Pihalla


Johan koki aiheelliseksi kuittailla mun jalkojen yleisimmistä asennoista.

Ainakin parvekkeella! Koska toi lämmin sää alkaa olla pysyvä (mielenkin-) tila, olen kokenut sopivaksi kruunata parvekkeen jälleen kesäkäyttöön. Lämpöä on riittänyt, Mymmelillekin saa täyttää vesikupin uudella kylmällä vedellä monta kertaa päivässä. Tänään myöhäinen aamupala/lounas kotiulkona, mua laiskotti ruuan suhteen, joten kipitin hakemaan Sinuhesta wrapin.

Ainoa muuttuja, joka estää parvekkeen pitkäaikaisemman käytön, on toi karmea kasa siitepölyä. Eilen illalla yritin kirjoittaa parvekkeella, mutta koneen tuulettimet alkoivat huutaa täysillä jo viiden minuutin ulkoilun jälkeen, ja läppäriparka oli ihan siitepölyn peitossa. Lasipöydänkin pyyhin ainakin neljä kertaa päivässä, ja silti joka taso ja pinta näyttää jatkuvasti olevan keltaisen tomukerroksen peitossa. Toivottavasti tulisi pian se luvattu ukkonen ja rankkasade, että päästäisiin tosta pölyvitsauksesta eroon.

Suunniteltiin alkuillasta Johanin kanssa kattoterassin haltuunottoa, mutta aurinko oli maanis-depressiivisellä tuulella, ja itki jopa vettä niskaan muutaman pisaran verran. Otettiin kuitenkin asukuvat, tuulesta huolimatta. Eikä ilta-aurinko edes ruskettaisi, joten miksi turhaan keikistellä vähissä vaatteissa lähes julkisilla paikoilla?

22 kommenttia

  1. Näytät jotenkin oudon lihavalta just näissä kuvissa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhtä lihavalta mä näytin niissä kaikissa muissakin kuvissa :D

      Poista
    2. ja minusta Iidan jalat ja vyötärö on ihanan hoikat ja on tiimalasimuotoinen ja sopivann kokoinen nainen (sori kun kommentoin ulkonäköä mutta nököjään ihmisill ei ole silmät päässä)

      Poista
    3. Ne on vain ne ihmisten ihanteet erilaisia. On se tiimalasi joskus ollut selkeämpikin :D

      Poista
    4. tuntuu vaan että jos hän ihannoi yltiöpäistä laihuutta niin olisi voinut sanoa asiansa kohteliaamminkin entä töksäyttää :/ (olen itse yliherkkä ja oon sun blogin kautta saanut selville että sä et onneksi oo), oot muuten ihana kun vastaat kommentteihin :)

      Poista
    5. Mä tykkään, että tulee kommentteja, ja niihin on kiva aina vastailla :) Ei oikein auta olla herkkä, jos haluaa julkista blogia pitää. Internet on aika armoton paikka.

      Poista
    6. Totta :( itse joskus halusin blogata mutta juuri tuon takia en uskaltanut aloittaa :(

      Poista
    7. Mutta anonyymikommentointi on onneksi helppo estää :) Kannattaa aloittaa, jos kirjoittamisesta tykkää!

      Poista
    8. oho en tiennytkään tuota :) must vaan tuntuu että saisin muiltakin paskaa niskaan kun oon aina ollut koulukiusattu ja muutenkin kiusattu että pelottaa että joutuisin kaikkien maalitauluksi :( vaikka jos ajattelen järkevästi niin en usko että monikaan omalla nimellään sanoisi mitään mutta jotenkin vaan pelkään tuon kiusaamishistorian takia että kohta koko Suomi haukkuisi jos tekisin yhdenkin postauksen (todellisuudessa kukaan ei varmaan ees kävis mun blogissa :D) mutta joku ihme pelko mulle on j'äänyt että kaikki vihaa mua, sen takia en ole vielä saanut edes oikein kavereitakaan kun pelkään että kaikki oletusarvoisesti vihaa minua heti kun edes näkevät ekaa kertaa (vaikka oikeasti oon mukava ja ymmärtäväinen enkä anna syitä vihata), mutta jospas se tästä, ehkä tuo toisi rohkeuttakin hieman, tykkään kyllä kovasti kirjoittaa ja tuntuu tylsältä vaan itselle kirjoittaa ja laittaa kirjoituksen pöytälaatikkoon piiloon ihmisiltä (tosin nykyään tietokoneen uumeniin kovalevylle)

