Viime viikolta


Markus Krunegård - Du stör dig hårt på mig

Mun pitäis pikkuhiljaa alkaa asettamaan aivoja Venäjä-moodille. Päänsisäiset itä ja länsi ovat kuitenkin tainneet vaihtaa keskenään paikkaa. Enää kuusi päivää lähtöön ja kotona kuuluu ruotsia kellon ympäri. Katson illat Solsidania ja Spotifyssa pauhaa aina joku ruotsiradio, ajattelukin hoituu pitkälti toisella kotimaisella. Venäjästä ei vielä jälkeäkään, joku ryhtiliike pitäisi tehdä... Mutta kun toi biisi on yksi parhaimmista pitkään aikaan!



Tiistain leffaillan asukuvat. Noi korkokengät on mulle valitettavasti liian isot, ja pahoin pelkään, että ne jäivät kertakäyttökengiksi. Miksei mitään ihanaa valmisteta koossa 35 ja puoli? Tykkään mielettömästi etnisistä kuoseista, ja jos vain kokojen kanssa natsaisi, käyttäisin noita huomattavasti enemmän.


Olen itkenyt ilosta kuullessani pitkästä aikaa kuulumisia Itävallan perheeltäni ja rakkaalta ecuadorilaiselta ystävältäni. Kuinka 20-asteinen talvi on kylmä ja kuinka opiskelijalta tulevat banaanit korvista ulos. Kuinka kotona kaivataan, kuinka koirat haukkuvat. Mä olen uskomattoman ja säälittävän laiska kertomaan omista kuulumisistani, mutta onneksi jotkut ystävät pysyvät, vaikka yhteydenpito katkeilee aina välillä. Ulkomaanmatkoja suunnitteilla! Kun vain ensin näistä jo loppuun asti suunnitelluista selviäisi.


Meillä oli viime vuonna Leenan kanssa maailman huikeimmat Draft-bileet (kun Jarmo Kekäläinen tulee näkyville, juodaan Kekkuli-shotti!), mutta tänä vuonna sain jännätä yksin läpi yön. Kahvin voimalla.


Viikonloppuna ehdin paitsi syömään, myös Prideilemään. Multa on aina aiemmin mennyt kulkuepäivä ohi, joten tänä vuonna oli pakko mennä. Kävin samalla Helsinki-reissulla katsomassa Ateneumissa Tove Janssonista kertovan näyttelyn.  Enää Korkeasaari ja Linnanmäki uupuvat mun Kesähelsinkilistalta. Vielä ehtii!

12 kommenttia

  1. Ihana kuosi noissa kengissä! Ja toi sun hame on söpö, oon tässä kauan pohdiskellu, että haluisin jonku just ton mallisen hameen. Huomenna alennusmyyntejä koluamaan ni josko natsais =)

    Heh, täytyy mun kyllä vähän "kiittää" niitä sun kiusaajia, niiden takia (ansiosta) ajauduin tän blogin pariin ja lukijaksi jäin :) sun kirjoitustyyli iskee muhun, jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi malli on ihan paras, ainakin mulle sopii parhaiten. Toivottavasti löydät omasi. Munkin pitäisi varmaan ostaa useampikin ton mallinen hame :)

      Kiva että oot jäänyt lukijaksi, musta on jotenkin lohdullista kuulla, että jotkut viitsii lukea näitä mun höpinöitä :D

      Poista
  2. legendaariset kuvat. jonain vuotena uudestaan !

    t. lennart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää vuosi oli harvinaisen köyhä. Ei skumppaa eikä ees ruokaa. Jos oisin ollu kaukaa viisas ni oisin voinu ostaa ennakkoon sushia muistellen vuoden 2012 draftia, joka muutti sillon kaiken. Eka mun kattoma drafti ikinä ku mulla ei ollu edes ekan kierroksen ennakkolistoja :/ Ja loput kierrokset tuli eri päivänä, ei yhtään niitä aamulla koittavia pohjakierrosten yllärinimiä.

      Poista
  3. Heippa Iida! :) Sulla on kiva blogi, kirjotat jotenkin tosi aidosti ja ihanasti osaat vastailla takas noille kusipäisille anonyymeille! :D Vaikutat kovin vahvalta ihmiseltä. Jään seurailemaan :) -Sanni-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että jäät seurailemaan! Mä pyrin kirjoittamaan samalla tavalla miten puhunkin toisille ihmisille, joten ehkä tästä syntyy se aitousvaikutelma :D

      Poista
  4. siis tosi ihana ja tyylikäs asukokonaisuus :) samalla rento että naisellinen :) voisin itsekin tuon tyylistä joskus koittaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen itse todella arka yhdistelemään värejä, toi puna-sini-kombo oli todella epätavallinen näky mun yllä :D Yllätyin itsekin, kuinka kivalta se näytti. Pitäisi varmaan opetella rohkeammaksi yhdistelijäksi.

      Poista
  5. mistä oot ostanu noi kengät? tosi hienot :)

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.