Söin auringon

Asukuvia perjantai-illalta Venäjäntuliaismekossa ja -kengissä. Loistin auringon kanssa kilpaa sen laskiessa, kunnes aurinko tunnusti tappionsa, ja jäljelle jäi vain minä ja mekko.

Mä en oikein osaa päättää, onko keltainen mun väri vai ei. Tykkään itse keltaisesta värinä, ja viiden ihmisen puolueeton mielipide on ollut, että toi on ihan mun väri. Joku siinä kuitenkin tökkii mua henkisesti. Ehkä se on se värikkyys ylipäätänsä, pitäisi hiljalleen alkaa astumaan pois omilta pukeutumismukavuusalueiltaan.

14 kommenttia

  1. Hienoja kuvia! Näytät upeelta! keltanen kyllä sopii sulle! :)

    VastaaPoista
  2. ooooooot aaaaaaaivan ihana hanibani, millon ajetaan aurinkoon?

    t. lennart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heti ku mä saan jostain auton :D sinä olet ihanampi hanibani

      Poista
  3. Pirteä kesämekko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muuten tosi kiva, muttei vaan ole mitään maailman helleystävällisintä kangasta :D

      Poista
  4. sullon niin söpö nöpönenä :) ihastelin tuota sivuprofiilia..ja ihana mekko! saisin itsekin uskaltaa joskus keltaiseen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa uskaltaa! Mä pidin keltaista pitkään brunejen värinä mutta eipä se loppupelissä niin pahalta näytä blondillakaan :D

      Poista
  5. Onko tuo Closetin mekko? Aivan ihana!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Stradivariuksen. Closetilla on kyllä niin kivoja mekkoja :)

      Poista
  6. aivan ihana mekko!! oot upee:)

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.