Vielä mennään!

Olkoonkin, että toi I am the Jokeri-slogan on mun mielestä naurettava. Eikä joukkue nappaa. Ja tunne on tällä hetkellä todella vähissä. Olkoonkin, että mun kenties pahin jääkiekkoon liittyvä painajaiseni toteutui juuri tämän kauden rosterissa. Vieraat koirat puree, ja kipeästi. Silti jotkut muut asiat painavat näitä enemmän vaakakupissa.

Mä seison syyskuun neljännestä päivästä alkaen jälleen omieni riveissä, tutussa päädyssä. Kausikortti tuli tänään, totuttuun tapaan muutama päivä myöhemmin kuin kaikille muille. Silti se tuli. Eikä tätä kautta voisi jättää näkemättä. Tällä kaudella kirjoitetaan historiaa.

26 kommenttia

  1. Turhaan meet kattomaan sitä roskaa, ei narrit tuu voittamaan peliäkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko tässä nyt kahdeksan harjoitusottelua pelattu, joista Jokerit on voittanut seitsemän? Ja yksi tappio jatkoajalla? Eilinenkin peli voitettiin niukasti 5-2. Toisaalta, onnistunut harjoituskausi on aina luvannut surkeaa varsinaista kautta. Oon kuitenkin melko varma, että Jokerit voittaa vähintään yhden ottelun. Siks kannattaa mennä katsomaan :)

      Poista
  2. Mikset sä muuten käy enää koskaan Helsingissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koskaan? Kävinhän mä tällä viikollakin :D Mä en vain käy baareissa, enkä postaa mun joka visiitistäni. Eikä kausi ole vielä alkanut. Siinä varmaan ne suurimmat syyt mun käymättömyydelleni.

      Poista
  3. Ollaan tässä av:lla yön unettomina hetkinä miettineet, että mitä sairautta sä sairastat? :D Oot ihan helvetin ruma ja lihava, miksi julkaiset itsestäsi kuvia, tollasia ihme kuvia Instagramiin ja sitte blogiin tollasia kokovartalokuvia missä näkyy koko läski rumuutes? Saatko seksuaalisen tyydytyksen kun muut ihmiset voivat pahoin sun olemuksestas? Muuten sä et varmasti saa, haluan nähdä sen miehen jolle kelpaat :D Oot oikeesti niin vitun ruma ettei sulla oo ihmisarvoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että :D Harmi kun se kyseinen, ilmeisesti mun painoa arvaileva keskustelu oli poistettu :D Olisi ollut hauska lukea :D Mä sairastan säännöllisen epäsäännöllisesti esimerkiksi flunssia :D Mulla on oikeus onneksi julkaista millaisia kuvia haluan :D Jokainen itse määrittelee missä menee hyvän maun raja, mun mielestä yhdessäkään mun kuvassa se ei ole ylittynyt :D Valitettavasti sinä et määrittele ihmisarvoa :D Suosittelen teille mammapalstalaisille yöunia :D Ei mikään ihme, että kommenttien taso on kerrassaan absoluuttinen nollapiste, jos ne jätetään kolmelta aamuyöstä :D

      Poista
    2. Olet niin ihana! Av palstaa lukeneena, voin todeta, ettei siellä liiku aina niitä penaalinen terävimpiä kyniä kommenteista päätellen. Tai sitten he piilottavat älykkyytensä yhtä taitavasti kuin nykyiset ministerimme.

      Kirjoitat erittäin hyvin, odotan jokaista postausta innolla. Olet kaunis ja vahva nainen, juuri sellainen josta täytyy ottaa esimerkkiä.

      Toivon että teet rikosilmoituksen näistä ihmisistä. Toivon että jokainen kiusaaja saa edes jonkinlaisen rangaistuksen. Minulla on eräs hyvä idea, jonka uskoisin vähentävän kiusaamista. Netissä ja esim. hesarissa voisi olla oma sivunsa kiusaajille. Kuvineen, nimineen ja paikkakuntineen tietysti. Olisi kamalaa, jos kasvoni olisivat netissä, kertoisi miten olen satuttanut jotain henkilöä kamalalla tavalla.

      Ei, ketään ei saa kutsua miksi tahansa. Ei edes sitä kiusaajaa. Kaikilla on ihmisarvo, sitä täytyy kunnioittaa. Mutta jokainen haukkuja, voi katsoa peiliin. Nähdä siellä oman sisäisen rumuuden. Kiusaaminen tekee sisältä rumaksi. Ja kuten tiedetään, sisäinen kauneus on tärkeintä. Kukaan ei ole ruma, vaan omalaatuinen. Kukaan ei ole läski, vaan erilainen. Kukaan ei ole hörökorvainen, vaan erinäköinen, mutta silti arvokas. Arvostan sitä, ettet alennu haukkumaan sinua haukkuvia.

      Toivon koko sydämmestäni, että teet lopun tälle kiusaamiselle. Kukaan ei ansaitse tälläistä. Vaadi itsellesi se, mitä ansaitset. Minäkin vaadin.

      T. 17-vuotias pohjolan tyttö, entinen kiusattu.

      Poista
    3. Kiitoksia sinulle Pohjolan tyttö pitkästä ja ajatuksiaherättävästä kommentista!

      Pitäisihän sen olla itsestään selvää, että ketään ei saisi kutsua miksi tahansa. Ainakin jokaiselle, joka on saanut normaalin kotikasvatuksen. Siksi se kertoo aina haukkujasta enemmän kuin haukutusta. Mulla ei ole mitään syytä haukkua haukkujia takaisin, mä en tiedä minkälainen sarasieppi siellä ruudun takana kirjoittelee. Kyseessä voi olla ihan maailmanluokan kaunotar, jolla sitten juurikin on se sisäinen kauneus vähissä.

