Hiuspäivitystä

Olin vähän ylimitoittanut lounaan keston, ja mulle jäi turhaa ylimääräistä aikaa ennen iltapäivän kampaajakäyntiä. Aiemmin olen vältellyt Stockan Hulluja Päiviä kuin hullu huonettaan, mutta nyt hukkaanheitettävä aika sai vedettyä mut mukaansa tuohon kaaokseen.

Mä yritin tuloksetta metsästää Oiva Toikan Uhuu-pöllöä tarjouksesta. Väinö kommentoi sitä kuuden huntin perunaksi, kun sitä vielä nettikuvastosta etsin. Ja musta kun se olisi ollut niin kiva. Onneksi jääkaapista löytyy sattumalta peruna, Väinö lupasi luoda mulle siitä vastaavan pöllön.

Sen sijaan aurinkopuuteri löytyi! Koin lievän järkytyksen kuullessani, että mulle tutusta ja mieluisasta Guerlainin aurinkopuuterista on useampia sävyjä - mulla on ollut se brunettien versio tähän asti. Koska vanha aurinkopuuteri vetelee viimeisiään, päätin antaa mahdollisuuden blondiversiolle. Mua vartenhan se on lanseerattu. Mukaan lähti myös pirteä keväthuulipuna, koska niitä ei voi koskaan olla liikaa.

Ja ne hiukset... Niistä tuli erittäin hyvät! Kirkkaammat, kiiltävämmät, lyhyemmät ja tuuheammat - ainakin joksikin aikaa. Tajuton tuuli ja takatalven lumitihku vaan tekivät tuhojaan, enkä saanut hiihtää loppupäivää kivalla tukalla. Hyvää kevättä vaan!

10 kommenttia

  1. Milloin teet tarkempaa postausta Väinöstä? Enemmänkin olisi kiva nähdä kuin toi yksi kuva mistä ei näe edes naamaa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postauksissa saatan viitata häneen, mutta kasvokuvat ynnä muut tarkemmat tiedot jätän blogin ulkopuolelle.

      Poista
  2. voi luoja, muija tykkää pikkupojista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luoja, mä tykkään yleisesti ottaen jokaisesta ihmistyypistä. En tosin siinä mielessä miten sinä saatat ajatella :)

      Poista
  3. Miksi sä otit nuoremman poikaystävän??? Sairasta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän siinä olisi mitään sairasta. Mutta Väinö on mua vanhempi, sulla on väärää tietoa :)

      Poista
  4. saitko av-mamman kuvakaappaukset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole saanut :D Eikä niissä varmaan olisi mitään kiinnostavaa joten hyvä näin :)

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.