Kolme yötä

Kiirettä ja huisketta, kai ny kun jätti jouluvalmistelut tekemättä. Ja reissuvalmistelut. Ja kaikki valmistautuminen, valmistautuminen johonkin hyvään, pahaan ja rumaan. Kaikkeen kolmeen.

Nyt on lähdettävä epätoivoiselle metsästysrundille. Multa puuttuu kaikki joululahjat! Pitäisi suunnitella aatonaaton erityishyvä jouluillallinen, jääkaappi tuli syötyä tyhjäksi jo kuun puolivälissä. Eikä mulla ole pienintäkään inspiraatiota! Lomavaatteet on valittava, pestävä ja silitettävä tänään. Voisi vaikka pakata samantien kaiken. Tänään pitäisi myös käydä kasvo- , kulma- ja jalkahoidossa, mutta stressipyörremyrskyn keskellä mikään noista ei kuulosta rentouttavalta. Ainoastaan ajanhukalta.

Kuvat Esplanadin puistosta. Helsinki on kaunis vielä tähän aikaan vuodesta. Myös lumetta.

10 kommenttia

  1. Etkö uskalla julkaista kuvia itsestäsi kun olet niin ruma? Joko viimeinkin olet hoksannut ostaa parasta Cutrinin hopeashampoota ja -hoitoainetta vaalennetun letin keltaisuuden poistoon? Vai eikö ole rahaa kampaamotuotteisiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten sä jaksat jankata mun hiusväristä about joka postaukseen? Oletko joku Cutrinin promoottori? Mä en ole muuten ikinä ostanut oikeasti hyvää hiustuotetta Cutrinilta! Mulla on ihan vaan Fudgen hopeashampoo, mutta se kuivattaa ja heittää hiukset hetkessä violetiksi. Mulla ei omaan silmääni ole keltaiset hiukset, joten en niitä sinun mieleksesikään muuta miksikään valkoiseksi hamppukasaksi.

      Poista

    2. Cutrinin Reflection Silver on tosiaan ihan surkea tuote semmoiselle joka ei tajua sitä käyttää eikä ostaa! :D
      Minun kulahtaneen kellahtaneista hiuksista tuli tämän: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/3d/da/c6/3ddac655954971a7e698a7c408b51cb8.jpg sävyiset kun pesin Reflection Silver shampoolla jonka jälkeen Reflection Silver hoitoaineella, heti ekalla käyttökerralla! :) Kannattaisi sinunkin kokeilla tuohon kuvottavaan kuontaloosi. Ota vaikka pikavippi, jos rahat eivät muuten riitä.

      Poista
    3. Enpä haluaisi että hiuksissani olisi noin karmea tyvikasvu!
      Toivottavasti kenelläkään ei mene elämässään niin huonosti, että pitäisi pikavippejä ottaa. Varsinkaan oman ulkonäön kohentamiseen, tai "kohentamiseen".

      Poista
    4. No, itse en haluaisi että tukkani olisi tuollainen kusenvärinen olkikasa.

      Poista
    5. Sinä järjestät itsellesi tavalla tai toisella sellaiset hiukset kuin haluat, minä itselleni.

      Poista
    6. Aijai, nyt tuli kyllä harvinaisen huonoa mainosta Cutrinille :D Jää iteltäkin kokeilematta tuon höperön takia. Luonnollisen väriset hiukset bloggaajalla, ei yhtään kusiset (toisin kuin mulla just nyt, mutta hei, mulla on ollut vastentahtoisesti vihreätkin, kestän tämän pissin ja hiljalleen hopeashampoilen sen viileämmäksi)

      Poista
    7. No mä kanssa itse ihmettelen motivaatiota tällaiseen :D "hei sulla on kamalan väriset hiukset mutta kokeiles tätä..."

      Poista
  2. Asutko hostellissa siellä Floridassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luojan kiitos en! Mä sain hostelleista tarpeekseni vaihtarivuotena, toivottavasti en joudu ikinä majoittumaan sellaisessa :D Mä arvostan yksityisyyttä lomalla.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.