Summer of '14

Omppu on toivonut multa soittolistaa kesäbiiseistä. Mä en kuuntele radiota kuin autoillessa, ja olen armottoman kujalla siitä, mitkä biisit ovat nyt pinnalla. Mä teen musiikkilöytöni useimmiten tv-sarjoista, tai (useimmiten ulkomaalaisten) kavereiden suosituksesta, niin nämäkin kaikki biisit. Osa niistä tuoreempia, osa vuosien takaisia, näitä kaikkia on tullut kuunneltua tänä kesänä paljon. Ei vaan vielä kyllästymiseen asti.



Zella Day - Sweet Ophelia





The Neighbourhood - Float





Håkan Hellström - 2 Steg från Paradise





Mumford & Sons - Little Lion Man





MØ - Freedom (#1)





5 Seconds of Summer - Good Girls





The Mojos - Your Anchor

4 kommenttia

  1. Ei kolahda muhun tällänen "musiikki" ollenkaan. Niin tylsää ja masentavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas tykkään kokonaisuudessaan enemmän vähän melankolisemmasta musiikista :D Ei pelkkää discopogodingelingelingiäkään jaksa aina kuunnella.

      Poista
  2. Kuunteletko enemmänkin ruotsinkielistä musiikkia? Suosituksia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika paljon kyllä, myös tanskan- ja norjankielistä. Mutta vain muutamaa artistia. Kent on nyt sellainen kestosuosikki, jota olen kuunnellut yli kymmenen vuotta. En edes muista, mistä bändin alunperin olen löytänyt, mutta Hagnesta Hill aikoinaan kolahti täysillä. Just toi Håkan Hellström soi todella usein, varsinkin 2 steg från paradise-albumi. Markus Krunegård on sitten mun viimeisin "löytö" ja oon täysin ihastunut miehen ääneen. Kuuntelen tällä hetkellä aina siivotessa ja ruokaa laittaessa :D

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.