      Poista
    9. Kyllä se siitä :) Asenteenmuutosta vain kehiin ja rohkeasti omia pelkoja päin. Ei maailma kokonaisuudessaan ole niin paha paikka, kuin miltä se saattaa nopealla katsauksella vaikuttaa.

      Poista
  2. Sun kroppas näyttää tosi hyvälle ja muodokkaalle!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muotoa löytyy kyllä, ehkä vähän liiankin kanssa :D Mutta kiitos!

      Poista
  3. Kuinka pitkä Johan on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mikään maailman pisin, jos en ihan väärin muista, niin 173. Kuitenkin selkeästi pidempi kuin mä, vaikka mulla olisi korkkarit jalassa.

      Poista
  4. Äh, epäreilua, että sulla on tollanen x-vartalo! Perfect! :)

    Ihanat vaatteet! Mistä kaupoista yleensä shoppailet?

    Ostitko muuten joskus keväällä sellaisen biker-nahkatakin? Vaaleanvärisen? Olis kiva nähdä siitä pari asukuvaa kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mulla on vaalea bikermokkatakki, voisikin käyttää sitä taas joskus ja katsoa, mitä kivaa sen kanssa keksisi.

      Mä löydän melkein kaiken mitä tarvitsen aina H&M:lta, mikä on mun lähikauppa (lähempänä kuin yksikään ruokakauppa, joten liike tulee kierrettyä usein :DD), heräteostokset teen sitten useimmiten Mangosta tai Zarasta, tai Andiatasta, jos raaskin investoida. Nettikaupoista Asosta katselen usein.

      Poista
    2. Mäkin ostan aina henkkamaukasta, mutta en ikinä löydä mitään niin ihmeellistä? Tai sit oon vaan niin tylsä pukeutuja? :D

      Tee enempi asu-postauksia ? :) Ja ruoka.. Ja postaa kaikkee enempi! :D

      Poista
    3. En mäkään pidä itseäni mitenkään nerokkaana pukeutujana :D Muutama erikoisempi rätti, jonka ympärille on helppo rakentaa ihan tavallisilla mustilla ja valkoisilla vaatteilla asua. Henkkamaukan Conscious Collection on kiva, hinta-laatusuhteeltaan loistavia ja kestäviä vaatteita :) Mulla on vuosikausia vanhoja toppeja ja hameita ihan priimakunnossa tolta puolelta.

      Pitäisi käydä postailemaan enemmän, on ollut vähän tahmea tahti viime aikoina :D

      Poista
    4. Mä ostin hooämmän mama-osaston legginsit ja ne hajos heti :S kesti 2kk käytössä! Varmaan eroja noissa mallistoissakin paljon, kun muut vaatteet ollut ihan hyviä ja kestäviä.

      Ootko seurannut jääkiekon mm kisoja? Mitä mieltä? :)

      Poista
    5. Se onkin noiden halpisketjujen yksi ongelma, että laatu vaihtelee paljon.

      Mulla ei oo ollut kauhean suuria intressejä näihin mm-kisoihin, yleensä olen katsonut melkein kaikki pelit, nyt en edes kaikkia suomen pelejä. Tänään ainakin on suunnitelmissa katsoa Suomen peli, meillä on kummitädin luona kisakatsomo :D

      Poista
  5. Miksi sä et osta sopivankokoisia, tukevia rintsikoita noille sun roikkoläskeilles?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on näissä kuvissa olkaimettomat bikinit, koska tolloin oli kuuma päivä. Mun kaikki rintaliivit ovat kyllä ihan sopivankokoisia, tukevia ja rintoja pienentävää mallia.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.