Miu Mau


Pakkohan se on sitten itse itsestä työntää kuvaa, ettei Iidan tarvitse lisäillä kaikkia noloja mörkönaama kuvia :D Ja tietenkin kunnon teinipeili meiningillä, ja vielä meidän vessasta. Muokkasinkin sitä jopa niin hothot-ohjelmalla kuin Picasalla. Olkaa onnellisia nyt mun jälkeenjääneestä naamasta :D

***



Tän postauksen alkuperänen tarkotushan oli siis pistää kuvapläjäystä meiän bitcheistä, nyt kun Mymmelistäkin on laitettu fotoa. Ja ihan hyvin ne suostuikin kameran edessä poseeraamaan vaikka vähän Dentabitseillä ja Lidlin herkkutikuilla niitä pitikin houkutella lähemmäs. Esimerkiksi ensimäinen örvellyskuva on mm. maailman parhaita.




Näistä kuvista huomaa miten paska mä olen ton mun kameran kanssa, jotkut onnistuu, jotkut on ihan sumeita kännykameralaatua, joissakin salama heittelee päin seiniä ja kaikkee muuta kivaa. En ymmärrä mistään mitään vaikka oon kahlannu netissä läpi miljoonia eri sivuja valotuksesta, aukosta, herkkyydestä, suljinajasta ja kaikesta muusta utopiasta mitkä on mulle ihan pelkkää. Utopiaa.
Koittakaa kestää.

Ostin akoille vähän aika sitten ylisöpöt must have-kaulapannat, tietenkin pinkit. Niissä oli ihanat kulkusetkin. Jostain syystä tällä sydäninfarkti-kakkahalvaus katilla se on säilynyt kaulassa, toinen on kadottanut sen jonnekkin, hävis ku pieru saharaan. Oon kaivanu joka mahdollisen paikan tästä asunnosta mutten löydä sitä. SAD.

-Tiia-

7 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Ööö, öö öö. Tais olla Fujin finepix s1600, en mee ihan takuuseen :D Se on nyt liian kaukana tarkistaakseni :D :D

      Poista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. tarkotatko tolla tekstillä et sunki mielestä iidan kuvat on noloja?
















    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahah hahha, kylläpä oli haudka juttu. Ih repesin.
      En. :)

      Poista
  4. Mut sulla ittelläkin on iso otsa :DD viitaten tohon Peppi juttuun!

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.