The Lonely Leopard

Asukuvia pilviseltä päivältä - miksi mä pidän tota laukkua joka kuvassa väärinpäin? Ja miksi mulla on silmät kiinni melkein joka kuvassa?

Mä tykkään collegepaidoista, ne on maailman mukavimmat päällä. Toi mun sininen college on niinsanottu kesäcollege, materiaali on ohuempaa kuin mun muissa collegepaidoissa. Mulla oli vastaava murretunsininen, muistaakseni Levi's-college ala-asteen ensimmäisillä luokilla, ja vanhoja valokuvia katsellessa heräsi kaipuu lapsuuden lempparivaatteisiin. Tosin vain valikoituihin yksilöihin, noin kymmenvuotiaana mun lempparit oli siniset, leveälahkeiset käärmeennahkahousut, joita en halua enää edes ajatella ylläni.

Leopardikenkiä lupasin taannoin käyttää paljon, mutta ne tekivät vasta nyt debyyttinsä. Tuo muuten rentoon ja yksinkertaiseen asuun sen verran särmää, etten näytä sataprosenttisesti maatiaisspurgulta. Korkkarit pelastavat aina kaiken!

Mä tykkään leopardikuosista paljon, mutta en ole tarpeeksi rohkea yhdistääkseni useampaa kuin yhtä kissaelementtiä kerralla. Siksi esimerkiksi leopardiclutch on vielä käyttämättä. Ja leopardikuoret puhelimeen. Kissanpäiviä odotellessa!

44 kommenttia

  1. Ootko sä kaljuuntumassa vai mikä on sun hiusten ongelma?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon mahdollista :D Mulla on hyvät kaljugeenit, joten enköhän mä liity pian Getzlafin ja Rooneyn kanssa kaljukerhoon.

      Poista
  2. Mikään eisovi yhteen. Tosi epäonnistunut asu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toisella meistä on silmissä vikaa. Todennäköisesti mulla :D

      Poista
  3. Ootko huomannut koskaan että oot keskivertoa lihavampi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, aika jännä. Enemmistö suomalaisnaisista on ylipainoisia. Mähän näytän kyllä läskiltä, mutta en painoindeksin perusteella kuitenkaan ole ylipainoinen.

      Poista
  4. Oot hoikistunut! Toi asu pukee sua hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä kiinteytynyt. Kilot on ennallaan :D

      Poista
    2. Miten sä muka oisit voinu kiinteytyä kun et harrasta koskaan mitään liikuntaakaan? Yhtä lihavalta näytät kuin aina ennenkin.

      Poista
    3. Kyllä mä liikun vaikken salilla viihdykään :D ehkä ne on vaan nesteitä, kesä on kuuma ja mä elän pääasiassa hedelmillä :D

      Poista
  5. Hirvee tankki ::D:D:D:D

    VastaaPoista
  6. sori mut collegepaidat ei sovi sulle kun sulla on liikakiloja. saa sut tosi massiivisen ja muodottoman näköiseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut mä tykkään käyttää niitä siitä huolimatta, koska ne on mukavia päällä.

      Poista
  7. Sä oot sen verran ruma et noita lähikuvia ei kannattais ottaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei varmaan, mutta ton kuvan pointtina oli noi korvikset, ei mun ulkonäkö :D

      Poista
  8. Oot kyllä nätti :)

    VastaaPoista
  9. Ootko seurannut yhtään stanley cup-finaaleja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en :D mä en ees tiedä mikä on sarjan tilanne ja kuinka monta peliä jäljellä. Oon totaalisella kesälomalla jääkiekosta :D

      Poista
  10. Nyt on pakko kommentoida, oon käyny sun blogissa vaan pari kertaa enkä siis tiiä onks tässä taustalla jotain, mutta mitä ihmettä nää kommentit??? Ihan normaalin kokonen nätti tyttö sä oot! Tulee paha mieli sun puolesta miten kestät kuunnella tollasta :( ihanaa kesää sulle kuitenki iida!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmisten ihanteet on vaan erilaisia. En mä sanomisesta hetkahda näin netissä, kun ei tiedä yhtään minkänäköinen Ruusunen siellä näytön toisella puolen on kommentoimassa :D
      Hyvää ja lämmintä kesää myös sulle :)

      Poista
  11. Ooks vie kaua pöndel? Tykkään tosta lähikuvasta, oot kaunis. :3
    -johan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kotiuduin sunnuntaina :D soitatko mulle heti ku sulla on aikaa puhua?

