De första kalla regnen

Äiti oli tuonut joskus aamuyöllä töihin mennessään väsyneen Mymmelin takaisin kotiin. Ja samalla jättänyt mulle kukka- ja yrttitervehdyksen pöydälle, sekä turkkilaista jogurttia, marjoja ja appelsiinimehua jääkaappiin. Yleensä mä inhoan, jos joku hiippailee mun kotona ilman lupaa mun tietämättä, mutta tollainen yllätys sai suupielet leveään hymyyn heti aamusta.


Nähtiin Johannan kanssa ekaa kertaa kunnolla tässä kuussa, ja voi kamala kun mulla oli paljon kerrottavaa! Yleensä meidän tapaamiset aloittaa parin minuutin kuulumisten vaihdot, jonka jälkeen jauhetaan tattarijauhoja ja puuta heinää seuraavan tunnin ajan. Tänään mä sitten annoin tulla omia kuulumisiani konekivääritahtiin puolituntisen verran. Ei lainkaan mun tapaista, mutta joskus on oltava minäminäpäivä. Pienet asukuvat räpsäistiin jääkylmässä tihkusateessa. Näillä säillä ei parempaan pysty.

Mulla on ihan liikaa kenkiä! Metsästin asuun sopivia, joskus maaliskuussa ostettuja nudenvärisiä peep toe-avokkaita kotoa puoli tuntia. Tuloksetta. Jouduin nöyrtymään ja laittamaan noi vähän liian korkeat nudet korkkarit. Ei niissä ole mitään liikaa, jos voisi vain istua sivistyneesti ja rauhassa. Mutta kun tänään joutui shoppailemaan...


Ostin nimittäin uudet kengät! Kesäkuun ekat korkkarit, ensimmäiset valkoiset ikinä. Ihan perusteltavissa oleva hankinta. Tein vihdoin ja viimein täsmäiskun Spiritin loppuunmyynteihin. Kenkien kaveriksi lähti pari pikkulaukkua (joita en osaa varmaan käyttää ikinä missään), ja puhelimen kuoret (jotka unohdin kuvata.)

Kicksissä oli Dior-alet, joten ostin naurettavan halvalla huulikiillon ja luomiväriviisikon. Mulla on ollut toi sama viisikko aiemminkin, mutta eräs vuosien takainen baari-ilta koitui sen kohtaloksi. Toi pääsee ehdottomasti käytetään-meikkeihin, mulla on surullisen monta viisikkoa, joita ei ole käytetty kuin kerran tai kaksi. Ja joitakin ei kertaakaan.

26 kommenttia

  1. Mitä toi juoma on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Energiajuomaa ja karpalomehua, ihan mielettömän hyvää :D Johannan lasin sisältöä en muista.

      Poista
  2. Paljon noi Diorit sit makso?

    VastaaPoista
  3. Eiii noi on tollaset kamalat huorakengät, muoviset ja korkeat :( En ois ikinä uskonut et sä ostat jotain noin mautonta :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas miellän sellaiset kiiltävät valkoiset saappaat hutsukengiksi. Noihan on todella matalakorkoiset kun vertaa millaisia mä yleensä käytän :D

      Poista
  4. Eiks se oo yleensä poikaystävä joka ostaa ne kukat? Ai nii mut ei sulla oo eikä tuu olemaan sellasta xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai se näin on :D Mutta onneksi mulla on äiti, joka käy keräämässä ne kukkaset :)

      Poista
  5. Mitä järkee sun on ostaa Dioria kun et osaa kuitenkaan meikata yhtään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut useamman vuoden sellainen ajatusmaailma, että jos siihen naamaan on jotain väriaineita pakko tunkea, niiden pitää olla todella huippulaatuisia tuotteita. Osaan meikata ihan riittävästi omaan arkeeni.

      Poista
  6. Miksi pilaat jalkasi ylipäätään korkokengillä? Ja kävelet pitkin katuja arvatenkin polvet koukussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen lyhyt, ja korkokengät tuovat mun olemukseen ryhtiä, enkä myöskään näytä niin lihavalta korkkareissa :D Vaikkei mun kävelytyyli olekaan ihan catwalk-kamaa, en lonksota kuitenkaan koukkupolvisena menemään.

      Poista
  7. Toi sun kuiva blondireuhkas on todella inhottavan ja sairaan näkönen. Ja turha jauhaa mitään paskaa ohuesta suomalaisesta hiuslaadusta, paistaa kilsojen päähän että sulla on jokin sairaus. Mikä sairaus sulla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mulla on sairaus joka näkyy mm. hiusten huonontuneessa kunnossa, olematta kuitenkaan varsinainen hius/päänahkasairaus. Mä en koe oleelliseksi alkaa kirjoittelemaan blogissa omasta sairaushistoriastani. Mun hiukset todellakin on huonossa kunnossa, eikä tähän ole auttaneet mitkään öljyhoidot tai kampaajan taikakonstit. Oon itsekin ihan hukassa mitä noiden kanssa voi enää tehdä. Pahoittelen ja toivon että noi hiukset ei täysin pilaa sun lukukokemusta.

      Poista
  8. Mihin sun lukijat on kadonneet? Viimeeksi kun katsoin oli sulla niitä päälle 20...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä, oon itsekin yllättynyt tosta kadosta. Ehkä mun postaustahti ja aiheet eivät miellytä ihmisiä, tai he eivät vain koe mun blogia kiinnostavaksi. Kukaan ei kuitenkaan ole velvollinen säilymään lukijana aina ja iänkaikkisesti :D

      Poista
  9. Sulla on rumat hampaat ja hymy. Mitä syytä sulla on hymyillä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne vähän vinot. Mutta hymyilen jos hymyilyttää :) Hymy on ilme siinä missä muutkin.

      Poista
  10. Hyi kun ihmiset on sairaita kommentteineen. Mun mielestä noi korkkarit on nätit, sä et todellakaan ole lihava ja nätit kasvotkin vielä!
    Ps mulla hiukset oheni e-pillereiden myötä ja äää tää on kamalaa kun yritän saada ne kasvamaan ja paksuuntumaan nopeammin :D huoh, vain aika auttaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep :D Tosin mun tapauksessa aika (ja litra Moroccanoilia) on vaan pahentanut hiuksia, mutta ehkä vielä jonain päivänä ne lainehtivat eloisana :D

      Poista
  11. Näytät näissä kuvissa nätille!:) täällä taas joku elämäänsä kyllästynyt ano vauhissa kommentoimassa..no mutta onneks sulla on elämää!:)

    VastaaPoista
  12. Ootpas nättinä :)

    VastaaPoista
  13. Hei haloo, tulkaa kommentoimaan omilla naamoillanne jos on pokkaa sanoa tollasia juttuja. Varsinkin kun on nätti ja normaalin näköinen tyttö. Täyttä paskaa! Tässä on taas mainio esimerkki ihmisistä, jotka haukkuvat ja ilkeilevät muille koska potevat pahaa oloa. Karmivaa luettavaa hei herätkää omaan elämäänne älkääkä tuhlatko sitä tollaseen PASKAAN! ps. Sulla on kiva blogi ja oot nätti! taitaa myöskin olla moni sulle kateellinen x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kukaan uskalla niin kauan kun on mahdollisuus anonyymiteettiin :D Muille on kiva ilkeillä, siinä unohtaa ne omat puutteensa.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.