänä elokuisena kahvitteluhetkenä Johannan kanssa keksittiin sitten suorittaa radikaali uudelleenjärjestely. Mymmeli on jo tottunut asioiden uusiin paikkoihin.



Sain sukulaiselta taannoin tuliaisia pantteriteemalla. Likööripullon kanssa samassa syssyssä sain aivan järkyttävän hirveän Swarovskin pantterisormuksen. En ymmärrä, miten kristalleista saadaankin väsättyä jotakin niin kammottavaa. Sormus on nyt syvällä jemma-nimisessä piilossa.

8 kommenttia

  1. Mymmelistä ei ole ollut pitkään aikaan juttujuttua. Voisitko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin :) Mulla on sopivasti vapaa viikonloppu.

      Poista
  2. Aamupala on kyllä yks perkele, tässä 22 vuotta opetellu syömään sen, eikä vieläkään onnistu. Olen jo suosiolla luovuttanut, mikä harmittaa ainoastaa siksi, että aamupalat taitaa olla kuvissa aina ne kaikkein herkullisimman näköiset annokset... Ja hei, kuva siitä järkyttävästä pantterikristallisormuksesta, jäi kiinnostamaan!!!:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja aamupalan kun pitäisi olla päivän tärkein ateria.. Mä en halua tietää kuinka ylienerginen ja rasittava mä olisin jos söisin vielä aamupalaakin :D

      Mä siivosin sen hirvityksen oikeasti niin hyvään piiloon, etten sitä löydä. Pistän kuvaa heti kun tulee vastaan, mutta kuvittele tämä http://www.theoutnet.com/en-AU/product/Kenneth-Jay-Lane/Silver-plated-Swarovski-panther-ring/92277 vaaleansinisillä kivillä ja möllipeikon silmillä.

      Poista
  3. Sääliikö kukaan sua koskaan kun oot noin ruma?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Useinkin, mutta heidän säälinsä ei mua auta.

      Poista
  4. Voisitko tehdä jonkun sisustusinspiraatiopostauksen? Vaikkapa kotisi keittiö, olohuone ja kylpyhuone? Sulla on vissiin yksiö, kaipaisin vinkkejä miten nukkumapaikan saa järkevästi osaksi olohuonetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kaksio olohuoneineen ja makuuhuoneineen, joten en oikein osaa auttaa tuossa olohuoneen makuunurkkaus-asiassa. Muuten voin kyllä tässä noita sisustusinspiraatiokollaaseja väsäillä.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.