Flowerista


Paolo Nutini - These Streets

Asukuvia el Bornin pikkukujilta! Mulla on jalassa siniset kukkahousut, jotka olivat kuulemma ihan hirveän rumat talven ainoa alennusmyyntiostokseni. Hintaa viisi euroa joten raskin ostaa kanssaihmisiä kammottavat pöksyt. Ja noi ovat ihan luvattoman mukavat jalassa! Kuten nuo kahdeksan senttiä korkeat valkoiset avokkaat, yhtään korkeammilla ei olisi jaksanut kipitellä kujia ja kiviä pitkin koko päivää.

Samaisella reissuilla tein Barcelonan ensimmäisen ja mitä todennäköisimmin viimeisenkin ostoksen: ostin jostakin el Bornin kivijalkasisustuspuodista kitschin huipentuman, lihavan kultaisen kissapatsaan, joka oli yllättävän kevyt ja halpa ollakseen kultainen. Musta tuntuu, että mua saatettiin huijata. Mähän yleisesti ottaen inhoan kaikkia koriste-esineitä, mutta se läski kissapatsas oli niin symppis, että ei voinut vain tylysti kävellä ikkunan ohi.

10 kommenttia

  1. Kaunis asu ja kaunis sinä! :)

    VastaaPoista
  2. Nää kuvat olisit hyvin voinut jättää julkaisematta. Ei mitään imartelevia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä nää oli niitä harvoja onnistuneita kuvia musta. Mun valokuvissaonnistumisprosentti kun on noin 2 :D

      Poista
  3. Mutta sähän näytät oikeesti hyvältä! Älä välitä haukkujista :)

    VastaaPoista
  4. Nätti! Ja mä tykkään noist kukkapääntseist! Oot laihtunu :0 t.johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enkä ole :D Ei tollasen makumatkan jälkeen (mikäpä mun reissuista ei ois makumatka? :D) Tuun kyllä asumaan noissa housuissa puolet ens kesästä.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.