In every dream home...

Multa toivottiin sisustusinspiraatiopostausta, joten askartelin Pinterestin avulla muutaman sisustuskuvakollaasin. Mä olen varmasti maailman huonoin sisustaja, koska mulla ei ole pienintäkään trenditajua, saati symmetria- tai värisilmää. Olen myös todella laiska tekemään minkäänkokoisia hankintoja kotiin. Koti ei todellakaan ole mistään Casa Voguesta poimittu, mutta entä jos?


Makuuhuonetta en ole koskaan edes yrittänyt sisustaa. Se on väritykseltään tumma, ja kalustettu ylijäämähuonekaluilla. Aika kaamea kammari. Tahtoisin valkovoittoisen makkarin matalalla pehmeällä sängyllä varustettuna. Mattamustaa ja harmaasävyjä. Kartellin käsinojaton Victoria Ghost-tuoli on ollut pitkäaikainen haave pukeutumistuoliksi, mutta sellaisen hankin vasta arvolleen sopivaan makuuhuoneeseen.



Haluaisin kylpyhuoneeseen vaaleanharmaat, isot laatat ja väriä tekstiileillä. Tällä hetkellä olen reippaasti kallellaan hiekkaisiin ja sinisiin sävyihin, erityisesti turkoosiin. Maalattu kattokin kattokruunuineen näyttäisi upealta, multa vaan puuttuu tollaiset sievät sirot kattolistat, ja mun kylpyhuone on 60-lukulaisen matala. Pyyhkeet roikkumassa mustissa takorautakoukuissa tai rullattuna korissa.

Mulla on tälläkin hetkellä sininen kylpyhuone, ja vessanpönttö ja lavuaari ja kaikki. Sellainen hailakansininen, joka on ollut kuuminta muotia joskus 80-luvulla, ja sille tielle kylppäri onkin jäänyt. Allaskaapin tarpeellisuuteen olen vasta viime aikoina havahtunut, ja se taitaa olla seuraava hankinta. Kylpyamme, tollanen mahtava tassuamme olisi mun suurin unelma, mutta lisäneliöitä kylppäriin on vähän mahdoton nipistää.



Itämainen käsinsidottu matto on ollut mun unelmissa varmaan lapsesta alkaen, tyytyisin myös taljaan. Toinen haave on kalanruotoparketti. Sekä takorautajalkainen marmorisivupöytä ja iso, kultareunuksinen peili. Mä olen ehdottomasti korkeiden huoneiden ihminen. Mulla on ruokailutila ja olohuone samassa tilassa keittiön epäkäytännöllisyyden vuoksi. Tuollaisia lyijykristallia muistuttavia laseja kaipailin jo täällä, vinkkejä ostopaikoista otetaan vastaan!

3 kommenttia

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.