Party on!

Viikonloppuna juhlittiin jälleen synttäreitä, tällä kertaa Lotan. Näillä näkymin myös viimeiset synttärit vähään aikaan, johan tässä onkin viimeiset puolitoista kuukautta saanut rampata syntymäpäivillä. Seuraava putki on jälleen syys-lokakuun vaihteessa, jolloin suurin osa isän puolen sukulaisista on päättänyt syntyä.

Mä unohdin ottaa kuvia valoisaan aikaan ja itse juhlista, josta kertoo se, että postauksen kuvamateriaali ei ole kummoinen. Ja se, että mulla oli sunnuntaiaamupäivällä vielä 54 prosenttia akkua jäljellä.

Myös juhlimistyylini on rauhoittunut huomattavasti teinivuosista. Siinä missä viisi vuotta sitten olisin todennäköisimmin löytänyt itseni boolimaljasta leikkimästä sukellusvenettä, nyt istuin tuntitolkulla kavereiden kanssa kylmässä saunassa, vaatteet päällä kuunnellen YUPta, kunnes menin olkkariin katsomaan änäriä. Oikeasti mulla oli tosi hauskaa.

Ne, jotka vakoilevat mun instagramiani, ovatkin jo nähneet mun uuden tatuoinnin. Pahoittelen toisen kuvan lohkeillutta kynsilakkaa, kelmeää aamuvalaistusta ja rasvaamatonta leimaa, tää on vasta paranemisvaihe. Onnistuin saamaan todella nopeasti ajan Liskogalleriasta, ja kävin sieltä ottamassa kolmannen ja todennäköisimmin myös toiseksi viimeisen leimani.

Olen pitkään harkittuun ja nopeasti toteutuneeseen tatuointiini äärimmäisen tyytyväinen, ei epäilystäkään missä mua tullaan jatkossakin leimaamaan Suomessa. Ja avataan noita numeroita vielä sen verran, että ne merkitsevät mulle muutakin kuin lempipelaajani pelinumeroa.

9 kommenttia

  1. Nättinä oot ollu liikentees! Edelleen tykkään tosta leikkauksesta tukassas, kiva on, sopii sulle. :))
    -johan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään ja moni kehui viikonlopun aikana tätä tukkaa. Sitten on paljon niitä joiden mielestä tää on kuulemma ihan järkyttävä kärvennetty kouvolatukka :D

      Poista
  2. Mitä muita kuvia sulla on? :) insta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa puhelimen kätköissä on muutama :D Tosin sattuneista syistä ne myös jäävät sinne.

      Poista
  3. Katsoitko Selänteen uran vikan pelin? Shame on you jos et vaikka ei olekaan sun joukkuees :D Kuitenkin suomikiekon legenda.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No totta hitossa katsoin :D Ja harva on yhtä Jokeri mitä Teemu, en olisi jättänyt mistään hinnasta näkemättä. Itse asiassa alan just kirjoittamaan aiheeseen viittaavaa postausta.

      Poista
  4. Sun pitäis btw hymyillä enempi kuvissa :) Oot kaunis kyllä "myrtsinäkin", mutta laitappa hymkuvaa seuraavaan postaukseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei hymyily oo oikein mun juttu :D multa katoaa toi vähäinenkin ylähuuli aina hymyillessä, ja kasvot näyttävät hirveän epätasapainoisilta ja -symmetrisiltä.

      Poista
    2. No onpas! Sulle sopii hymyily toisin ko mulle. Näytän ihan irvistävältä pallokalalta :D
      ♡jossulipossuli

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.