      Poista
    2. Jaaa. Luulin et oot edellee siel. Meikä soittelee ku pääsen duunist kolmelta :) meen eka himaa ku loppuu kohta akku ni pakko ladata.
      -johan

      Poista
    3. Ps. Noi sun tissit on kyl massiiviset ♡__♡ :D

      Poista
    4. Jep, ei mitään kiirettä :D koitan pitää puhelimen hollilla hela dagen

      P.S. Oot pönttö.

      Poista
  12. Millä tavalla ihmiset saa susta lihavan? :D isot rinnat oli kyllä itelläkin riesana ja se jotenkin loi illuusion että olis isompi mutta sä oot ihan aivan loistavan sopusuhtanen! :) -Amanda

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nykyään kauneusihanteena kun on sellainen lihaksikas ja solakka millaista musta ei saa tekemälläkään. Joo rinnat tekee vaikutelman kyllä että on lihava, varsinkin kun suurin osa ihmisistä katselee mua yläviistosta :D

      Poista
    2. Kauheen ahdasmielistä. Hehe no korkkareilla saat onneks lisäpituutta, mä en osaa sellasilla kävellä ollenkaan :D -A

      Poista
    3. Mä taas en osaa kävellä juurikaan muilla kengillä :D Kuulemma kukaan muu kuin minä ei ryntää ostamaan korkokenkiä vaihtokengiksi ja kehu niitä mukaviksi, kun jalat kipeytyvät ballerinoissa. Ja pituus on aina bonusta!

      Poista
    4. Kamalin kokemus korkkareista on pilkun jälkee vesisateessa (onneks kesällä) kun sattu kävellä korkkarit jalassa ja sattu kävellä ilman :--D not my thing! Ehkä mä joskus opin! Hei hyvää kesää, hassua vaikka oon ite kotosin lahesta en oo ikinä kai nähny sua :D -A

      Poista
    5. Eikä :D Mäkin inhoan kun on korkokengät jalassa sateessa. Sillon kyllä itse nappaan ne suosiolla käteen ja hipsin eteenpäin paljain varpain.

      Hyvää ja toivottavasti taas pian myös lämmintä kesää myös sulle :) Lahdella kaupunkina ei nykyisin ole mulle juurikaan mitään annettavaa, oon täällä loppupelissä vähän ja en juuri lähikauppakäyntejä lukuunottamatta julkisilla paikoilla pyöri. Riippuu myös suuresti mitä ikäluokkaa edustat, ollaanko edes teoreettisesti voitu nähdä :D Viihteellä kävin useemmin loppuvuodesta 2011 vuoteen 2012, sen jälkeen tooosi harvoin.

      Poista
    6. Sama täällä, pikkunen kutunen kaupunki, sikspä vaihoin maisemaa rovaniemen kautta helsinkiin :D oon -92 joten uskoisin että teoriassa tää ois mahdollista? :D -A

      Poista
    7. Jep, samaa vuosikertaa täälläkin :)

      Poista
  13. Ihana asu 8-) Tykkään leopardi-kuosista tollain pienissä määrin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mäkään en ole niin kissa että kokolepardia päälleni pistäisin (paitakin on melkein liikaa) mutta tassut sopii hyvin :)

      Poista
  14. Oot kyllä todella kaunis, eikä sinussa ole yhtää mitään muuta isoa kuin rinnat ja mikäpä siinä, monet joutuvat leikkauttaan itselleen isot rinnat, koska harvalla hoikalla on isoja rintoja, pääset vähemmäll' siis :D itsekkin ottaisin mielellään vähän isommat entä mitä minulla on

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin tuntuu hassulta ja mun mielestä tietyllä tapaa jopa karulta, että niin harva on tisseihinsä tyytyväinen :D Varsinkin kun kyse on niinkin turhanpäiväisestä ja seksualisoidusta ruumiinosasta. Onneksi nykypäivän bombshell-markkinat on laajat ja ulottuu jo bikineihin ja paitoihin, ettei isompia rintoja havittelevien aina tarvitse turvautua leikkauksiin.

      Poista
  15. Moi!

    Mä oon törmänny netissä moniin moniin negatiivisiin keskusteluihin susta ja nyt oli viimeinkin pakko tulla kurkkaa tänne blogiin. Ja pakko sanoa, en ymmärrä mistä ne kaikki ilkeät jutut kumpuaa koska tää on kiva blogi ja plussaa siitä että vastaat ilkeyksiin asiallisesti! Sait just uuden lukijan:) T. Noora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva kuulla että tykästyit blogiin :) Tervetuloa lukijaksi!

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.