Because it's the cup

Toissa yönä alkoi sitten lopullisesti kesäloma, ja mun suuri henkilökohtainen mitä mä nyt teen-tyhjyys. Mun joukkue ei mennyt finaaleihin, ne ei pelaa pitkään aikaan! Kovillehan se otti, game sevenissa tippuminen on aina riipaisevaa, varsinkin, kun peli venyi vielä jatkoajalle. Yksi maali ratkaisee. Jääkiekkohan on tunnetusti kesäurheilulaji, joten ehkei pidemmälle olisi ollut luonnollistakaan mennä. Eikä aina voi voittaa, ei edes joka vuosi.

Kun kausi on saatu pakettiin, on hauska klikkailla blogia taaksepäin ja havainnoida muutoksia, mitä itsessäni on tapahtunut sen aikana. Esimerkiksi poikkeuksellisen paljon vihapuhetta keräävä snapback pysyy päässä tappiosta toiseen, mutta kalja ja itsetehty pizza on vaihtunut lisäainekyllästetyn valmiskahvin ja -jokirapucaesarsalaatin tyylisiin näennäisterveellisiin mättöihin. Terävää ja oleellista havainnointia, kertakaikkisesti!



Omppu on toivonut multa asukuvia beigellä mokkabikerillä. Tässä maailman nopeimmat nollalaadun asukuvat sunnuntai-illalta, kolme minuuttia ennen lähtöä. Reippaammin revityt ex boyfriend-farkut ja valkoinen t-paita. Näkee hyvin, kuinka mielikuvitusrikas pukeutuja mä olen. Sori, yritän vielä joskus panostaa näihin asukuviin.

Mä en tiedä, aionko seurata Stanley Cup-finaaleja aktiivisesti jos ollenkaan. Mutta jos jollekin sen maljan suon, niin Lunkalle. Heja Sverige!

14 kommenttia

  1. Mä tiedän mis oot yötä ku oot helsingis.

    VastaaPoista
  2. Jokirapu ceasarsalaatti stokkalt kenties? :D
    Toi biker takki kyl sopii sulle. Asennot kuvis vaa vähä erikoisia.
    -johan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei oo, ihan steissiltä kiireessä mukaannapattu :/ oli kallis ja pieni :(

      Eiks mun asennot oo aina erikoisia, tein mä mitä vain? :D mulla ei ollut kuvaajaa niin jouduin vääntäytymään ihmeellisiin asentoihin että ylipäätään mahduin kuvattavaksi :D

      Poista
    2. Ootteko riidoissa Lennun kanssa vai miks se ei kommentoi enää? Vai onks se löytäny oikean tyttöystävän?

      Poista
    3. Mun ystävien ihmissuhdeasiat eivät kuulu blogiin. Ihan väleissä ollaan lennun kanssa, vaikkei ollakaan nähty pariin viikkoon :)

      Poista
  3. Jes, kiitos kuvista! :) Toihan on tosi tyylikäs takki! Revityt farkutkin näyttää siiisteiltä ton kanssa! Ootko itte repinyt noi vai valmiiks ostanut jostain? Huivikin on hieno! Magee asu! :P

    Joko maistoit sitä valion eila -maitokahvijuomaa? 8-) Se karamellin makuinen on niin hyvää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on ollut viisi vuotta sitten vähemmän revityt, mutta käytössä kuluneet lisää :D

      En oo vielä ehtinyt eli muistanut ostaa :D mulla on ollut tapana käydä kaupassa ostamassa vain hedelmiä viime aikoina :D

      Poista
  4. Kuule satun tietämän et sulla ei oo ikinä ollut poikaystävää! Raivostuttaa toi sun valehtelu! Eli millä selität ton farkku jutun??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun ostin noi farkut joskus syksyllä 2008, ne olivat mulle boyfriendmalliset. Ei enää kun olen kasvanut. Sanaleikkiä sanaleikkiä :)

      Poista
    2. Joku ottanut vähän kirjaimellisesti? :D Sano ens kerralla et sulla on "metsuripaita" niin joku avautuu siitä, että et oo ollu metsähommissa. Tai sit Palestiinalaishuivi niin joku valittaa, että et oo palestiinalainen :D Mua melkein naurattaa jo osa näistä anoista :D

      Poista
    3. Tämä on blogi, missä asioilla on vain yksi puoli, sarkasmia ei tunneta ja kaikki pitää tahallaan väärinymmärtää :D Nauru on oikein hyvä reaktio :)

      Poista
  5. Sulla on kiva blogi!:)

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.