      Toki haukkujen kirjoittaja voi olla myös viisikätinen, kroonista isorokkoa sairastava merimakkaran ja ruttojuuren lapsonen, jolla itsellään on se ihmisarvo niin vähissä. Niin pitkään kun mä en tiedä kuka on musta kyseenalaista mieltä, ja kuinka tosissaan hän mua halveksii, mä en voi suhtautua asiaan muuten kuin lievällä huvittuneisuudella. Muutama sanottu sana voi kertoa ihan tarpeeksi siitä toisesta ihmisestä.

      Eri asia, jos verbaalisia hyökkäyksiä satelisi samaan malliin julkisilla paikoilla päin naamaa, mullakin voisi olla eri ääni kellossa. Kyseessä on puhtaasti asennevammasta, mä en osaa mieltää nettikiusaamista yhtä pahana, kuin konkreettinen, kasvoittain tapahtuvaa kiusaamista. Joku saattaa nähdä asian toisin, jonkun mielestä kasvoton nettikiusaaminen on paljon kamalampaa. Jokaisella on oikeus nähdä asiat lievempinä tai pahempina, omien tuntemustensa mukaan. Mun onni on siinä, että joudun juurikin sen paremmin sietämäni nettikiusaamisen kohteeksi. Vaikkei ihannemaailmassa kenenkään tulisi sietää minkäänlaista kiusaamista.

      Poista
    4. Mä olen suorastaan järkyttynyt tuosta anonyymin kommentista. En ole seurannut blogiasi ollenkaan ja päädyinkin tänne av:n kautta (hävettää, mutta tunnustan). En voi käsittää, millainen ihminen on tuon kirjoituksen takana, niin ilkeää ja asiatonta. Et todellakaan ole ylipainoinen tai ruma, enkä ymmärrä mistä tuo sairas ihmishirviö tuollaista edes on saanut päähänsä. Toivon sulle ja sun blogille kaikkea hyvää.

      Poista
    5. onhan nuo avlaiset nähty, minuakin haukuttu siellä kamalaksi hirviöksi yms ku yhteen aikaan puolustin niitä ketä siel haukuttiin, kamalaa sakkia! muka viestini perusteella sanottiin tyyliin oletpas hirviö kun tuollaista kirjoitit, vaikka pelkkää puolustusta laitoin, ihan kuin viestini perusteella niin voisi sanoa varsinkin kun se oli täysin positiivinen, itse en ketään viitsisi haukkua, en netissä enkä oikeassa elämässä. ilmeisesti hullujen mukana haukkumisesta olisivat olleet tyytyväisiä.
      kamala tuokin aloittaja, joskus jännä miettiä ovatko nuo ihmiset kotonaa vaan koneella haukkumassa muita, kun en usko että niillä mitään muutamaan paikkaa olisi mennä taikka yhtään kaveria, jännä elämä vaan koneella istua perse pystyssä 24/7 haukkumassa kauniita nuoria tyttöjä

      Poista
  4. Voitko tehdä #kutsumua-haastten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En halua tehdä kyseistä haastetta. Mua saa kutsua miksi tahansa.

      Poista
  5. Heippa! Millä nimellä sut löytää instasta? Kävisin mielelläni kattomassa :)

    VastaaPoista
  6. Miksi julkaiset noita ilkeitä kommentteja? :( mulle tulee ihan pahamieli sun puolesta. Älä anna kiusaajille sitä iloa että julkaiset niiden juttuja. Itse myös sanoisin että tee rikosilmoitus, oppisivat miten käyttäydytään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sananvapauden nimissä. Mun puolesta ei tarvitse mieltä pahoittaa, mullakin on joku raja millaiset jutut pääsevät läpi. Nämä on ihan harmittomia vielä.

      Poista
  7. olet niin ihana ja kaunis (: sori jos laitan kommentteja samantapaisia mutta kaikki laitan rehellisesti ja siksi kun huvittaa sanoa mitä tulee mieleen (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Mulle saa kyllä kommentoida ja sanoa kaiken, mikä mieleen juolahtaa.

      Poista
    2. Kiitoksia tulen siis jatkossakin täällä pyörimään <3

      Poista
  8. Musta tuntuu Iida, että sun vahvuus on se, että tiedät itse, mikä ja millainen olet. Eli kun joku haukkuu sua rumaksi läskiksi, voit antaa sen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, koska tiedät, ettet ole ruma läski. Ja näkeehän sen nyt jokainen normaaliälyinen, että tässä postauksen kuvassa oleva tyttö on täysin normaalipainoinen.

    Huolestuttaa kyllä näiden haukkujien - vai peräti yhden haukkujan - mielenterveys: millainen ihminen laittaa tuollaisia kommentteja? No varmaan sellainen, jolla ei ole kaikki kunnossa: on tyytymätön elämäänsä, itseensä, puolisoonsa tms. Ei kukaan omaan elämäänsä tyytyväinen ala kiusaamaan muita. Täytyy olla jotain vialla, jos saa tyydytystä muiden mollaamisesta...

    Tsemppiä IIda, olet kaunis nuori nainen, jolla tuntuisi vielä olevan järkeäkin päässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on. Jos keskittää energiansa toiselle päin naamaa (näin virtuaalisesti) kuittailuun ja vittuiluun, ei henkilöllä ole varmasti kaikki ihan kunnossa hänen itsensä kanssa. Ja se jos mikä on surullista.

      Kiitokset sinulle tsempeistä Kati :)

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.