Iida from A to Ö (part 1)

Mä ajattelin vielä tähän blogin alkumetreille vastata männäkuukausina kuulemma rasittavuuksiin asti blogeissa kiertäneeseen aakkoshaasteeseen. Menkööt esittelypostauksien kategoriaan, raapaistaan tässä Iidaa vähän pintaa syvemmältä.



Aamut. Mun mielestä paras aika päivästä on aamuviiden-kuuden aikoihin kun on jo valoisaa, mutta valtaosa ihmisistä edelleen nukkumassa ja kaikkialla on hiljaista. Harmi vaan, että oon todella aamu-uninen ihminen ja rauhalliset varhaiset aamut on liian harvinaisia

Banaani. Mä kerään aina kummastuneita katseita ihmisiltä kun kerron inhoavani banaania. Banaanin maku ja varsinkin rakenne suoraan kuoresta on jotain niin ällöttävää. Ruuanlaitossa taas voin käyttää banaania huoletta, varsinkin kananfilee marylandilaisittain ja jamaikalainen banaanikeitto maistuvat ihan tajuttoman hyvältä.

Coca-Cola. Mä oon ties kuinka kauan nyrpistellyt nenääni limppareille, mutta kerran darraisana aamuna jääkylmä kokis pelasti mun päivän. Nykyään sitä pitää olla aina dagen efterin varalle.



Dior on ollut aina mulle kiinnostavin muotitalo. Diorilta mä poimin aina kuosi- ja värivinkit uuteen kauteen, ja harvoin jätän toteuttamatta. Myös kosmetiikasta käytän eniten Diorin tuotteita.

Elokuu, loppujen lopuksi varmaan kaunein kuukausista, mä sytyn auringonpolttamalle "arizonakauneudelle" ja elokuussa se on Suomessa voimakkaimmillan. Silti pidän itseäni pisimmän päälle loppukevätihmisenä.

Freesiat. Leikkokukista valkoinen freesia on mun ylivoimainen suosikki. Yksi oksakin on näyttävä kapeassa maljakossa ja tuoksua ei voi sanoin kuvailla.



Gordon Ramsay, seksikkäin kokki, johon olen koskaan törmännyt. Oon kattonu varmaan kaikki Suomessa näytetyt ohjelmat, missä se esiintyy. Sytyn muutenkin miehille, joilla on intohimoa, Gordon sais tulla koska vaan räyhäämään mulle kun mä yritän laittaa ruokaa.

Helsinki. Ehdottomasti kiinnostavin ja monipuolisin kaupunki Suomessa, ja mun henkinen kotikaupunki. Ikävä kyllä mulla ei ole vieläkään resursseja muuttaa Helsinkiin, sitä päivää odotellessa..

Ironia. Olen hyvin ironinen ihminen, jopa kyllästymiseen asti. Kertoo sitten katkeruudesta, älykkyydestä tai loukkaamishalusta, kukin analysoikoot tyylillään. Osaan onneksi olla myös itseironinen. Enkä ole vielä tehnyt ketään näkymättömäksi.



Jokerit. Helsingin Jokerit. One life, one love, one team.

Korkokengät. Olen ehdoton korkkarityttö, vaikka jalkoihin sattuis kuinka paljon, painan silti mieluummin menemään korkokengissä. Huijaan mielelläni koroilla itselleni lisää pituutta. Lisäksi jalankokoni on 35-36, ja lähes kaikki korkkarit näyttävät hyvältä pienessä ja sirossa koossa.

Lässyttäminen. Kaikki kaverit ovat rakkaita ja kultapieniä. Jopa sellaiset ihmiset, jotka olen tuntenut vasta vartin ajan. Myös lapsille puhuessa mulla on paha tapa kyykistyä lapsen tasolle ja ottaa lepertelevä äänensävy käyttöön - jopa puhuessani 10-12-vuotiaille lapsille jotka todellakin vihaavat tollaista puhetyyliä :D Puhumattakaan kuinka pahasti lässytän kissalleni kotona.



Mymmeli. Seitsemän vuotta silkkaa rakkautta ja raapaleita. Mymmeli on mulle maailman tärkein vaikka joudutaankin välillä asumaan erossa.

Nolojen tilanteiden nainen, that's who I am. Mä möläytän asioita suustani ennenkuin ehin miettiä mitä sanon, vedän spagaatit baarissa ja yllätyshalaan takaapäin kaverikseni luulemaani satunnaista ihmistä oikean kaverin katsoessa lähistöltä silmät kuun kokoisina. Aina saa olla naama punaisena ja sukeltaa lattialle piiloon. Mulla on taipumus saattaa sellaisetkin ihmiset vajoamaan maan alle, joille ei kuulemma koskaan tapahdu mitään nolostuttavaa.

14 kommenttia

  1. Sul on nyt vähän aakkostenhallinta hakusessa, ne loppuu Ö:hön

    VastaaPoista
  2. Miks vastaatte aina niin ilkeästi kommentteihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minkälaisen vastauksen haluat? Miksi vastauksemme ovat mielestäsi ilkeitä?

      Poista
  3. Ootko se Annika-O:n poikaystävän Iida? Järkee hei enää blogata omalla naamallas :------D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.youtube.com/watch?v=D6JZnBcyWps&noredirect=1

      Poista
  4. Suo muuten mainostetaan täällä
    http://blogbuzzfin.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. *Huutonaurua* Kyllä te ootte hupaisia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä sä puutu tähän tää on meijän ja iidan välinen juttu!!

      Poista
  6. ainoa kysymys mikä tulee mieleen, miksi sinä iida teit sen annikalle? mietitkö yhtään miltä hänestä tuntuu?

    VastaaPoista
  7. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. Hirveitä kommentteja olet saanut! Yritä jättää huomiotta, kaikki rumat sanat ovat selvästi katkeruutta. Minusta olet tosi kaunis!

    VastaaPoista
  9. mitä vittua täällä itketään annikasta ja sen tunteista? vielä toisen omaan blogiin tullaan ensin haukkumaan ja sitten julistamaan annikarakkautta. eihän annikaa ole huoriteltu ja kiusattu ton tapauksen johdosta. varsinkin kun molemmat ovat kertoneet että juttu ei ole totta. tsemppiä iida, musta oot parempi kirjottamaan ku annika

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.