Pikku lauantain päähänpilkahduksia



Päätimpä tänään extemporee lähteä ja suunnistaa kohti Suomen pääkaupunkia, eli kuten kaikki varmasti tietävät, Helsinkiä. Sielläkin mulla asuu tuttuja, joten tämmönen riksunjuntti ei onneksi ihan kauheen kauas eksy. Yksin ei pitänyt päästä kuin junalla siihen asti ja assalta löytää tuttu naama. Siinä se. 

Shoppailumielessähän sinne lähdettiin, mites muutenkaan. Palkkaa tuli taas tuhlattua, mutta sen koommin ostoksia esittelemättä jatkan eteenpäin. Tuntuu niiin turhalta tehdä taas ostospäivitystä heti edellisen perään että ehkä mä sitten joskus myöhemmin..


Pakko mun kumminkin muutama ostos on esiteltävä. Ainakin tää ylisöpö Tigerista bongattu avaimenperä, jota en ees ostanut itselleni. Kun sen takaraivosta painaa, sen silmät liikkuu ja se pitää söppistä "UII UII" ääntä. Ihana :D  
Tuli siinä kierreltyä New Yorkeirt, H&M:t, Lindexit, Saiturinpörssit ja monet muut itikseen päästyä. Mun mielestä aika hurja saavutus että kävin itiksessä viimeks noin 9 vuotta sitten. Ei muuten näyttäny maisemat yhtään tutuilta.
Ja siis, mun on pakko sanoa, mä en ole mitenkään rasisti, mä olen itseasiassa hyvinkin suvaitsevainen ihminen jos siihen on aihetta ja toivoisin että kaikki maapallon ihmiset olis, mutta musta tuntuu että mä näin tän päivän aikana enemmän muslimeja sun muita huivipäitä kuin mä olen koko elämäni aikana nähnyt suomalaisia. Että tervetuloa itäkeskukseen.
(Ensimmäinen kuva tieviitoistahan on menomatkasta, kun kaksi raksamiestä kuskasi meidät takaisin kotiin. Mulla oli kyllä kamera mukana, mutta jostain kumman syystä se kuvailu vähän jäi taka-alalle niiden kaikkien hervottomien ALE ALE ALE tekstien takia..)

Kotimatkalla on hyvä napata läheiseltä Myllypuron tepparilta varmaan viidesadas päivän kahvi mukaan ja istua koko loppumatka Riihimäkeen kupla otassa. Ja ehkä vähän torkahtaa siinä samalla.


***
Kun vihdoin oltiin omassa kotikaupungissa, sain villin ajatuksen hakea pikaseen shokkivärin tähän mun "punaseen" kuontaloon. Mutta eipä siellä liikkeessä semmosia ollut, joten tyydyin vaan ostamaan pigmenttiä ja kirkautta lisäävän hiusnaamion mitä en vielä päässyt edes kokeilemaan :( Lisäksi, kun nyt oli kerran sitä fyrkendaalia, juoksin äkkiä Prisman puolelta hakemaan pitkän aikaa halajavani (halajaavani, halaja mit vit?) Singstarin suomihuiput pelin! Jes!! Ja kotona mua odotti iiiihana yllätys postissa, nimittäin Puolenkuun pelit oli viimeinkin muistanut mua ja mun singstarkokoelma karttui tänää nakhdella pelillä! Nimittäin suomihuippujen lisäksi Disneyn Singalong singstarilla! 




Mutta, koska olen hirveä tohelo, enkä i-k-i-n-ä ajattele asioita loppuun asti, kotiin tullessa astuin vain kaikkien postien päälle, hirveä hinku päästä purkamaan ostoskasseja, mun singstarille kävi näin:





Mä ihmettelinkin mikä siellä jalan alla rutisi... :D 

***

Kuten kommenteissa on tullut jos selväksi, mähän olen ihan hirveä alkoholisti, joten päätin tänäänkin suunnistaa Kälyni kanssa ottamaan vähän irtiottoa arjesta muutamalle läheiseen just-nyt-tänään-karaoke-kapakkaan. Siellä laulaa luikautettiin Erinit ja puhuttiin kaikkee ihme höpöp*skaa mitä naiset nyt yleensä pienessä sievässä saa mieleensä mahtumaan. Aiheet hyppivät muunmuassa asiakaspalvelusta aina siihen miten oli hirveää käydä p*skalla kun oli seurustellut poikaystävän kanssa vasta viikon. Ehhanata.
Nyt kotiin päästyäni, kello on 2:44 ja on hyvä aika ruveta kokkaamaan makaronipataa, niinkuin hyvään viihdeiltaan kuuluukin.
Oon sitä mieltä, että tässä postauksessakin on varmaan 200 kirjotusvirhettä jotka laitan muutaman Dracula-lonkeron piikkiin. Oon painanu peruutusnappia varmaan useammin ku itse kirjaimia tätä kirjottaessa. Niin, ja jauhelihan paistaminen pienessä pierussa on muuten aika taitolaji. Näkisitte meiän keittiön. Onnistuin jollain ihmeen konstilla saamaa tulikuumaa ranskankermaa mm. varpailleni, pitkin hellaa, TISKIPÖYDÄLLE ja lattialle. Ai kun teki gutaa.

-Tiia-


2 kommenttia

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Yhdys sana lauantain. Älä kirjoita blogia kun selvästi et osaa kirjoittaa.

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.