Realerealerealereale




Alennus myynnit ja kirpputorit, mikä ihana syy tuhlata pelikoneesta voitetut huimat summat. Mä tein tänään aivan mahtavia löytöjä. Eli, kuten kuvat sanoo mä sain vajaalla 21 eurolla kengät, kolmet sukat, ja kaksi paitaa. Ensimäisen kuvan kahvipannu on JUMALAINEN! En voi kun hipelöidä sitä vähän väliä, tänkin postauksen kirjoittaminen kestää kaks vuotta kun pakko sitä on lääppiä. Sen tein kirppislöytönä. Musta tuntuu, että oon nähnyt sen joka kerta kun oon sillä kirpalla käyny, mut jotenkin se ei vaan oo iskeny samanlailla ku tänään. Se huutamalla huus mun nimeä. 

Sukat oli ihania, niissä oli söppänöitä pieniä yksityiskohtia. Oli pieniä kultasia pääkalloja, "pitsiä" ja niittejä, oi voi voi. Valkosta pitsipaitaa oon muuten vaan halajannut, kengät oli heräteostos, mikä koitui täydelliseksi. Mulla ei nimittäin tällä hetkellä talvikenkien lisäksi ole kuin yhdet balleriinat ja muutamat korkkarit, mitä käytän kerran kymmenessä vuodessa. Pitkähihainen poolopaita löyty myös sattumalta, ja oli osoittautui sekin hyväksi ostokseksi. Kuvassa voitte huomata mm. mun ihanat varpaat, ja kotiintulo-heitän-pussit-laukut-roinat-lattialle-ja-kaivan-ostokset-äkkiä-esiin-kasan. (Niin ja tietenkin meidän pitkin öitä mouruavan kiimasen ämmän, joille ostin uudet ihanat kulkuset pantoihin. Ihan kun niiden norsuravi öisin ei muutenki jo kilisis tarpeeks.)

***



Myös yläkuvassa oleva posliininen kannu-mikä-lie oli kirppislöytö ja pääsi olkkarin hyllylle pölyttymään. Oli sekin kyllä aika ihana. Mulla ei myöskään ole mitään havaintoa kuuluisko tohon joku korkki. Hälläväliä.


IhQpannu ja _myös_ ostamani karahvi löysi arvoisensa paikan keittiön hyllyltä. Tässähän vois vaikka ostaa viskiä ja ruveta ryyppäämään, nyt kun on hienot tarjoiluastiatkin. Ja konjakkia teepannusta, avot.

- Tiia -


4 kommenttia

  1. Onko sulla aina joku pakottava tarve kirjoittaa 2 huonoa postausta putkeen kun Iida on kirjoittanut yhden? Mut jotain positiivista, oot tän blogin kauniimpi ja parempi kroppainen kirjoittaja ja noi itekirjotetut tekstitaulut on i-ha-nat!!! Mitä niissä lukee? Tarkempaa postausta niistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa ei, mulla ei ole pakkomiellettä, mulla vaan usein sattuu olemaan paljon kerrottavaa ja eri aihetta josta postata, ja koen parhaammaks jakaa ne eri postauksiin ku länttää kaikki samaan :D Postauksillahan vois tietty pitää vähän väliä, mutta koska olen kärsimätön niin enpä mä koskaan malta edes ajatuksella sitä tehdä. :D

      Ja noissa tauluissa, toisessa on Tommy Tabermaninnin Haave runo, toisesta ei mitään tietoa mikä runo/loru se on :D

      Poista
  2. apuaaa mistä kaupasta nuo sukat on? söpöt! D:

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.